Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs veskareita suosittelette?

Boostattu Missiaen edelleen ainoa joka saa edes rantapalloa kiinni.. tais olla 122W 30L, GAA jossain 1.60 paikkeilla ja
T% 89. Ainoa vaan, että taas on markkinat aivan katossa ainakin pleikkarin puolella, +5ALL mv boosti maksaa yli 3k
joten eipä mitään järkeä ostaa viittä sellasta että saa Missiaenin boostattua kun realistinen hinta kyseisille boosteille on n. 1300.

Huippumaalivahdit vaan suuri vitsi, esim. Miller vetelee ilosesti melkeen 2.00GAA:lla ja 85%:lla.. Helkkari sillä 36ovr Scröböllä on
parempi torjuntaprosentti kun joku sillä on parikyt peliä pelaillu...

Moro! Huttiin innostus meikäläiseltä hieman lähtenyt joten tästä tämän näköinen tiimi+hut live weber(arvo 520k ) hintaan 385€
Pankkina mulla nordea. Mieluiten kaikki kerralla,sen takia tuo hintakin on alhainen sillä nämä kaikki kun ostaa kerralla,niin säästyy aikaa vaivaa ja sitä rahaa:DNäytä liitetiedosto 12457Näytä liitetiedosto 12458

No halvasta en tiedä. Tiimis on about 7 miljoonan kiekon arvonen. Tollanen kasa kun käytettyjä pelaajia myydään 385 eurolla, niin en pidä kyllä tarjousta mitenkään halpana. Melkein neljälläsadalla eurolla sais lähes 7 miljoonaa kiekkoakin kun läjässä ostais. Eli aika perus hinta, ei mitenkään erityisen halpa.

No halvasta en tiedä. Tiimis on about 7 miljoonan kiekon arvonen. Tollanen kasa kun käytettyjä pelaajia myydään 385 eurolla, niin en pidä kyllä tarjousta mitenkään halpana. Melkein neljälläsadalla eurolla sais lähes 7 miljoonaa kiekkoakin kun läjässä ostais. Eli aika perus hinta, ei mitenkään erityisen halpa.

No tässä ny saa kerralla kerralla sen mitä hutila hakee ja tietysti jos tinkiä osaat nii ei oo kiellettyy ;)

Boostattu Missiaen edelleen ainoa joka saa edes rantapalloa kiinni.. tais olla 122W 30L, GAA jossain 1.60 paikkeilla ja
T% 89. Ainoa vaan, että taas on markkinat aivan katossa ainakin pleikkarin puolella, +5ALL mv boosti maksaa yli 3k
joten eipä mitään järkeä ostaa viittä sellasta että saa Missiaenin boostattua kun realistinen hinta kyseisille boosteille on n. 1300.

Huippumaalivahdit vaan suuri vitsi, esim. Miller vetelee ilosesti melkeen 2.00GAA:lla ja 85%:lla.. Helkkari sillä 36ovr Scröböllä on
parempi torjuntaprosentti kun joku sillä on parikyt peliä pelaillu...
Tuli itse tänään taas yks Missiaen tykitettyä seulaksi :D Itsellä kaikkien noiden Millereiden, Price ym. pyörii tuossa 89:nen paikaille, riittää itselle :rolleyes:
Paremmista molareista Rask on itselle semmoinen joka tuottaa eniten päänvaivaa. Monesti kylläkin kaiken maailman Kiprusofit, Peters, dubnyk ym. ovat semmoisia että niille ei vaan mene mikään.

Onhan näitä vippailijoita tullut jo muutama itsellekin vastaan, Jonela84, Zamses ja a_pantera. Kovaa yrittivät, mutta tuloksetta. Viimeiselle spämmäsin varmaan kolmisenkymmentä viestiä tämän jälkeen, toivottavasti hävisi tämän takia seuraavankin pelin ellei lähtenyt lätkimään :mad:
On muuten tuo Sochi Ruutu ainakin mulla loistava! Taitaa vetää yli piste per peli -tahtia, laidoilla ykkösessä viilettävät myös Sochi-versiot Jokisesta ja Steenistä. Loistoketju!
Kunhan tuo Team of the Year julkaistaan ja hinnat näin vähän tippuvat (vaiko eikö?), niin voisi vähän noita muita ketjuja päivitellä. Budjettina n. 400k, Nashin ja Gaborikin vois ainakin jengiin napata, toki otan mieluusti vinkkejä muista toimivista pelaajista vastaan myös.

Tuli itse tänään taas yks Missiaen tykitettyä seulaksi :D Itsellä kaikkien noiden Millereiden, Price ym. pyörii tuossa 89:nen paikaille, riittää itselle :rolleyes:
Paremmista molareista Rask on itselle semmoinen joka tuottaa eniten päänvaivaa. Monesti kylläkin kaiken maailman Kiprusofit, Peters, dubnyk ym. ovat semmoisia että niille ei vaan mene mikään.

Tossa hyvä esimerkki miten ylivoimanen itse Messias on.. 75% peleistä pelaa just tohon tyyliin kun boostaa +25.
(pitäs mennä kohtaan 6:52 tuosta linkistä)

Hohhoh näitä joitakin sankareita :D Voitan 3-0 jonkun superstarajengin, ekan maalin jälkeen tulee viestiä, samoin tokan ja kolmannen maalin jälkeen äijä quittaa. Pelin jälkeen tulee viestiä "sä oot kyllä yks epäkunnioittava kakara" :D En mä tiiä pitäiskö itkee vai nauraa näille huonoille häviäjille, opettelis pelaamaan.

Tossa hyvä esimerkki miten ylivoimanen itse Messias on.. 75% peleistä pelaa just tohon tyyliin kun boostaa +25.
(pitäs mennä kohtaan 6:52 tuosta linkistä)
Tosin näissäkin on eroja että joku maalivahti toimii toisella ja toisella ei sit ollenkaan.

93:nen Miller aloitti vakuuttavasti joukkueessa ekan pelin torjuntaprosentti 66% :D
Oli kyllä muutenkin mielenkiintoinen ottelu ensimmäisen 10 minsan jälkeen johdin 5-1 jonka jälkeen vastustajan Ward päätti ottaa muutaman huikean kopin. Mutta toisen erän alussa sitten sai pistää taas one timerin melkein tyhjään maaliin :D Ja sitten vastustaja pilas mun maalijuhlat lähtemällä pois.

Huhhuh tuo totw anisimov!! Jätkä on eläin vaikka venäläinen.
Mulla on nelosen laidoilla soc steenin ja totw callahanin kanssa..
Iha perkuleen nopee, taitava, sairas veto ja hyvä taklaaja!:)

E. Paras ikinä hintalaadultan livekorteista kun maksaakin hikiset 10k ;D

En oo tänne kirjoitellut, enkä oo lukenut tätä keskustelua, mutta onko tällainen tuttua:

Pelasin äsken HUT-matsin ja kaveri meni 1-0 johtoon ekalla vedolla. Sen jälkeen menin ekassa erässä 3-1 johtoon ja kaveri rupes laukoo kiekkoo katsomoon ja ottamaan veskaria pois. Tein n. 10 maalia tyhjiin, kunnes peli katkes ja tuli se viesti, että tuloksia ei kirjata leaderboardeihin tjms.

Onko tällainenkin mahdollista tehdä? En oo mikään himopeluri, enkä tajua mitään näistä, kunhan huvikseni pelailen. Mutta nyt pisti vihaksi oikein kunnolla!!

Ja kaverin nimi oli Monza085 ja joukkueen nimi oli joku Dynamo

En oo tänne kirjoitellut, enkä oo lukenut tätä keskustelua, mutta onko tällainen tuttua: Pelasin äsken HUT-matsin ja kaveri meni 1-0 johtoon ekalla vedolla. Sen jälkeen menin ekassa erässä 3-1 johtoon ja kaveri rupes laukoo kiekkoo katsomoon ja ottamaan veskaria pois. Tein n. 10 maalia tyhjiin, kunnes peli katkes ja tuli se viesti, että tuloksia ei kirjata leaderboardeihin tjms.Onko tällainenkin mahdollista tehdä? En oo mikään himopeluri, enkä tajua mitään näistä, kunhan huvikseni pelailen. Mutta nyt pisti vihaksi oikein kunnolla!!Ja kaverin nimi oli Monza085 ja joukkueen nimi oli joku Dynamo
Synkronointivirhe, nothing more!

Ketäs veskareita suosittelette?

Itse olen kokeillut varmaan kaikki maalivahdit läpi ja nyt vasta olen löytänyt maalivahdit jotka toimivat ja ne ovat N.Hovinen ja J.Rynnäs molemmat boostattuina +5kaikilla..(jopa paremmin kuin Missiane) :cool:

Itse olen kokeillut varmaan kaikki maalivahdit läpi ja nyt vasta olen löytänyt maalivahdit jotka toimivat ja ne ovat N.Hovinen ja J.Rynnäs molemmat boostattuina +5kaikilla..(jopa paremmin kuin Missiane) :cool:
Noi on hyvii, bobkov, burke kaikki nää o hyvii..Läck on myös

Vuoden joukkueesta on tullut jo kokoelmaan oma osio. Hieman pelottaa miten rumat kortit niistä mahtaa tullakaan jos ne tuommoisella vihreällä mennään tekemään :D Tai sitten pitää vaan toivoa että sieltä tulee Getzlafit ja kumppanit joita ei tarvii ees hommata omaan joukkueeseen :rolleyes:

Vuoden joukkueesta on tullut jo kokoelmaan oma osio. Hieman pelottaa miten rumat kortit niistä mahtaa tullakaan jos ne tuommoisella vihreällä mennään tekemään :D Tai sitten pitää vaan toivoa että sieltä tulee Getzlafit ja kumppanit joita ei tarvii ees hommata omaan joukkueeseen :rolleyes:

Design on jo julkastu ja tulee olemaan vihreitä, todella hyvältä näytti.. Moneltakohan julkastaan? N. 100k sain kasaan, jotka saa lyötyä pakkoihin..

Design on jo julkastu ja tulee olemaan vihreitä, todella hyvältä näytti.. Moneltakohan julkastaan? N. 100k sain kasaan, jotka saa lyötyä pakkoihin..

Vihreitä? Eikös tuo ole turkoosi. :o

0.jpg

^Tuommosia ne tulee olee, aikas samanlaisia kuin fifassa, vaikka fifassahan ne on sinisiä.

Veikkaan että kahdeksan jälkeen kuten viikon joukkue normaalisti. Itsellä noin 3 milliä kasassa jos siinä ei oo mitään semmoista mikä on must have niin vois käyttää kaikki pakkoihin ja kyrpiintyä kun ei saaa yhtään semmoista pakasta :D

Vihreitä? Eikös tuo ole turkoosi. :

^Tuommosia ne tulee olee, aikas samanlaisia kuin fifassa, vaikka fifassahan ne on sinisiä.

Just tuon kuvan katoin, muistin kai sitten väärin tai olen normaali mies jolle värikartassa on suunnilleen 6 eri väriä. ;)

Olipas muuten kiva 2. erätauolla tippua pelistä 8-0 tilanteessa ja saada häviö. Olin jo siinä toivossa, että TOTY olis tullu ku heti ei päässy takas, mutta eeeeei..

Nyt on kyllä pakko heittää pari turhaa HL-pelaajaa myyntiin, että saa raivattua vähän puckseja pakkojen availuun illalle :D Pakkaonnea kaikille!

Ylös Bottom