Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lemieux 540k, oliko ylityyris?
Eikai, eiköhän se jonkun 600k arvonen pitäs olla varsinkin kun ei yleensä oo montakaan
myynnissä. Varmaan enemmänkin saa kun oikeeseen aikaan myy.
Kyllä niitä päivittäin löytyy 500k-520k bin hintaan, eikä edes aina meene kaupaksi. Hinnan on tippumassa kaikilla korteilla kovaa vauhtia.
EDIT: Nii ja piti sanoa, että löytyy myytävänä MP Crosby jos jotakuta kiinnostaa, niin tarjotkaa rohkeesti
Mutta hyvä että hinnat staroilki tippuu. Boxil farmaamine omaan silmään on paljonki vaikeempaa.
.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä boxilla farmaaminen on huomattavasti helpompaa. Itsellä kun on kummatkin niin huomattavasti mielummin sitä boxilla farmaa ja pleikalla farmaaminen tuntuu todella ärsyttävälle
Mitennii helpompaa??
Profiilin vaihtaminen on boxilla huomattavasti helpompaa. Ja pleikalla voi farmata vaan 64:llä tunnuksella kun taas boxilla voi tehdä tunnuksia huomattavasti enemmän
siis onko joku oikeasti farmannu 64 tunnuksella!!?? ehtiikö siinä edes pelata itse peliä yhtään?
siis onko joku oikeasti farmannu 64 tunnuksella!!?? ehtiikö siinä edes pelata itse peliä yhtään?
No eihän tuo ees paha homma, pelin ilmestymisestä on jo 38 viikkoa aikaa joten eihän tuossa tarvii edes kahdella tunnuksella farmata viikossa jotta saa tuon täyteen. Ja kyllä olen farmannut useamalla kuin 64 tunnuksella ja olen jopa kerennyt tuskailemaan pelaamisenkin kanssa Pelkästään huttia on tullut pelattua jo ainankin 1400 peliä. Ja siihen sitten vielä kaikki muut pelimuodot päälle
huomaa että jätkä ''vähä''pelannu
Kumpi ois parempi? Lemieux vai stamkos??? myyn kovyn koska kyllästys iski siihe. se muuttu huonoks ja hitaaks. haluisko joku sen?
Kumpi ois parempi? Lemieux vai stamkos??? myyn kovyn koska kyllästys iski siihe. se muuttu huonoks ja hitaaks. haluisko joku sen?
Säälittävää, vielä kolme kuukautta pitäisi näitä synkroilijoita kestää. Parasta olla ettei tätä synkrojuttua enään NHL 15-pelissä ole tai mitään muitakaan kusetustoimintoja. Eikö EA oikeasti tiedä mitään tuosta vai minkä takia tälle ei ole vieläkään tehty yhtään mitään? En käsitä.