Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin toverit, nyt on tultu siihen pisteeseen et mä oon valmis näihin ns. tasotusmatseihin. Ei vaan mee ymmärrykseen miten kerta toisensa jälkeen ne kiekot painuu sinne verkon perukoil mitä ihmeellisemmil tavoilla.
Elikkä huomisesta alkaen pelaan ykkös divaris TPS:llä. Sit ainaki ymmärtää jos tulee takkiin ku Norrena imee niit vetoi sisään, ihan niinku oikeessakin elämässä se menee.... Ja ennenku ketään takertuu mun aikasempiin viesteihin et kuinka gaborik ja franzen on takonu kovia pisteitä, ni joo myönnän et on täs pelit välillä ihan hyvin sujunukkin :) Mutta siis, päivittelen tänne välillä miten pelit sujunu tepsin rosterilla. (tästä tulee hauskaa, varsinkin jos vahingossa voitan jonkun) :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin toverit, nyt on tultu siihen pisteeseen et mä oon valmis näihin ns. tasotusmatseihin. Ei vaan mee ymmärrykseen miten kerta toisensa jälkeen ne kiekot painuu sinne verkon perukoil mitä ihmeellisemmil tavoilla.
Elikkä huomisesta alkaen pelaan ykkös divaris TPS:llä. Sit ainaki ymmärtää jos tulee takkiin ku Norrena imee niit vetoi sisään, ihan niinku oikeessakin elämässä se menee.... Ja ennenku ketään takertuu mun aikasempiin viesteihin et kuinka gaborik ja franzen on takonu kovia pisteitä, ni joo myönnän et on täs pelit välillä ihan hyvin sujunukkin :) Mutta siis, päivittelen tänne välillä miten pelit sujunu tepsin rosterilla. (tästä tulee hauskaa, varsinkin jos vahingossa voitan jonkun) :D

Tein edellisessä versiossa ton saman, mutta SaiPalla mentiin...

Meni yllättävän hyvi muistaakseni sillo.. Tai jotenkin oli ainakin kivempi pelata... Et niillä ukoilla ku onnistuu maalin tekemään, ni kyllä siin yleensä sillo tulee sellanen tunne et tuli tehtyy jotain oikein, eikä pelkällä tuurilla menty...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tein edellisessä versiossa ton saman, mutta SaiPalla mentiin...

Meni yllättävän hyvi muistaakseni sillo.. Tai jotenkin oli ainakin kivempi pelata... Et niillä ukoilla ku onnistuu maalin tekemään, ni kyllä siin yleensä sillo tulee sellanen tunne et tuli tehtyy jotain oikein, eikä pelkällä tuurilla menty...

En malttanu odottaa huomiseen ja pelasin äsken yhden! JA MMORJES! ei oo hetkeen ollu näin viihdyttävää pelii, syke nousee, otsa hikoilee. ihan mahtavaa :D kaiken kruunas willsien tekemä kypärätemppu!!!!! Tällä jatketaan! Tää on parasta huttia tähän mennessä! :D btw, tulos 5-4 jatkoajal hävisin :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko ea lisännyt noitten hut live korttien harvinaisuutta vai miksi en ole saanut sellaista hetkeen. Viikko takaperin niitä tuli ainakin 1kpl 2päiväs.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko ea lisännyt noitten hut live korttien harvinaisuutta vai miksi en ole saanut sellaista hetkeen. Viikko takaperin niitä tuli ainakin 1kpl 2päiväs.

Mää oon avannu pakkoja joka päivä ja en oo koskaan saanu sellasta :D paras on ollu v.fast loput on arviolta alle 5k pelaajia ;D jotenka pakkojen avaaminen on turhaa hommaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko ea lisännyt noitten hut live korttien harvinaisuutta vai miksi en ole saanut sellaista hetkeen. Viikko takaperin niitä tuli ainakin 1kpl 2päiväs.


Mietin ihan samaa tossa aikasemmin. Tällä viikolla oon avannut joku 40 noita 8750 pakkoja ja yhtään erikoiskorttia ei ole näkynyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon ostellu molempia premiumeita ja jumboja mutta premiumeista on tullu HUTL Weber, Price, Zetterberg ja nyt äsken nasahti HUTL Hossa.
Että näin täällä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parin viikon aikana mennyt pakkoihin yli miljoona pucksia. Oli about 2,5M arvoinen joukkue, sitten nitkahdin totaalisesti pakkoihin ja pelaajia(mm. Datsyuk ja Toews) lähti myyntiin. Nyt joukkueen arvo jotain 1,2M ja selkeä ykkössentteri puuttuu. Ihanasti siis jäänyt tappiolle. Noh, se oli sitä sekavaa aikaa. :D

E: Ainiin, kane88 voisi laittaa seuraavan lottoarvonnan oikean rivin jakoon, kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon ostellu molempia premiumeita ja jumboja mutta premiumeista on tullu HUTL Weber, Price, Zetterberg ja nyt äsken nasahti HUTL Hossa.
Että näin täällä.
Lol :p ite tullu käytettyä arviolta pari sataa egee tähän versioon ja parhaat ollu Spezza x2 Zetterberg, HUTL Hartnell, Krejci, Voracek x2 ja HFC Ladd. Ei oo oikei osunu:(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi Voracekin ja Keslerin laitaan St louis vaiko Bacström. Toki saa muitaki ehottaa jos on suunnillee samanhintasia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele alkaa vituttamaan kun peli on 0-4 vastustajalle kahden erän jälkeen. Hänellä GUSTAFSSON torjuu joka laukauksen ja itselläni LUONGO ja tuntuu että kaikki menee. Loppuu pelihuumori pikku hiljaa...:mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele alkaa vituttamaan kun peli on 0-4 vastustajalle kahden erän jälkeen. Hänellä GUSTAFSSON torjuu joka laukauksen ja itselläni LUONGO ja tuntuu että kaikki menee. Loppuu pelihuumori pikku hiljaa...:mad:

Gustavfsson TOTW korttina on yksi parhaista molareista mitä itelläni on ollut. Overall voi hämää mutta statit sillä on 86 luokkaa jokaisessa osa-alueessa. Mutta joo ymmärrän yskän, itelläni ollut hirveän tahmaista koko päivä pelien ääressä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ketä suosittelette ykkösen oikeaan laitaan HFC Laddin ja HUTL Ellerin kanssa. HFC Duchene vai joku muu? budjetti n. 100k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se on iha sama ketä siellä maalissa pelaa, eri asia on taas se miten puolustatte ne vetopaikat.. :)

Itellä ollu Lehtosta,Masonia,Anderssonia,Markströmiä + lukuisia muita veskoja ja samaa tasasta 85-90 t% kaikilla ollu. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se on iha sama ketä siellä maalissa pelaa, eri asia on taas se miten puolustatte ne vetopaikat.. :)

Niinhän tuo on. Joskus vaan veskarit imee kun viimestä päivää eikä sille voi mitään. Jotkut veskat tuntuvat kuitenkin kestävän kauemmin kuin toiset, jokainen pelaa aluks hirmuhyvin ja sitten niistä tuleekin imureita. Voi tietenkin olla että itse olettaa niiden torjuvan kaiken kun ne pelaa yhden hyvän pelin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niinhän tuo on. Joskus vaan veskarit imee kun viimestä päivää eikä sille voi mitään. Jotkut veskat tuntuvat kuitenkin kestävän kauemmin kuin toiset, jokainen pelaa aluks hirmuhyvin ja sitten niistä tuleekin imureita. Voi tietenkin olla että itse olettaa niiden torjuvan kaiken kun ne pelaa yhden hyvän pelin.
Jep mutta itse ajattelin myydä kaikki veskani esim Luongo, Anderson, Fleury ja Lehtonen. Ja ostin tilalle Ben Bishopin, joka on pelannut kaksi peliä joista molemmat voittoja ja torjunta% 92,3. Toki laitoin sille 2x +5 kaikki ja 15 kesto :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gustavfsson TOTW korttina on yksi parhaista molareista mitä itelläni on ollut. Overall voi hämää mutta statit sillä on 86 luokkaa jokaisessa osa-alueessa. Mutta joo ymmärrän yskän, itelläni ollut hirveän tahmaista koko päivä pelien ääressä.

Itekki hankin kyseisen herran heti kun näin, että HUTL -kortti tuli. Statsit on kaverilla kyl kohdallaan!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmonen probleema että anaheimiä kerätessä paitoja on vain 5 ja niitä vaaditaan 7. Kiireesti apua!! Mitä teen?

edit: Oma moka :D Löytyi jo pieni eroavaisuus hihoista :D
 
Ylös Bottom