Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauska neiti tuo mw31984.:D 3-1 tilanteessa rupes vetää veskaa mut en antanu kiekkoo ku vahingos pari kertaa..
Eipä onnistunu ja heti pelin jälkee kaikkee kaunista settiä :D Lisätkää synkrolistaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauska neiti tuo mw31984.:D 3-1 tilanteessa rupes vetää veskaa mut en antanu kiekkoo ku vahingos pari kertaa..
Eipä onnistunu ja heti pelin jälkee kaikkee kaunista settiä :D Lisätkää synkrolistaan..

Joo toi on se kaveri jolla on varmasti jotain mielenterveydellisiä ongelmia, koska mulla alko synkroomaan jo sen jälkeen kun meni 1-0 johtoon..
Ton kaverin touhuissa ei oo sitten päätä eikä häntää, todellinen synkrokuningas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kyllä sanoa pelistä eräs erittäin huono asia... :D nimittäin yv pelaaminen! Viivassa syötteleminen on todella hankalaa ainakin itsellä. Syötöt menee pakki pakki metodilla ihan pöpelikköön. Esim oman sinarin päällä levitys toiselle pakille. Kiekko ties missä. Kellään muulla tämmöstä
?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kyllä sanoa pelistä eräs erittäin huono asia... :D nimittäin yv pelaaminen! Viivassa syötteleminen on todella hankalaa ainakin itsellä. Syötöt menee pakki pakki metodilla ihan pöpelikköön. Esim oman sinarin päällä levitys toiselle pakille. Kiekko ties missä. Kellään muulla tämmöstä
?

Eipä oo tullu huomattua, mut jos vihun päässä voitetun alotuksen jälkeen OP syöttää VP
ja yrittää vetää suoraan niin kyseinen syöttö+veto yhdistelmä ei oo ikinä onnistunu. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihmettelin kun tuli tuplana kiekot:
Sochi Happy Hour ends Feb 24.

Eipä siinä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis tää tän hetkinen erikoispaketti tarjous 25000 puksii on todella hyvä. Kaksi avattua pakkaa ja saldona Rinne, B.Burns, HL Barrie, HL Berglund. Harmi ku ei oo kiekkoi enempää:( Suosittelen availemaan. Oisko se jonku 16 tuntia vielä auki ton pakan ostelu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis tää tän hetkinen erikoispaketti tarjous 25000 puksii on todella hyvä. Kaksi avattua pakkaa ja saldona Rinne, B.Burns, HL Barrie, HL Berglund. Harmi ku ei oo kiekkoi enempää:( Suosittelen availemaan. Oisko se jonku 16 tuntia vielä auki ton pakan ostelu.
Testasin ku kerran kehuitki, eiköhän se oo pakka ku pakka nii mulle tulee täyttä pas*aa.
5 pakasta parhaana HL Desharnais..

Suomijoukkueeseen kaipailtais vieläkin sitä POTG Raskia, muuten onki jo paras mahdollinen :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä uskallan väittää, että +25ALL boostattu Missiaen tai Bishop on parhaimpia ihan pituutensa ansiosta. Missiaen nimittäin venyy
ihan mihin tahansa kun on 2.06 pitkä ja täten ei helppoja mene niin paljoa. HL Price ja Rinne ollu parhaimpia mitä vastaan ite oon pelannu.

Pakko olla hieman erimieltä tuosta Missiaenin hyvyydestä, pari viime kertaa kun se on ollut vastustajalla niin oma vetoprosentti on pyörinyt 30:n paremalla puolella :D Muutenkin tuntuu että maalivahtien pelaaminen riippuu ihan siitä miten EA on päättänyt niiden pelaavan, välillä napsiivat koko ottelun kiinni kaiken mahdollisen ja mahdottomankin ja heti seuraavassa pelissä sitten hörppitäkiin jo rystyvetoja siniviivalta. Hiller ja Rask ja Rinne ovat semmoisia joiden kanssa yleensä saa itse hakata päätä seinään ihan urakalla.

Schneider on semmoinen että kun se vastustajalla on niin yleensä silloin itselle tulee maaleja ja paljon, äsken 7 vetoa ja 5 maalia hyviltä paikoilta ja 4 one timeria :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo kusetusta näyttää taas olevan... "Suurin osa korteista on harvinaisia pelaajakortteja". Tästä saa sen käsityksen, että harvinaisia pelaajakortteja on vähintään 8, silloinhan niitä olisi suurin osa kun on 15 kortin pakka. Noh, itse sain 3 harvinaista ja paras pelaaja Doan. Pikamyyntiin kaikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Äsken tuli hankittua kessel, kopitar ja hossa uusina niminä joukkueeseen ja nyt oon tyytyväinen! Vielä kohta phaneuf. Kuka olisi muuten paras pakki ihan joka osa-alueella ketä suosittelette?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko olla hieman erimieltä tuosta Missiaenin hyvyydestä, pari viime kertaa kun se on ollut vastustajalla niin oma vetoprosentti on pyörinyt 30:n paremalla puolella :D Muutenkin tuntuu että maalivahtien pelaaminen riippuu ihan siitä miten EA on päättänyt niiden pelaavan, välillä napsiivat koko ottelun kiinni kaiken mahdollisen ja mahdottomankin ja heti seuraavassa pelissä sitten hörppitäkiin jo rystyvetoja siniviivalta. Hiller ja Rask ja Rinne ovat semmoisia joiden kanssa yleensä saa itse hakata päätä seinään ihan urakalla.

Schneider on semmoinen että kun se vastustajalla on niin yleensä silloin itselle tulee maaleja ja paljon, äsken 7 vetoa ja 5 maalia hyviltä paikoilta ja 4 one timeria :D

Mjoo, ja toisilla Lehtonen kuulemma ihan paska, itellä se on ihan ok. Kyllä se on aikalailla arpapeliä, menee kategoriaan Ice tilt.

Mut sen mitä lukenut, niin hyvin moni tuntuu kehuvan Priceä. Siitä olen itsekkin samaa mieltä.

Ja 25k pakka on ihan paska. 4 ostin eikä mitään, nada. No yhdesät tuli M.Smith. Kait sekin jotain on. Sit ostin lopuksi yhden 17,500 pakan, ja siitä tuli Brodeur ja Versteeg. Kiva ois tietää kuinka monella tunnilla myöhästyin oikein jymynostosta, noiltahan tuli siis ne MP kortit....... :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Äsken tuli hankittua kessel, kopitar ja hossa uusina niminä joukkueeseen ja nyt oon tyytyväinen! Vielä kohta phaneuf. Kuka olisi muuten paras pakki ihan joka osa-alueella ketä suosittelette?

HL Pietrangelo
HL Weber
HL Suter
HL Seabrook
HL J.Johnson
HL E.Johnson

Tuossa järjestyksessä.

Kai niistä ne normkortitkin menee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vaihdettua nelosketju kovanaamoihin Scott - Boyle - McGrattan (on muuten huikea ketju :D)
mutta sama homma jatkuu: Ylivoimalle tulee joko Scott tai McRotta vaikka kumpikaan ei ole lisähyökkääjissä
eikä missään. Mikä tossa nyt mättää, haluaisin pitää sen nelosketjun siellä vaan odottamassa rähinöitä enkä
McRottaa pehmeillä 68 käsillä pilaamaan YV:tä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mjoo, ja toisilla Lehtonen kuulemma ihan paska, itellä se on ihan ok. Kyllä se on aikalailla arpapeliä, menee kategoriaan Ice tilt.

Mut sen mitä lukenut, niin hyvin moni tuntuu kehuvan Priceä. Siitä olen itsekkin samaa mieltä.

Ja 25k pakka on ihan paska. 4 ostin eikä mitään, nada. No yhdesät tuli M.Smith. Kait sekin jotain on. Sit ostin lopuksi yhden 17,500 pakan, ja siitä tuli Brodeur ja Versteeg. Kiva ois tietää kuinka monella tunnilla myöhästyin oikein jymynostosta, noiltahan tuli siis ne MP kortit....... :/

Paljon viimesimmät myynnit? Kiinnostas versteeg näin chicago fanina :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mjoo, ja toisilla Lehtonen kuulemma ihan paska, itellä se on ihan ok. Kyllä se on aikalailla arpapeliä, menee kategoriaan Ice tilt.

Mut sen mitä lukenut, niin hyvin moni tuntuu kehuvan Priceä. Siitä olen itsekkin samaa mieltä.

Ja 25k pakka on ihan paska. 4 ostin eikä mitään, nada. No yhdesät tuli M.Smith. Kait sekin jotain on. Sit ostin lopuksi yhden 17,500 pakan, ja siitä tuli Brodeur ja Versteeg. Kiva ois tietää kuinka monella tunnilla myöhästyin oikein jymynostosta, noiltahan tuli siis ne MP kortit....... :/

Hl Price on kyllä itselläni ollut hyvä, reilu 30 peliä ja vähän yli 90 torjuntaprosentti, tosin viime peleissä on päästänyt kyllä luvattoman helppoja maaleja. Viime pelissäkin vastustajan 6 vedosta kaksi oli maalissa. Ja monet kerrat on kyllä itsekin tullut tuskailtua että mitä ihmettä pitää tehdä että saa kiekon ohi vastustajan Lehtosen :D potg Andersson joka on kakkosjoukkueessa on kyllä yllättynyt itseni melkein 20 ottelua ja 95 torjuntaprosentti on kyllä äärimmäisen hyvä vaikka ahl divari pelejä ne ovat olleet.

HL Pietrangelo
HL Weber
HL Suter
HL Seabrook
HL J.Johnson
HL E.Johnson

Tuossa järjestyksessä.

Kai niistä ne normkortitkin menee.
Weber on HL versionakin vielä hitusen turhan hidas ja saa turhia jäähyjä maalin edessä. Doughty, Keith, karlsson, Kronwall ja Subban ovat myös hyviä tämmöisiä joka paikan höyliä. Karlsson ja Keith ovat varsinkin nopeuden puolesta erinomaisia ja ainankin itselle erittäin tärkeänä lisänä on se että näistä kavereista on myös astumaan ratkaisijan rooliin tiukoissa tilanteissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vaihdettua nelosketju kovanaamoihin Scott - Boyle - McGrattan (on muuten huikea ketju :D)
mutta sama homma jatkuu: Ylivoimalle tulee joko Scott tai McRotta vaikka kumpikaan ei ole lisähyökkääjissä
eikä missään. Mikä tossa nyt mättää, haluaisin pitää sen nelosketjun siellä vaan odottamassa rähinöitä enkä
McRottaa pehmeillä 68 käsillä pilaamaan YV:tä?

Ovatko kummatkin lisähyökkääjät samassa yv:ssä? Tällöin voisi selittyä sillä että valmentaja heittää nelosketjun jampan sinne, tosin Scott ja kumppanithan olisivat loistavia maskipelaajia :D Itse olen huomannut että jos kolmospakki parista jompi kumpi loukkaantuu tai lähtee suihkuun niin sen tilalle tulee hyökkääjä sitten tilalle jos ylivoimakentissä pakin paikalla on hyökkääjä. Nimimerkillä pelannut melkein kokonaisen ottelun Ovetchkin pakin paikalla :D
 
Ylös Bottom