Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jollain on taas ollut mukavaa kun on latonut Pinizzottoja kauppaan oikein urakalla 4,950 hintaan. Normaalistihan tuo maksaa sen 10-15k eli nyt sais hyvin tienattua puckseja kun kävis ostamassa, valitettavasti ite sain vaa yhden ostettua nii pucksit loppu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miltä kuulostaa? Köyhä olen nykypäivinä :/

HL Kovy (A) - X (Toews (C) tulossa - Duchene

Kessel - HL Kesler 90 - MS Sedin

Sharp - Bergeron (A) - Hossa

Drouin 91 - McDavid 84 - Shinkaruk 85




X - X (tulossa seabrook-keith)

X-X (tulossa HL Johnsonit)

Myers - Phaneuf



X (Tulossa Price - Bishop
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi nyt helvetti. Ghosttown95 oli jo listalla, jotenkin oli sellanen fiilinki, että olisi synkrooja, mutta en kattonut listaa. Se maksoi ohjaimen taas..

edit. Eikun uudet teippaukset ohjaimeen ja halkeemat piiloon!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi nyt helvetti. Ghosttown95 oli jo listalla, jotenkin oli sellanen fiilinki, että olisi synkrooja, mutta en kattonut listaa. Se maksoi ohjaimen taas..

Heh pelasin tota vastaan eilen, pisti ennen peliä mulle viestin "ovi and crosby" eli yritti kai leijua
sillä sen jengillä. Jatkuvasti pyöri Ovechkinilla ympyrää ja yritti rannata. Ihan outo jätkä, sain kyllä
voiton jatkoajalla siitä. Itelläkin oli sellanen tunne, että olis synkroaja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh pelasin tota vastaan eilen, pisti ennen peliä mulle viestin "ovi and crosby" eli yritti kai leijua
sillä sen jengillä. Jatkuvasti pyöri Ovechkinilla ympyrää ja yritti rannata. Ihan outo jätkä, sain kyllä
voiton jatkoajalla siitä. Itelläkin oli sellanen tunne, että olis synkroaja.

Mä tahkosin tota vastaan jo kolmessatoista, sillon pyöritin aika pahasti sitä ja pillitti pelin jälkeen jotain, en jaksa kaivaa viesteistä.. Just tossa pari päivää sitten ihmettelin et vittuako se tekee kuun top 100. Nytkin 6-1 tilanteessa alko show :mad:

No onneks uudet teippaukset paransi ohjaimen taas vanhaan kuntoon :D Pääsee lisää raivoamaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miltä kuulostaa? Köyhä olen nykypäivinä :/

Kuulostaa tutulta, näyttää aikalailla siltä mitä ehdottelin tuossa vähän aikaa sitten :D
Olipa kyllä mielenkiintoista pelata tänään kun pelasin pleijarit niin eka peli meni toiselle jatkoajalle, siinä vaiheessa alkoi olemaan kädet jo niin hikiset ettei ohjain meinaa kädessä pysyä kun kämpässä yli 30 lämmintä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotkut ihmiset kyllä tuntuu kuvittelevan itsestään liikoja, tuli taas peli jossa ea haluaa katkaista voittoputken niin hävisin 5-4 jatkoajalla. Tyypiltä tulee ottelun jälkeen viestiä että kuinka paska olen kun on Ovie ja Crosby ja kumppanit enkä silti voittanut. Haastoin sitten tyypin uusintamatsiin pelaa ystävän kanssa ja sanoin että voitti ainostaan ea:n ansiosta, rematch sitten päättyikin itselle 8-1 ja silti tyyppi vielä jatkoi että on parempi :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli kova synkrojätkä vastaa, toine erä puolessa välissä ja 3-0 maalin jälkeen synkrot :DD käyttäjä oli iStraandh
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokemuksia sce gabbysta? Ja paljon hintaa? Ku äske yhessä striimissä boxilla lps 157 :O

Myös kokemuksia näistä:

gretz
Lemieux
ms horton
ms thorton
sc zuccarello
ovechkin
malikin reg
lunqvist
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokemuksia sce gabbysta? Ja paljon hintaa? Ku äske yhessä striimissä boxilla lps 157 :O

Itse olen ainankin tykännyt, varsinkin kun pelaa kings joukkueella niin on aika pitelemätön :D ryöstö se on tuolla hinnalla, kun boxilla muut 300-400k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gretzky ja Lemieux ainakin omasta mielestä ihan Top5 luokkaan kuuluvia, varustettuna maagisella laukauksella. Ei juuri parempia ole vastaan tullut, joten voin suositella. Kaiken lisäksi vielä aivan loistavia aloituksissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gretzky ja Lemieux ainakin omasta mielestä ihan Top5 luokkaan kuuluvia, varustettuna maagisella laukauksella. Ei juuri parempia ole vastaan tullut, joten voin suositella. Kaiken lisäksi vielä aivan loistavia aloituksissa.

Kiitos, olen kuullut että Lemieux on uskomaton kortti myös joiltakin.

Mutta mites väinöllä? Osaako puolustaa/taklia ollenkaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mut mun mielest vähä outoo ku väinö ja mario on 97 ja 96 kok, mut sitte hutissa 92 ja 88:confused::confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos Kovazukista mihinkään tässä? Kattelin vähän statseja ja näyttäs olevan suunnilleen sama kortti
kun Vanek, mutta ehkä vähän nopeampi.. Vai pitäskö vaan ostaa Stamkos, sillä taitaa olla Ovien rinnalla
pelin paras kuti mutta on taas niin mikkihiiren kokonen että on vaan jaloissa kun Giroux konsanaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huttiinhan muutettiin täksi vuodeksi toi kokonaisarvon muodostuminen jotenkin, esim puolustus vaikuttaa kokonaisuuteen turhan reilusti( Monet puolustavat pakit kokonaisuudeltaan tosi hyviä mm. Seidenberg, vaikka toisella kortilla olisi muut tasot parempia, niin puolustus tekee Seidenbergistä kuitenkin kovemman overaliltaan...muitakin esimerkkejä on reilusti). Gretzkystä sen verran, että mielestäni yllättävänkin hyvä puolustamaan, on kuitenkin tosi nopea ja ketterä + mailapuolustus ok. Taklaaminen ei kyllä oikein onnistu ja taklattaessa kun osuu niin lentelee oikein kunnolla, mutta monesti pystyy kyllä välttämään taklaukset kun on sen verran ketterä. Kun ottaa huomioon vahvuudet ja heikkoudet ja pelaa niiden mukaan, niin ei kaukana pelin parhaasta kortista ainakin hinta\laatu- suhteeltaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos Kovazukista mihinkään tässä? Kattelin vähän statseja ja näyttäs olevan suunnilleen sama kortti
kun Vanek, mutta ehkä vähän nopeampi.. Vai pitäskö vaan ostaa Stamkos, sillä taitaa olla Ovien rinnalla
pelin paras kuti mutta on taas niin mikkihiiren kokonen että on vaan jaloissa kun Giroux konsanaan. :D
Jos sä haluut hyvän sniperin osta hl vanek 90 ovr ite täräytin tälle kaverille a rintaan nii onha sen laukomine jo 95 :cool: ja sen hintakaa ei päätä huimaa joku 80-100k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mut mun mielest vähä outoo ku väinö ja mario on 97 ja 96 kok, mut sitte hutissa 92 ja 88:confused::confused:

Jos Gretzky loukkaantuu pelissä niin ottelun lopussa tulee arvio pelikunnosta, jossa lukee mikä overall on loukkaantumisen jälkeen. Vaikka kaverilla on ovr vain 88, niin silti oli loukkaantumisen jälkeen kuitenkin 94, eli muutettua laskutapaa ei ole ihan loppuun asti ajettu. Vaikkakin esitysten perusteella varmasti kuuluukin olla lähempänä 96 tai 97 kun 88.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos sä haluut hyvän sniperin osta hl vanek 90 ovr ite täräytin tälle kaverille a rintaan nii onha sen laukomine jo 95 :cool: ja sen hintakaa ei päätä huimaa joku 80-100k

Se mulla onkin, mutta pelannu sillä sen 400 peliä niin tekis mieli vaihtaa johonkin muuhun mutta tiedä sitten
onko järkeä. Aikoinaan makso saman verran kun Giroux ja otin sitten Vanekin. Nykyään on molemmat jengissä
ja Giroux on kyllä parempi rightin pelaaja vaikkei sniperi olekkaan.
 
Ylös Bottom