Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse lähden nykyään melkeen aina pois jos vastustajan nimi muistuu jostain, koska ei vaan kiinnosta
enää pelata yhtään synkrohomoa vastaan eikä riskiä kannata ottaa. Harvemmin noita nimiä mistään
hyvästä syystä jää mieleen. Eilen jopa olin jo täysin varma, että vastustaja synkroaa vikalla minuutilla
4-2 tilanteessa, mutta ottikin ihan OIKEASTI maalivahdin pois ja yritti kiriä kuten jääkiekossa on tapana.

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/218
Tuossa ohjeita millä voi yrittää reportata näitä sankareita.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodii, tuli sitten mullekkin ensimäinen synkroaja vastaan. Toisessa erässä 8-2 tilanteessa synkro. Ei epäilystäkään, että millä pelillä on ittensä kakkosdivariin hilannut, sen verran heikkoa oli pelaaminen. Laukaukset oli jotain 32-3 mulle...

PSN oli ST1CK3D, pysykää kaukana kaverista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen jopa olin jo täysin varma, että vastustaja synkroaa vikalla minuutilla
4-2 tilanteessa, mutta ottikin ihan OIKEASTI maalivahdin pois ja yritti kiriä kuten jääkiekossa on tapana.

Teen itse tätä usein eli otan moken pois jos tärkeä peli ja yhden maalin ero, samoin jos paine on kova vedän purkukiekkoja, alivoimalla myös vedän purkukiekkoja. Yksi jantteri alkoi purkukiekkojen takia inttämään mulle inboxiin, että *sensuroitu sensuroitu* yrität vaan synkroa. Olin aika hoomoilasena siinä vaiheessa, koska johdin kahdella maalilla ja epäonnistuin vain purkukiekossa ja sain siitä myös jäähyn.

Eli ystävällinen ja rauhoittava sana teille kaikille, että olkaa varmoja jos alatte syyttämään pelaajia synkroerrorin yrittämisestä jos ei sitä oikeasti tee. Peace :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipa jotenkin, plaah.. Selänne ja Toews saivat jo POTG kortit niin vielä päälle TOTW pelaajina, samoin suurin osa ovat saaneet jo POTG tai TOTW kortit, useampiakin. Mielikuvituksetonta:(

The Team of the Week includes:

Forwards:
Jussi Jokinen (Finland) – Jonathan Toews (Canada) – Teemu Selanne (Finland)​
Daniel Sedin (Sweden) – Mikael Granlund (Finland) – Alex Steen (Sweden)​
Defensemen:
Erik Karlsson (Sweden) – Drew Doughty (Canada)​
Olli Määttä (Finland) – Shea Weber (Canada)​
Goaltenders:
Carey Price (Canada)​
Tuuka Rask (Finland)

hut-feb-25-totw-header_656x369.jpg


EDIT: jos olette konsolin kimpussa niin laittakaa tarkempia statseja pelaajista, kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaapas joku mulle paljollako reg DATSYUK menee?

Aika paljon tuntuu hinta olevan 1,1-1,2m välissä. Useimmiten näkyy porukka vetävän pois myynnistä kun ei nouse hinta tarpeeksi korkeaksi. Ite koitan 1,15-1,2m tuosta mun myynnissä olevasta saada.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myyn pois Hockey Ultimate Team Puckseja. 100 000 pucksia = 10e. Itselläni on Nordean tili, mutta voidaan lähetellä sähköpostin kautta kuitteja jos on eri pankki mikäli et jaksa odotella pankkisiirtoa. Myyn myös pelaajia pois jos jotakuta kiinnostaa kyseiset pelaajat eli Max Pacioretty, Matt Duchene, Jakub Voracek, Thomas Vanek, Alexandr Semin, Patrick Marleau, James Neal, Ryan Kesler, Jason Spezza, Dan Hamhuis, Logan Couture, Brent Burns, Kevin Shattenkirk. Kaikki pelaajat normi kultakortteja ja noista saa tarjota vapaasti.

Ota yhteyttä YV:nä, mikäli Pucksit tai jotkut pelaajat kiinnostaa.
Ps. Puckseja tulee kokoajan lisää, mutta myyn 100 000 pucksin erissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A90547 axsuu
caresandbears
DmG_wenkku
exrelax
Freeamigos
healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992
Iiro15
I-Filppula-I
I SupBro I
ileex
iQuaani
ImHola
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi
kasuri1
kolo2502
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
make_rulaa
Matsa93
MelartinMela
MightyMoose_
mulis175
Multi_killer69
MW31984
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nuuskabiitti
odesking
oGBioLan
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
Pullonhenki
rasto29
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN
Teme311
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
Vapenicek
vasplad
Vesa85
vikla81
VilliAasi
Violent Santa

Tässä synkrolistaa, kaikki nimet poimittu tältä palstalta. Jokainen voi vaikka tulostaa listan ja pitää esillä kun pelailee (8

God bless you.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksi minulla tietokone vaihtaa aina nelosketjun jäälle ennen kolmosketjua? Kuitenkin kolmosketju on parempi kuin nelosketju. Tämä tapahtuu myös erien aluissa, kun kumpikaan kenttä ei ole pelannut vaihtoakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika paljon tuntuu hinta olevan 1,1-1,2m välissä. Useimmiten näkyy porukka vetävän pois myynnistä kun ei nouse hinta tarpeeksi korkeaksi. Ite koitan 1,15-1,2m tuosta mun myynnissä olevasta saada.

Okei, pitää katella
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksi minulla tietokone vaihtaa aina nelosketjun jäälle ennen kolmosketjua? Kuitenkin kolmosketju on parempi kuin nelosketju. Tämä tapahtuu myös erien aluissa, kun kumpikaan kenttä ei ole pelannut vaihtoakaan.

Ensimmäisenä vaikuttaa kenttien pelaajien kokonaisuudet. Esimerkiksi, jos kentässäsi on pelaajat arvoilla 88-88-89 ja jälkimmäisessä 88-89-89, tulee jälkimmäinen kentällinen automaattisesti ensin kentälle. Seuraavaksi vaikuttavat kenttien kemiat, esim. 95 vs. 99. Ja sillä ei ole merkitystä onko pelaajakortti HL, POTG, MP, vaan peli ottaa huomioon vain pelaajien "base-arvon". Vammaista, mutta totta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensimmäisenä vaikuttaa kenttien pelaajien kokonaisuudet. Esimerkiksi, jos kentässäsi on pelaajat arvoilla 88-88-89 ja jälkimmäisessä 88-89-89, tulee jälkimmäinen kentällinen automaattisesti ensin kentälle. Seuraavaksi vaikuttavat kenttien kemiat, esim. 95 vs. 99. Ja sillä ei ole merkitystä onko pelaajakortti HL, POTG, MP, vaan peli ottaa huomioon vain pelaajien "base-arvon". Vammaista, mutta totta.

Itsellä se kyllä vaihtaa aina tässä järjestyksessä 1-2-4-3. En tiedä miksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A90547 axsuu
caresandbears
DmG_wenkku
exrelax
Freeamigos
healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992
Iiro15
I-Filppula-I
I SupBro I
ileex
iQuaani
ImHola
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi
kasuri1
kolo2502
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
make_rulaa
Matsa93
MelartinMela
MightyMoose_
mulis175
Multi_killer69
MW31984
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nuuskabiitti
odesking
oGBioLan
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
Pullonhenki
rasto29
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN
Teme311
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
Vapenicek
vasplad
Vesa85
vikla81
VilliAasi
Violent Santa

Tässä synkrolistaa, kaikki nimet poimittu tältä palstalta. Jokainen voi vaikka tulostaa listan ja pitää esillä kun pelailee (8

Hyvä, että joku päivitti tämän listan, kiitos. Kuitenkin tuon DmG_wenkku:n voisi listalta poistaa tai ainakin mainita, että on todella epävarma tieto..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä, että joku päivitti tämän listan, kiitos. Kuitenkin tuon DmG_wenkku:n voisi listalta poistaa tai ainakin mainita, että on todella epävarma tieto..

Jaahas. Taitaa wenkku olla Wekin kakkoskäyttäjä ;) noeivaan...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä se kyllä vaihtaa aina tässä järjestyksessä 1-2-4-3. En tiedä miksi.

Mulla taitaa nykysellä rosterilla vaihtaa ihan 1-2-3-4, aikasemmin tais vaihtaa 1-3-2-4 mutta 2 ja 3 kentät aivan yhtä
hyviä joten samapa tuo. Sitä taas en ymmärrä miksi joukkueen huonoin pelaaja tulee AINA hyökkäämään ylivoimaan jos
joku YV jätkistä istuu boxissa tai jotain. Aikaisemmin se oli joka kerta 77 overall Hertl, nykyään ehkä HL Nyqi.. Ei sillä, että
se siellä haittaisi mutta en ymmärrä logiikkaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla taitaa nykysellä rosterilla vaihtaa ihan 1-2-3-4, aikasemmin tais vaihtaa 1-3-2-4 mutta 2 ja 3 kentät aivan yhtä
hyviä joten samapa tuo. Sitä taas en ymmärrä miksi joukkueen huonoin pelaaja tulee AINA hyökkäämään ylivoimaan jos
joku YV jätkistä istuu boxissa tai jotain. Aikaisemmin se oli joka kerta 77 overall Hertl, nykyään ehkä HL Nyqi.. Ei sillä, että
se siellä haittaisi mutta en ymmärrä logiikkaa.

Eiku niimpäs olikiin se jätti kakkoskentän väliin 1-3-4-2-1-3-4-2... niin edelleen.

Tuota voisi kyllä korjata kun joku AV/YV äijä istuu boksissa niin tilalle tulee jtn aivan kamalaa. Tai 4v4 tilanteessa laittaa ketjun jäälle niin sentteri istuu vaihtopenkillä ja laituri aloittamassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika paljon tuntuu hinta olevan 1,1-1,2m välissä. Useimmiten näkyy porukka vetävän pois myynnistä kun ei nouse hinta tarpeeksi korkeaksi. Ite koitan 1,15-1,2m tuosta mun myynnissä olevasta saada.

Miten pelissä voi vetää kortin myynnistä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten pelissä voi vetää kortin myynnistä?

Osa on tehny itelleen toisen profiilin ja käyttää sitä. Ite teen niin että kaveri heittää jonkun rupukortin tarjoukseen ja hyväksyn sen jos ei hinta nouse tarpeeks.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas. Taitaa wenkku olla Wekin kakkoskäyttäjä ;) noeivaan...

Khyl ;)

Ei vaan kun aikoinaan listasin synkroilijoita tänne, niin pistin mukaan wenkun kysymysmerkillä. PetriP sitten jatkoi sen listan päivittämistä ja nyt tuli tämä uusin lista. Tässä välissä vaan se kysymysmerkki on tuolta kadonnut :rolleyes: Kuitenkin aika kummallinen case tämä, ja mitä itse olen riveiltä ja niiden välistä lukenut, niin sanoinsin, että ukko ei ole synkronnut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1) MRLUAP onnistui tänään tekemään synkron, oli aika ammattimaista toimintaa, ei kyllä onnistunut ekalla, mutta muuten huomasi että oli taktiikka kunnossa.

2) Viikko sitten oli joukkueen tähtimäärä 3*, sitten tuli boostattua jengiä ja tähtimäärä nousi 3.5*. Tänään tuli pelattua muutama jonka jälkeen boostit lähti kaikilta pelaajilta. Edelleen näyttää 3,5* vaikkei ketään ole boostattuna, uusia kapteenikortteja en ole antanut, eikä pelaajatkaan ole vaihtaneet kokoonpanossa paikkoja/uusia pelaajia ei ole tullut kokoonpanoon.

Osaako kukaan auttaa kohdassa 2) ?
 
Ylös Bottom