Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh, mitään EA:n "tasotusta" ei ole ikinä ollut olemassakaan. Huonoja häviäjiä sen sijaan on olemassa.

Nooh niiin.... ja taas se alkaa :D en mä henk.koht koe häviämistä änärissä mitenkään ylitsepääsemättömäks asias mun elämäs, mut kyl mä sen myönnän et se pikkasen syö miestä. Ensin näpytät tunti tolkul tätä ja saat haluamas suht kovan jengin kasaan ja sit tulee näit omasta päästä roikkuja mitkä molari imee sisään. Ja siis ei yhdessä, eikä kahdessa, vaan kolmessa matsissa putkeen! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä tuli mitta täyteen tasoituksesta juuri. Hävisin selvästi huonommalle pelaajalle 3-1, vain koska kaverilla oli huonompi joukkue kuin mulla. Meikäläisellä Staalin ja Oshien vedot paukkuivat laitoihin kun hänen harvat laukaukset menee yläriman kautta maaliin. Sitten vielä kun jokainen uusinta täytyy katsoa ja mukava lagi vielä päällä niin ei ollut kovin kaukana ettei ohjain lentänyt..

V***u eiköhän pelit sitten riittäneet tälle päivälle.

Älä vaan vahingossakaan riko niitä ohjaimia, ne on syntisen kalliita! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eläkkeelläjäämis-bugista on ollu puhetta ea:n foorumilla ja joku ea:lta kävi sanomassa, että "we are looking into it". Eli ehkä korjataan ensimmäisessä patchissa tai sitten ei.

Ne pucksit pitää lunastaa eli Hut-valikosta Lisää Valintoja-valikko ja sieltä lunasta pucks-bonus, tms.

Joo kyl mä sen tajuan et ne pitää lunastaa, en vaa oo koskaan saanu niitä vaikka oon division 5 atm.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep greengrassin ura loppui ja oli ihan pucseilla hankittu eli olkaapas varovaisia kun ostatte käytettyjä pelaajia.

Mulla ainakin tohon uranloppumis bugiin auttaa se, että heittää pelaajat kokoelmaan ja nostaa takaisin kokoonpanoon.

Nyt tuli totaali repeäminen. :D Nimimerkillä: pCZet_18 oli kohtuu kova joukkue. Listasta löyty Lundqvist, Rinne, Nash, Ovechkin, Pietroangelo, Stamkos, Subban, Toews, Zetterberg, Keith, Lemieux, Malkin, Myers, Chara, Crosby, Datsyuk, Doughty, Gaborik, Giroux ja Gretzky. Saattanut mennä muutama euro että on joukkue saatu kasaan. :)

Joo pelasin kanssa kyseistä henkilöä vastaan. Onneksi ei osaa pelata yhtään niin voitin 2-1. Pelin jälkeen lisäsi kaveriksi ja kysyi "how you are so good"? :D

Jututin vähän kaveria miten on saanut noi kovan tiimin kasaan viikossa. Vastasi, että joukkueella on kolme omistajaa ja kaikki ovat laittaneet kivan summan rahaa pakkoihin..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, mitä legendoja tässä pelissä on ? Tiiän et on Gretzky ja Roenick mut onko teille tullu muita vastaan? :) Pelaajakaupasta ei ainakaan löydy kuin nämä kaksi kaveria !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, mitä legendoja tässä pelissä on ? Tiiän et on Gretzky ja Roenick mut onko teille tullu muita vastaan? :) Pelaajakaupasta ei ainakaan löydy kuin nämä kaksi kaveria !

Lemieux ainakin ja taitaa olla joku eukkokin vielä. Kellään ehotukksia miten sais korjattua sen bugin että pelaajilla kuluis taas normaalisti ja vokounilta lähtis väsymys. Häviöitäkin tulee vaikka oikeasti voitan. Heittäkää jotaki millä sen saa korjattua!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku suositella jtn mokee kun tuntuu kun tyhjällä maalilla pelais tällä hetkellä :D vaikka statsin on jtn 21-4-5
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon iha yllättynyt miten Ben Bishop on mun maalilla pelannu
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli totaali repeäminen. :D Nimimerkillä: pCZet_18 oli kohtuu kova joukkue. Listasta löyty Lundqvist, Rinne, Nash, Ovechkin, Pietroangelo, Stamkos, Subban, Toews, Zetterberg, Keith, Lemieux, Malkin, Myers, Chara, Crosby, Datsyuk, Doughty, Gaborik, Giroux ja Gretzky. Saattanut mennä muutama euro että on joukkue saatu kasaan. :)


Toi on vissiin samoja kundeja kun ne CzE_14 13 12 jne tai jotain tonnepäin.. Yks niistä kertoi mulle rehellisesti viime painoksessa,
että ens vuonna ei tule mun takia änäriä kun vedän bugirannetta.. Ihme kun se peli kuitenkin tuli. t. syyllinen jos ens vuonna ei 15 ilmesty :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyskö keltään tota floridan pinnizzottoa vai mikä onkaan? Ja miksi siitä maksetaan n.40k??
Multa toi Pinizotto löytyy ja se on siksi arvokas koska on silver pelaaja, kun kukaan ei noita hopea pakkoja avaa. Maksoin siitä 16k ja hinta näköjään noussu mukavasti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

[SUB]siis ei ***** näitä ea tasoituksia vastassa oikeen ***** paska joukkue vastaan mun koko montreal joukkue niin ittellä 45vetoo ja kaikki menee yli tai huti ja vastustajan huimasta 8vedosta 3ohittaa minun carey pricen kun taas omista 45vedosta vaivaiset 2 ohittaa jonku ***** junnu moken. Ei voi muuta sanooku hermot menöö[/SUB]
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysäsen nyt uudemma kerran, elikkäs kuvan tilanne päällänsä, nyt jo kolmatta päivää. Useampaa maalivahtia olen koittanut, jopa pari ostanut lisää. Sopimukset ok ja terveitä ovat. Kokeillut myös vaihdella kenttäpelaajia, mutta ei auta. Tosiaan ensimmäinen kerta änärissä kun pelailen tätä HUTtia, joten olenko jotaki jättänyt huomioimatta, vai olisko pelissä joku tiltti. Osaisko joku fiksumpi neuvoa ja auttaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysäsen nyt uudemma kerran, elikkäs kuvan tilanne päällänsä, nyt jo kolmatta päivää. Useampaa maalivahtia olen koittanut, jopa pari ostanut lisää. Sopimukset ok ja terveitä ovat. Kokeillut myös vaihdella kenttäpelaajia, mutta ei auta. Tosiaan ensimmäinen kerta änärissä kun pelailen tätä HUTtia, joten olenko jotaki jättänyt huomioimatta, vai olisko pelissä joku tiltti. Osaisko joku fiksumpi neuvoa ja auttaa?

Kai sun 2 maalivahdilla on myös sopimus ? :D Kakkosmaalivahdin näät kun painat kolmiota maalivahdin kohdalla :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kai sun 2 maalivahdilla on myös sopimus ? :D Kakkosmaalivahdin näät kun painat kolmiota maalivahdin kohdalla :)

Jees oli silläki, tyhjensi taas kaikki ketjut/valmentajan ja nyt näyttää toimivan. Tiä sit mikä mahto mätätä, kaippa siä joku juttu, jota ei vaa amatööri tajunnu. :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, minulla on vaihtokaupassa nyt Marian Hossa Chicago ja Nicklas Bacstrom Washington, otan mielelläni vaihtotarjouksia vastaan ! Aikaa jäljellä 1 h ja joukkueeni nimi on Trade mee ! Nyt kaikki tarjoamaa Hossasta ja Bacstromista ! :) Lähtöhinta Hossa 99 k ja Backstrom 30 k :)
 
Ylös Bottom