Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa pystyykö kerättyä joukkuetta kierrättää toisella käyttäjällä mikä on samalla pleikalla saaden tietenkin bonukset?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa pystyykö kerättyä joukkuetta kierrättää toisella käyttäjällä mikä on samalla pleikalla saaden tietenkin bonukset?

Mut oliks se et sil toisellakin acol pitää olla 20 pelii pelattuna!? ja sai olla quitattuja!? jos siihe joku ryhtyy..

Nyt ois Gaborikki vieläkin hakusessa...
Et jos joku ois valmis luopumaa, ni viestiä vaa ni tehää kaupat. Pelaajilla, puckseilla tai molemmilla...

Getzlafin laidoille tulee HL Pominville ja Gaborik,, Kumpi herroista kannattaa laittaa vasempaa laitaa?

Edit: Nii ja ku hommasin Getzlafin, ni hommasin samalla loput puuttuvat 5kpl Anaheimin pelaajaa,, ni sai bonarit. Et jos jollain on tarvetta Ducksin ukoille....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mut oliks se et sil toisellakin acol pitää olla 20 pelii pelattuna!? ja sai olla quitattuja!? jos siihe joku ryhtyy..

Nyt ois Gaborikki vieläkin hakusessa...
Et jos joku ois valmis luopumaa, ni viestiä vaa ni tehää kaupat. Pelaajilla, puckseilla tai molemmilla...

Getzlafin laidoille tulee HL Pominville ja Gaborik,, Kumpi herroista kannattaa laittaa vasempaa laitaa?

Edit: Nii ja ku hommasin Getzlafin, ni hommasin samalla loput puuttuvat 5kpl Anaheimin pelaajaa,, ni sai bonarit. Et jos jollain on tarvetta Ducksin ukoille....

kymmenen pelii riitti ni onnas
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä toimi toi kierrättäminen 21. Pelin jälkeen. Kymmenen pelasin ite noista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!

Onko kellekkään käynyt niin, että kun siirrätte kokoonpanosta tai kokoelmasta pelaajakortteja vaihtopakkaan niin ne katoavat? Itellä kävi näin kuukausi sitten ja otin heti yhteyttä EA:n asiakaspalveluun ja nyt tosiaan on kulunut yli kuukausi ja vieläkin on case opened ja minä ilman pelaajia...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!

Onko kellekkään käynyt niin, että kun siirrätte kokoonpanosta tai kokoelmasta pelaajakortteja vaihtopakkaan niin ne katoavat? Itellä kävi näin kuukausi sitten ja otin heti yhteyttä EA:n asiakaspalveluun ja nyt tosiaan on kulunut yli kuukausi ja vieläkin on case opened ja minä ilman pelaajia...

On käyny nhl 13 kanssa,ja soitin ealle ja monta kertaa kyselin ja kyselin että koska tuleem minulle korvaukseksi luvatut 150k ja aina vaan puhuttiin että"joo kyllä kohta tulee" ja joku ihmeen studion tyypit hoitavat... No kun kahteen kuukauteen ei ollut käynyt mitään ja nhl 14 ja kolkutteli ovella,niin olin sitä menossa varaamaan tuolta tampereen keskustan yhdestä liikkestä. Siinä kun sitä sitten varailin,niin kaupan myyjä kysyi minulta kun annoin sähköpostiani että "ookkos sää ollu yhteydessä ea:han yhteydessä joskus?" ja siinä samassa sanoin sille myyjälle että"jumaaankauta sää ot se kaveri ealta jolle olin soittanu ties kuinka monta kertaa" ja hän sanoi joo muistan kyl sut,että mää siä IRLANNISSA ea:n asiakaspalvelussa sun puheluihin vastailin,ja jouduin sua kusettaa ja kaikkee muuta vähemmän kivaa, sillä tosiasissa ei se mihkää studion porukoille menny,vaan mun vaan käskettiin valehdella tarkotuksella. Sitten hän kertoi ottaneensa loparit sieltä ihan omasta tahdosta sillä eihän tuollainen ole mistään kotoisin että lähes tulkoon käsketään vaan valehtelemaan.

Että pahaa pelkään että sullekkaan ei mitään takasin tuu,ja pelaajas katos johki ja sieltä ne ei taida palata:confused::confused::confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!

Onko kellekkään käynyt niin, että kun siirrätte kokoonpanosta tai kokoelmasta pelaajakortteja vaihtopakkaan niin ne katoavat? Itellä kävi näin kuukausi sitten ja otin heti yhteyttä EA:n asiakaspalveluun ja nyt tosiaan on kulunut yli kuukausi ja vieläkin on case opened ja minä ilman pelaajia...


kokeile et meet oma joukkue sitten vaihtopenkille painat lisää pelaaja kokoelmasta ja laitat siihe joukkueen ja pelipaikan. ainakin itsellä toimi kun pominville ja myers hävis.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!

Onko kellekkään käynyt niin, että kun siirrätte kokoonpanosta tai kokoelmasta pelaajakortteja vaihtopakkaan niin ne katoavat? Itellä kävi näin kuukausi sitten ja otin heti yhteyttä EA:n asiakaspalveluun ja nyt tosiaan on kulunut yli kuukausi ja vieläkin on case opened ja minä ilman pelaajia...

Itellä katos tollee HUTL Mcdonagh arvo + 200 k noin viikko sitten, ja vieläki on tapaus auki.. Laitoin EA:lle kanssa viestii ja ne sano et menee n. 2viikkoo asian selvittämiseks..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä katos tollee HUTL Mcdonagh arvo + 200 k noin viikko sitten, ja vieläki on tapaus auki.. Laitoin EA:lle kanssa viestii ja ne sano et menee n. 2viikkoo asian selvittämiseks..

Ootko muuten kokeillu avaa pakan ja sitä kautta koittanu päästä käsiksi vaihtopakkaan? R1 nappäimellähän pääsee liikkumaan niissä valikoissa, jossa on esim. kulutuskortit, kokoonpano, vaihtopakka. En oo kyllä varma onko siinäkin ainoa mahdollisuus pikamyydä kortti, mutta saattaa siinä se siirrä kokoelmaankin olla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimimerkki Roflero ja joukkue Hc Olutta tais just järjestää ite synkronointi virheen kun tapeltiin kun ottelua oli jäjellä 10 min ja peli 3-1, jonka jälkeen alotus ja otti molarin pois. sen seurauksena synkronointi virhe? stna
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimimerkki Roflero ja joukkue Hc Olutta tais just järjestää ite synkronointi virheen kun tapeltiin kun ottelua oli jäjellä 10 min ja peli 3-1, jonka jälkeen alotus ja otti molarin pois. sen seurauksena synkronointi virhe? stna



Tiiän ton tunteen vähän liiankin hyvin !!!!

Äsken pelasin pelin jupazzia vastaan huom ei joukkueen nimi vaan psn nikki.... kun peli oli 5-1 niin alko kaveri viskoon kiekkoo katsomoon ja ottaan maalivahtia pois niin sieltähän se synkronointi virhe lässähti.....kun lähetin hänelle viestin "miehisty ja hyväksy tappio" kaveri vaan vastasi "mitä tapahtu?" juuu.. ihan kun ei olisi tiennyt miten synkronointi virhe aiheutetaan. eilen tuli myös vastaavanlainen kaveri joka koitti aiheuttaa synkronointi virhettä mutta ei onnistunut koska pyörin omassa päässä....
Suosittelen lämpimästi välttämään käyttäjiä jupazzi ja Matsa93
Miksi täytyy pelata tätä peliä jos ei hyväksy tappiota kysyn vaan :D ?

ps. tänne voisi kaikki muutkin ihmiset heittää "nimimerkkejä" joita vastaan ei kannata pelata koska aiheuttavat synkronointi virhettä ja minä en ainakaan jaksa koko peliä pyöriä ja hyöriä omassa päässä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ps. tänne voisi kaikki muutkin ihmiset heittää "nimimerkkejä" joita vastaan ei kannata pelata koska aiheuttavat synkronointi virhettä ja minä en ainakaan jaksa koko peliä pyöriä ja hyöriä omassa päässä.

Musta lista

Nojoo... Mua hävettää se, että suuri osa näistä tampioista taitaa olla suomalaisia. Kiitos vaan kaikkien puolesta. :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko muuten kokeillu avaa pakan ja sitä kautta koittanu päästä käsiksi vaihtopakkaan? R1 nappäimellähän pääsee liikkumaan niissä valikoissa, jossa on esim. kulutuskortit, kokoonpano, vaihtopakka. En oo kyllä varma onko siinäkin ainoa mahdollisuus pikamyydä kortti, mutta saattaa siinä se siirrä kokoelmaankin olla.

Juu oon kokeillu mut ei löydy sieltä.. Ainoo mistä löytyy ni applen sovelluksella ku menee mut sit sille ei voi tehä mitää muuta ku pikamyydä joten oottelen iha mieluusti tota ea selvitystä.. :D Kaikki muut pelaajat kyl pystyy myydä applen sovelluksella mitä vaihtopakassa on muttei TOTW Mcdonaghii -.- Tulee vaa viesti sinulla ei ole oikeutta myydä kyseistä pelaajaa :D..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Musta lista

Nojoo... Mua hävettää se, että suuri osa näistä tampioista taitaa olla suomalaisia. Kiitos vaan kaikkien puolesta. :(

TOP 10 pelaajat melkee kaikki käyttää sitä.. Sen takii lopahti kiinnostus yrittää noussa top 5 ylöspäin ku kaverit on saanu tilastosa sen takii hyväks ku käyttää synkronointivirhettä..

+ Viimeset 6 peliä oon johtanu ja sit tulee odota hetki.. :D ja mulle merkataa tappio mutten kummiskaa lennä ikinä ea ulos tai mitää.. mut ei jaksa enää ressaa :) Ostakaa kaikki Giroux ! On ollu iha jäätävän hyvä ja voitan sillä kaikki alotuksetki !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Naurettavaa touhua tuo synkroominen, ite oon tän palstan avulla pystynyt välttämään muutamat synkropelleilijät. Ei ole vähään aikaan pukannu sitä itelle, tai sitten se johtuu siitä etten pelaa tarpeeks.

Tänään on tultu kyllä jokunen peli hakattua. Muutama helppo peli ja pari erittäin tasaista, Filppulaa ja sun muuta tais löytyä jokaisesta joukkueesta. Että rupee tuokin ärsyttämään, ei se mitään jos Filppulasta diggaa, mutta hikisempää ukkoa ei kyllä tästä pelistä löydä! Sama toi Havlat, äijä on irl ihan heiveröinen heittopussi, joka loukkaantuu tilanteessa kuin tilanteessa (hienosti onnistu loukkaantumaan vaihtopenkiltä hypätessään!) ja tässä se vaan puskee läpi.

En tiiä onko jymähtänyt päähän ja kovasti näiden ukkojen nimet, mutta ei paljon huvita pelailla kun vähintään joka toiselta löytyy Filppula ykkösestä.. Filppulaa käytän nyt siis vain esimerkkinä, onhan näitä muitakin hikiukkoja, Filppula on vaan sattunut jymähtymään päähän kaikkein pahiten.

TOP 10 pelaajat melkee kaikki käyttää sitä.. Sen takii lopahti kiinnostus yrittää noussa top 5 ylöspäin ku kaverit on saanu tilastosa sen takii hyväks ku käyttää synkronointivirhettä..


Voi kun joillekin tuo rank on koko elämä. Paremmalta maistuu sen ansaitseminen rehdisti kun tappioasemassa synkroerrorilla kikkailu. Ite luovutin rankin nostamisen kanssa tuossa kk sitten, ei vaan jaksanut enää katsoa sitä "EA-pelien" määrää ja näitä ainaisia "Filppula" tiimejä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On käyny nhl 13 kanssa,ja soitin ealle ja monta kertaa kyselin ja kyselin että koska tuleem minulle korvaukseksi luvatut 150k ja aina vaan puhuttiin että"joo kyllä kohta tulee" ja joku ihmeen studion tyypit hoitavat... No kun kahteen kuukauteen ei ollut käynyt mitään ja nhl 14 ja kolkutteli ovella,niin olin sitä menossa varaamaan tuolta tampereen keskustan yhdestä liikkestä. Siinä kun sitä sitten varailin,niin kaupan myyjä kysyi minulta kun annoin sähköpostiani että "ookkos sää ollu yhteydessä ea:han yhteydessä joskus?" ja siinä samassa sanoin sille myyjälle että"jumaaankauta sää ot se kaveri ealta jolle olin soittanu ties kuinka monta kertaa" ja hän sanoi joo muistan kyl sut,että mää siä IRLANNISSA ea:n asiakaspalvelussa sun puheluihin vastailin,ja jouduin sua kusettaa ja kaikkee muuta vähemmän kivaa, sillä tosiasissa ei se mihkää studion porukoille menny,vaan mun vaan käskettiin valehdella tarkotuksella. Sitten hän kertoi ottaneensa loparit sieltä ihan omasta tahdosta sillä eihän tuollainen ole mistään kotoisin että lähes tulkoon käsketään vaan valehtelemaan.

Että pahaa pelkään että sullekkaan ei mitään takasin tuu,ja pelaajas katos johki ja sieltä ne ei taida palata:confused::confused::confused:


Joo o.... En olisi edes jaksanut mennä pyytämään takaisin muutamaa hassua pelaajaa, mutta sinne nyt kumminkin katos Sotw Crosby, Sotw Marleau, Rick Nash, Marian Hossa ja jotain vähän halvempia kortteja :D Näyttää eeppiseltä kun tällä hetkellä vaihtopakas ei oo yhtäkään korttia, mutta yläpalkissa lukee että 12/30. Itellä katos myös NHL 13 muutama kortti vaihtopakkaan, mutta tuli takaisin 2-5 päivän sisällä ja tais samas pelis viel kadota ostama pakkaki johon meni 100k ja vieläkin on sekin Case auki ja taisin siitä kysyäkkin joku 2kk sitten niin sanoo samaa, että Studio tutkii... Ei helvetti mitä kusetusta
 
Ylös Bottom