Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää synkroo oGBioLan 4-2 tilantees tokassa erässä.On nämä säälittäviä kavereita.Tollainen tuli kans kuukausi sitten kun A90547 Taitaa olla top 100.

BioLan on top25, mutta helposti sinne näköjään pääsee kun ei häviöitä ota.. Hyvä taktiikka! ;) Kyllähän se vähän ottaa päähän
kun itse en kertaakaan ole synkronnut ja viime päivinä 10 voitosta 5 on synkrottu pois. Eipä se kivaa ole käyttää aikaa 15-20min
siihen että vastustaja lopulta päättääkin että synkrotaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sinne lähti tänään E.Karlsson jollekkin 'onnekkaalle' 100puksilla. Ikinä en enää ruattin håmåhurreja joukkueeseeni ota :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se on oikein, ei Ruåttalaisia nyt joukkueessaan kannata pitää, kuka niitä tahtois?

Itellä tiimissä Kronwall, Zetterberg, Karlsson ja molemmat Sedinit. Ei niitä tässä nyt pois aleta myymään. Parempi voitti, ei voi mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uudet POTGit julkaistu:
Nicklas Bäckström 92 overall
Carey Price 95 overall

Toi Bäcks kyllä kiinnostaa ainakin itseäni, hänen kaikki aikasemmat kortit on ollu jo huikeita niin varmasti myös tuo :)

edit. En ymmärrä tota että miksi joku suuttuu Ruotsin voitosta niin paljon että myy omat ruotsalaiset pelaajansa pilkkahinnalla pois :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

edit. En ymmärrä tota että miksi joku suuttuu Ruotsin voitosta niin paljon että myy omat ruotsalaiset pelaajansa pilkkahinnalla pois :D

Tuskin suuttuu, se on vaan sellanen tapa. Itsekin myisin varmasti pilkkahintaan oman HL Nyqin pois jos siihen olisi varaa, mutta nyt ei kyllä ole varaa myydä sitä pois.
Myihän monet kanukitkin kymppitonnien kanukkeja pois olympialaisten aikana kun tuhlasi paikkoja. ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei muutakuin tännepäin niitä ruotsalaisia, jos pois ne haluatte antaa. ;)

Ei se ihan noin kuule mene, periaate on että myydään quick sellillä vastustajat pois mutta moni tekee "hyväntahdoneleenä"
matalanhinnan myynnin kys. pelaajalle, koska tietää että joku varmasti nauttii tästä pelaajasta. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve kaikille! Olenkohan ainut nainen tällä foorumilla? :D Oon just aloittanut hutin, ois kiva jos joku herrasmies ottaisi yhteyttä ja auttaisi hieman että saisin hutin alkuun :) ihan pienillä lahjoituksilla :3

Odotan yhteydenottoja! ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaan ensimmäistä kertaa NHL peliä sitten NHL 06. HUT pelimuotona on jollain tapaa tuttu Fifasta, mutta mietin valitseeko peli HUT:ssa vastustajan minun "rank tason" ja seurani pelaaja kaluston mukaisesti? Aloin ihmetellä, kun ensimmäistä HUT peliä pelatessa vastaan tulee joku, joka vie minua kaikessa aivan täysin ja maalaileekin taululle lukemat 8 - 0. Erikoista, koska yksittäispeleissä olen ollut ihan vahvoilla voittaen osan peleistä. Toki ymmärrän, että kokemus parantaa peliälyä ja teknistä taitoa, mutta silti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve kaikille! Olenkohan ainut nainen tällä foorumilla? :D Oon just aloittanut hutin, ois kiva jos joku herrasmies ottaisi yhteyttä ja auttaisi hieman että saisin hutin alkuun :) ihan pienillä lahjoituksilla :3

Odotan yhteydenottoja! ;)


Tää on paras pucksien ruinaus viesti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitääpä olla martketissa hollilla tänään pronssimatsin jälkeen - josko sieltä tulis taskurahalla napattua Rask/MG/Selänne tai Oshie/Kessel/Quick tms. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitääpä olla martketissa hollilla tänään pronssimatsin jälkeen - josko sieltä tulis taskurahalla napattua Rask/MG/Selänne tai Oshie/Kessel/Quick tms. :D

jep! Eilen meni muutama bäckström, karlsson, sedin, kronwall, zetter ja näitä 100 pucksilla.. Eipä kerenny ottaa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää on paras pucksien ruinaus viesti :)

Samaa mieltä, vetoaminen vastakkaiseen sukupuoleen mies/poikavaltaisella foorumilla on kyllä priceless.

Ja kyseiselle neidille, kunhan seuraavan kerran nostan Ivanskyn niin sendin sen sulle. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitkästä aikaa tuli synkropelle vastaan: Iiro15

Ihan hyvin pelas mut hyökkäyksestä puuttui luovuus ja puolustuksesta puuttui puolustus ja 3-0 tilanteessa sit turhautui omaan saamattomuuteensa ja reilun erän verran yritti synkroa, siinä kuitenkaan onnistumatta.
 
Ylös Bottom