Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuntuu et tänä vuonna noista pakoista tulee paljon helpommin parempia pelaajia. Ilmasista pakoista heti D.Sedin, ostelin bonareilla (130k) sit jumbo packeja ja sieltä putos: Seguin, Backes, P.Berglund, Statsny, Vanek... Tuntuu jopa että kaikki kävi liian helposti, tai sit mulla kävi vaan hyvä hillo. Nyt tehny jonkun verran tradeja ja hankkinu jo kohtuu kovan tiimin. Itse peli ja pelattavuus tuntuu vielä pirun oudolta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

siis ei voi olla totta... mulla oli NHL13 Hutissa ärsyttävä bugi että peli jääty siihen kohtaan ku painan Hockey Ultimate Teamiä päävalikossa jonka jälkeen lukee "Ladataan" ja siihen se jäi liiankin useasti jumiiin... no nyt pari päivää pelaillu NHL 14 ja sama helvetin ongelma TAAS! mikään muu peli ei jäätyile koskaan mutta NHL HUTti lataus näköjään ei tykkää mun pleikkarista... onko kellään muulla samoja ongelmia ja ratkasuja tähän?
Teki mullakin tota @ NHL 13. NHL 14 kanssa samaa ei oo vielä luojan kiitos tullut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla oli 300k puckseja NHL 13, tähän versioon sain huimat 15k. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2 ekaa 17,5k pakkaa ostettu, tuloksena täyttä paskaa :D Ei mennyt ihan niin kuin muiden videoissa kun on repinyt hyviä kortteja.. :D

Kerrankin voin olla sun kaa samaa mieltä mullekkaan ei antanu mitään kun ostin 4 sellasta 8k kultapakkaa ;D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo sul oli pelattuja pelejä ja kokoelmaa?

Pelejä oli ihan pirusti, mutta loppuvaiheessa tein uuden joukkueen hermojen mennessä siihen tasotussysteemiin.. Joten pelejä sille uudelle joukkueelle ei kertynyt kuin sen 100 kpl. :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelejä oli ihan pirusti, mutta loppuvaiheessa tein uuden joukkueen hermojen mennessä siihen tasotussysteemiin.. Joten pelejä sille uudelle joukkueelle ei kertynyt kuin sen 100 kpl. :(
nooniin siinä syy miksi vähän puckseja mutta ymmärrän kyllä tuon että menee hermot tasotussysteemiin ittelläki palo muutaman kerran pannu pohjaan ;D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelejä pelattu noin 1400, kokoelmassa kortteja oli noin 2500 ja puck balanssi oli noin 50k.
Poonuksia napsahti 150k eli täydet:)

Nyt pelejä pelattu 5 ja yksi näistä tappio kun tuli sähkö katkos...

Uudistukset onnistuneet mielestäni ihan ok tähän versioon, toistaiseksi kattotaan miten ne bugi päivitykset peliä muuttaa...

Noi pelaajien overaalit on aika hassuja tässä vaiheessa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten noi hyvityspucksit siis lunastetaan NHL13:sta?

Ja mulla on NHL13 suht vähän pelejä pelattuna mut suht hyvä jengi kasassa kumminki (tradee reilusti). Eli kannattaako noi kaikki myydä ennenku lunastaa NHL14sta, siirtää kokoelmiin kaikki vai antaa olla tommosenaan?
Oon siis pelannu jo yhen NHL14 HUT matsin, sisäänkirjautumis sähköposti on sama, jengin nimi on sama mutta kolmikirjaiminen jengin lyhenteen muutin suhteessa NHL13.. eli pystynkö vielä lunastamaan noi bonuspucksit?

Kiitosta jos joku kykenee/jaksaa vastailla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten noi hyvityspucksit siis lunastetaan NHL13:sta?

Ja mulla on NHL13 suht vähän pelejä pelattuna mut suht hyvä jengi kasassa kumminki (tradee reilusti). Eli kannattaako noi kaikki myydä ennenku lunastaa NHL14sta, siirtää kokoelmiin kaikki vai antaa olla tommosenaan?
Oon siis pelannu jo yhen NHL14 HUT matsin, sisäänkirjautumis sähköposti on sama, jengin nimi on sama mutta kolmikirjaiminen jengin lyhenteen muutin suhteessa NHL13.. eli pystynkö vielä lunastamaan noi bonuspucksit?

Kiitosta jos joku kykenee/jaksaa vastailla.

Hut Extra valikon alta.
 
248k pucksia
158 peliä pelattu
964 pelaajaa kokoelmassa

Näistä tuli 43k pucksia NHL 14:ään. Vähän ihmetyttää, tuntuu että muut sai samanlaisilla statseilla jotain sataatuhatta pucksia. Kyllähän tolla alkuun pääsee silti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

KoiviSTot tekee taas paluun Hutin ja tänne keskustelun pariin...

Omat saldot useiden joukkueiden poistojen jälkeen NHL 13 jäi lopulta: 102-66-9, pelaajia kokoelmassa 106kpl ja pucksejä 71 597 = Hyvitys 35 792 eli miltei puolet tosta pucksien määrästä. Kelpasi kyllä.

Nyt on ongelmana kun joukkueellani on maalissa Elliott, mutta kun se eka tappio on tulossa ja moke väsyy niin ei tekis mieli laittaa jotain 50ovr ukkoo häkille. Eli jokos olette löytäneet jotain hyviä kakkosmokkeja eikä ole väliä vaikkei pelaisi edes NHL:ssä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Teki mullakin tota @ NHL 13. NHL 14 kanssa samaa ei oo vielä luojan kiitos tullut.

Itse huomasin 13:ta että jäätyminen johtui siitä jos olin juuri puhelimella ollut hut apps:sa ja en ollut sulkenut sitä niin sit jämähti pelikkarilla huttiin mentäessä. en tiedä onko kyse tästä vai jostai muuten vaan jäätymisestä? NHL 14 appsia en ole vielä ladannut niin siitä en osaa sanoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse huomasin 13:ta että jäätyminen johtui siitä jos olin juuri puhelimella ollut hut apps:sa ja en ollut sulkenut sitä niin sit jämähti pelikkarilla huttiin mentäessä. en tiedä onko kyse tästä vai jostai muuten vaan jäätymisestä? NHL 14 appsia en ole vielä ladannut niin siitä en osaa sanoa.

Voihan noilla joku yhteys olla. Tosin itsellä tehnyt samaa jäätyilyä ja en omista omena puhelinta, eli en myös softaakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten pystyy poistamaan mokeilta "uupumuksen"? pidän ykkösmolariani varamokkena mutta uupumus ei lähde pois?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli FINSeRe vastaan HUTissa ja ajattelin, että tämän voisi jättää väliin, kun turpaan tulee kuitenkin. Noh lähdin sitten kokeilemaan ja tämä kaverihan osoittautui todelliseksi pelleksi. Kaveri hakee pelkkää lämäriä/rannetta p-pisteiden välistä, eikä kokeile mitään muuta. Lopputulos voitan 8-1. Tämän jälkeen kaveri alkaa lähettelemään privassa viestiä, kuinka voitan EA maaleilla ja olin pelissä totaallisen paska. Millainnen taso siellä Vegasissa sitten on, jos tälläiset janarit pääsevät top 10 siellä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli FINSeRe vastaan HUTissa ja ajattelin, että tämän voisi jättää väliin, kun turpaan tulee kuitenkin. Noh lähdin sitten kokeilemaan ja tämä kaverihan osoittautui todelliseksi pelleksi. Kaveri hakee pelkkää lämäriä/rannetta p-pisteiden välistä, eikä kokeile mitään muuta. Lopputulos voitan 8-1. Tämän jälkeen kaveri alkaa lähettelemään privassa viestiä, kuinka voitan EA maaleilla ja olin pelissä totaallisen paska. Millainnen taso siellä Vegasissa sitten on, jos tälläiset janarit pääsevät top 10 siellä :rolleyes:
Itse katselin yhtä hänen streämiään, jossa hänellä oli vastassa joku hänen rakas kilpakumppani. Tottakai ajattelin että on hienoa katsoa tälläinen oikeasti hyvien pelaajien peli, mutta itse peli oli koko ajan pelkkien Glitch-maalien hakemista yms. Tämä siis NHL 13 puolella.

Jottei nyt ihan offtopiciksi menisi niin sain vain 7k puckseja edelllisestä pelistä, koska aloitin joukkueen alusta kerran ja en sen jälkeen enää hirveästi pelaillut. No kylllä sillä ja yhdellä offlineturnausvoitolla sai rakennettua joukkueen täynnä NHL-pelaajia joista suurin osa n.76kok. No tästä sitä on hyvä lähteä pikkuhiljaa rakentamaan joukkuetta!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain tuossa 143k puckseja heti alkuun kun olin pelannut NHL13.
Nyt jos poistan tämän joukkueen ja teen uuden niin saanko sille uudelle joukkueelle lunastaa tuon 143k puckeseja myös?

EDIT: Tuli hieman sählättyä tuossa ja tekisi mieli tehdä nyt joukkue uudestaan, mutta jos en saa tuota aloituspucksia 143k enää lunastaa uudelle joukkueelle niin sitten taidan pitää tämän nykyisen..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vois ainaki olettaa ettei niitä uusiks saa. Tee toine acco mihi siirrät varat väliaikasest kunnes on uus joukkue.
 
Ylös Bottom