Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä nyt hyvä mies hermostu :D
Ai en saisi hermostua kyllä se vituttaa jos on käyttänyt peliin 300€ ja sitten kaikki pitäisi aloittaa alusta? mieti nyt tarkkaan mitä seuraavaksi sanot? tai hakeudu hoitoon sama se mulle tee jotain.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai en saisi hermostua kyllä se vituttaa jos on käyttänyt peliin 300€ ja sitten kaikki pitäisi aloittaa alusta? mieti nyt tarkkaan mitä seuraavaksi sanot? tai hakeudu hoitoon sama se mulle tee jotain.
Alatko uhkailemaan vai? :D Joo ymmärrän, että vituttaa, mutta ei sitä tarvi muihin purkaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos tosiaan peliin on mennyt 300€ (!!!) ja sitten yhtäkkiä kaikki on pois niin en yhtään ihmettele jos alkaa kuohua.
miks sun koivisto tolle tarvii piruilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis kuinkase sun joukkue oli kadonnut siis menitkö huttiin ja sulle tuli se että tee uusi joukkue ja niin edelleen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäs tehdä kun bonukset joukkueista ei enään tuu? Menin joukkueesee ja oli täynnä mut ei antanu bonuksia. Onko kellekkään muulle käyny näin ja mitä pitäs tehdä et saa ne bonukset?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep juuri näin.
No on tietty 1 mahdollisuus mitenkäse sun joukkue on kadonnut . Jos joku ties sun salasanan ja oli kateellinen sulle ja poisti sun joukkueen ja otti kamat ittelleen . Mutta se riippuu siitä tiesikö joku sun salasanan .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäs tehdä kun bonukset joukkueista ei enään tuu? Menin joukkueesee ja oli täynnä mut ei antanu bonuksia. Onko kellekkään muulle käyny näin ja mitä pitäs tehdä et saa ne bonukset?

Voisko joku nyt kuitenki vastata jos tietää asiasta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No on tietty 1 mahdollisuus mitenkäse sun joukkue on kadonnut . Jos joku ties sun salasanan ja oli kateellinen sulle ja poisti sun joukkueen ja otti kamat ittelleen . Mutta se riippuu siitä tiesikö joku sun salasanan .
ei tiennyt ei. ohjainkin meni tänään rikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

sanoppa älä muuta ja ea:lla ei tietenkään oo mitään s-postia johon voisi ottaa yhteyttä.

Tuolta vikailmoitus https://help.ea.com/ tai rekisteröidyt tuonne http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3912.page ja laitat pm:ää EA_HLT:lle, hän auttanut kuulemma monia.

Älä nyt ota tätä kettuiluna, mutta odotitko oikeasti huutamalla täällä saavasi sellaista apua, että joukkoe olisi suoraan palautunut. Toivottavasti saat selkeyttä asiaan noilla mun vinkeillä, mutta itse joutunut olemaan yhteydessä ja pelkkää pettymystä. EA palkittu usein siitä miten paska yhtiö on asiakkaitaan kohtaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitäs tehdä kun bonukset joukkueista ei enään tuu? Menin joukkueesee ja oli täynnä mut ei antanu bonuksia. Onko kellekkään muulle käyny näin ja mitä pitäs tehdä et saa ne bonukset?

EDIT: Olitkin jo ratkaissut asian.

Tarkentava kysymys eli kokoelmasta, kun katsot niin logo, paidat ja pelaajat näyttävät x/x täyttä vai oman seurannan mukaan katsonut? Erikoiskortit eli movemberit, totw jne eivät täytä joukkoetta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarkentava kysymys eli kokoelmasta, kun katsot niin logo, paidat ja pelaajat näyttävät x/x täyttä vai oman seurannan mukaan katsonut? Erikoiskortit eli movemberit, totw jne eivät täytä joukkoetta.

Kaikki oli kokoelmassa ja x/x määrä ja sain toimimaan jo kun käynnisti uudelleen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt taitaa olla ruuvi vähän turhan kireellä,,, rauhoitut,, meet johonkin ottamaan muutaman oluen (lisää?), ja palaat huomenna asiaan,,,

Tai sit kaveri on ottanu muutaman oluen liikaa ja poistanu joukkueen vahingossa ;).. Eivaa, varmaa joku saanu selville salasanan..
Tuleeko teille kellekkää muulle niitä viestejä Käyttäjiltä NHL 14_HUT easports_nhl jne jotka sanoo että olet onnekas ja saat valita ihan minkä pelaajan vaan haluat, mutta ensin sinun pitää antaa sähköposti salasana jne.. :DD
Kuka voi olla nii tyhmä että antais ja en tässä asiassa vihjaa sinuun GLITCHI.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsestäänhän joukkueen ei pitäisi poistua mutta tässä on vaihtoehdot mitä on voinu käydä:

1. Joku on saanut salasanasi ja s-postin selville
2. Poistit sen vahingossa
3. Joku ulkopuolinen poisti sen
4. EA poisti sen koska "olet huijannut"

Itse veikkaan 1. vaihtoehtoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oon kattellu videoita joittenki tiimeistä.. mite voi tehä sen että jtn nappii painamal tulee toiset pelaajat ja siin o joukkueita??? auttakaa tyhmää :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oon kattellu videoita joittenki tiimeistä.. mite voi tehä sen että jtn nappii painamal tulee toiset pelaajat ja siin o joukkueita??? auttakaa tyhmää :D

en tiedä mitä meinaat mutta R2 napilla saa tehä erilaisia kokoonpanoja.
 
Ylös Bottom