Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan kuka on suomalaisista korkeimmalla hutin kokonaisijoituksissa ? Ite oon nyt 26 ja on siinä ainaki muutama vielä edellä, mut onkohan noista top 10 kavereista kukaa suomalainen? Onko kellään tietoo?

Eipä taida olla, 2. on Venäjältä, loput top 10 on P-Amerikasta. Top 15 onkin jo pari Euroopasta, Patflex Ruotsista, Urlauber Itävallasta ja SportiC Ruotsista..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin äsken vaihtopakkaan kärppien paidat myyntii ja ne meni melkeen samantien, sit meen peliin ni huomaan et mitä helvettiä mulla onki käytössä kärppien pelipaidat ? :D Mut sit lähin menee ennen pelin alkuu ja tulin alkuvalikkoo ni tää näyttää normaalisti taas et minnesotan paidat ois käytössä..

Nyt menin uuteen peliin ja vielki käytössä kärppien paidat vaikka niitä ei oo ees enää mun kokoelmassa :D

Itse peliin vastaan tulee paristopupu overall sijoitus joku siel top 20, 5-1 voitto laukaukset mulle 26-10 ja hyökkäysalueaika 10 min mulla ja sillä 7 min.. ! Hyvä peli ja ois voinu tehä muutaman lisääki, mutta kaverin rask otti muutaman ihme torjunnan tyhjästä maalista..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli äsken taas hyvä esimerkki tästä kuinka oma tekeminen ei vaikuta lopputulokseen välillä mitenkään kun pelasin kaksi peliä. Ekassa vastaan tulee joku kaveri kenellä on Datsyuk ja muut pelaajat on tyyliin parhaat mitä paikalle saa ja omassa joukkueessa on pelaajia mitkä on 1k-50k max. Noh, ekassa pelissä ekan kympin aikana peli 3-0 ja mulla oli tosissaan 6 vetoa ja kaveri lähti menemään. Toinen peli ja kaverin joukkueen paras pelaaja on Stastny ja muut on sitä hintaluokkaa 700-3k. Hävisin pelin 5-7...ja 3 viimeistä maalia tein vikan vitosen aikana, koska kaveri lopetti pelaamisen kokonaan, mun HFC Howardin torjunta% oli huikeet 61% tossa pelissä ja noista maaleista mitkä meni sisään oli 2 sellasia mitkä olis normaalissa pelissä mennyt sisään. On kyllä pakko muistaa, että ei noi kaikki pelit mee tolleen mutta oli vaan pakko kirjottaa kun luin täältä noista avautumisista taas :D

Erikoispakoista sen verran, että käytin niihin tällä kertaa 200k ja paras kortti oli D. Sedin, ja se on muuten ainut yli 50k kortti minkä oon saanut ja on noita pakkoja jonkun verran tullut ostettua. Oon kanssa päättänyt, että laitan noi loput 300k mitä mulla on pakkoihin ja joukkue on se mitä on, koska suurin into on mennyt pelaamiseen ja eiköhän sitä mielipahaa ole ihan tarpeeksi tullut itselleen ja myös aiheuttanut muille juuri noiden "tasotuksien" vuoksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin äsken vaihtopakkaan kärppien paidat myyntii ja ne meni melkeen samantien, sit meen peliin ni huomaan et mitä helvettiä mulla onki käytössä kärppien pelipaidat ? :D Mut sit lähin menee ennen pelin alkuu ja tulin alkuvalikkoo ni tää näyttää normaalisti taas et minnesotan paidat ois käytössä..

Nyt menin uuteen peliin ja vielki käytössä kärppien paidat vaikka niitä ei oo ees enää mun kokoelmassa :D

Itse peliin vastaan tulee paristopupu overall sijoitus joku siel top 20, 5-1 voitto laukaukset mulle 26-10 ja hyökkäysalueaika 10 min mulla ja sillä 7 min.. ! Hyvä peli ja ois voinu tehä muutaman lisääki, mutta kaverin rask otti muutaman ihme torjunnan tyhjästä maalista..

Perus HUT-bugi. Oli jo viime vuoden änärissä. Samaa tekee välillä logojen kanssa. Jos myy jonkun logon ni se saattaakin ollu käytössä seuraavissa peleissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin äsken vaihtopakkaan kärppien paidat myyntii ja ne meni melkeen samantien, sit meen peliin ni huomaan et mitä helvettiä mulla onki käytössä kärppien pelipaidat ? :D Mut sit lähin menee ennen pelin alkuu ja tulin alkuvalikkoo ni tää näyttää normaalisti taas et minnesotan paidat ois käytössä..

Nyt menin uuteen peliin ja vielki käytössä kärppien paidat vaikka niitä ei oo ees enää mun kokoelmassa

Sun pitää poistaa Game Data, sitten vaihtuu paidat
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä taida olla, 2. on Venäjältä, loput top 10 on P-Amerikasta. Top 15 onkin jo pari Euroopasta, Patflex Ruotsista, Urlauber Itävallasta ja SportiC Ruotsista..

Pitää ottaa huomioon että moni suomalainen on lopettanut uransa huipulla. Itteä ei kiinnosta pätkän vertaa nää sijat enää kun apujen ja tuuripelien määrä on tässä isompi kuin 13:ssa, vaikka peli itsessään on 100x parempi kuin '13:sta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin 2x 8,7k pakkaa, toisesta Shea Weber. Myin myös kaikki superstarat, siirsin rollit toiselle käyttäjälle ja nyt pelaan vaan melkein pelkästään suomalaisista kasatulla jengillä välittämättä tasotuksista jne.. Ihan hauskaa homma... :D
Jos jollakin on Ovechkin ylimääräisenä (pelaamaton) niin 600k + Weber saa meikältä vaihdossa. Just ja just mahtuu siihen ykköseen Granlundin ja Hagmanin kanssa.

Sää et tosiaan saa ovieta niin halvalla!! :DDD ton sun tarjouksen arvo on 920k :D ja ovechkinin 1,4-1,8 MILJOONAA pucksia :DD eli et taida saada :confused::confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tossa viimeaikoina tullu kerättyä ja myytyä noita joukkueita joten nyt on kasassa hulppeat 80k (meikälle iso raha :D). Ajattelin tossa vahvistaa jengiäni joten ketä suosittelisitte mulle? Markström on pelannut ihan hyvin maalissa joten sille osastolle en tarvi vahvistusta. Sen sijaan puolustus ja hyökkäys (varsinkin oik.laita) tarvitsisi uutta miestä. Paras pelaajani on tällä hetkellä Gagner (86).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voracekkiä(PHI, OL/snipu) suosittelen. Lienee jossain 30k maastossa hinta. Leftin pelaaja muutes : peukku:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tossa viimeaikoina tullu kerättyä ja myytyä noita joukkueita joten nyt on kasassa hulppeat 80k (meikälle iso raha :D). Ajattelin tossa vahvistaa jengiäni joten ketä suosittelisitte mulle? Markström on pelannut ihan hyvin maalissa joten sille osastolle en tarvi vahvistusta. Sen sijaan puolustus ja hyökkäys (varsinkin oik.laita) tarvitsisi uutta miestä. Paras pelaajani on tällä hetkellä Gagner (86).

Voracek on kyllä hyvä valinta, onnistunu itelläkin.. Puolustukseen suosittelen Hedman (10k)/Seidenberg (3k) isoja pakkeja molemmat ja kova laukaus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voracek on kyllä hyvä valinta, onnistunu itelläkin.. Puolustukseen suosittelen Hedman (10k)/Seidenberg (3k) isoja pakkeja molemmat ja kova laukaus.

Kolmannen kerran hurraa Voracekille. Parasta vastinetta rahoille, äijä on ihan uskomaton tässä pelissä. Carlson on myös hyvä valinta puolustukseen, hyvä liikkumaan ja tarkka kuti, pystyy myös taklaamaan. Sentteri kannattaa kyllä olla joku parempi kuin Gagner (kaveri on heikko) esim. halpana vaihtoehtona Filppula taikka sitten Koivu, tai Keslerin jos haluaa sen +20k sijoittaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka kannattaisi laittaa Sedin veljesten oikiaan laitaan? Voracek jo pelaa Keslerin kaverina 2 kentässä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollakin olis ylimääräisenä datsyuk tai crosby voisin ostaa sen pois puckseilla. Nimeä hinta (en ole kuitenkaan tyhmä, joten realistinen hinta kiitos)!

Alkaa kyllästyttämään nuo jotka laittavat kyseiset herrat myyntiin kolmeksi päiväksi ja kun ostoaikaa on minuutti jäljellä niin kas kummaa, myyjä hyväksyy vaihtotarjouksen ja olen odotellut turhaan!!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään tehnyt kyllä hyvän määrän puckseja lendaamalla, +220k!! Iso kiitos mhartille :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siitä vaan pelaamaan HC Predatorsia vastaan, mainittavimmat pelaajat jota joukkueessa näkyi olevan:

Crosby
Stamkos
Toews
Kessel
Price
Miller
Keith
Hossa

Voitin 3-2 jatkoajalla, hieman harmitti kun kaveri tasoitti 10 sekuntia ennen loppua alivoimamaalilla. En tiedä sainko sitten tasoitukset mutta ei kyllä mikään kummoinen pelaaja ollut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siitä vaan pelaamaan HC Predatorsia vastaan, mainittavimmat pelaajat jota joukkueessa näkyi olevan:

Crosby
Stamkos
Toews
Kessel
Price
Miller
Keith
Hossa

Voitin 3-2 jatkoajalla, hieman harmitti kun kaveri tasoitti 10 sekuntia ennen loppua alivoimamaalilla. En tiedä sainko sitten tasoitukset mutta ei kyllä mikään kummoinen pelaaja ollut.


Näkee noita muitakin kovia koko ajan, vaikkei oiskaan Crosbyja niin sitten on kaikki loput 88-93 tasosia.

Ja oishan itelläkin tuola kokoelmassa nuita mm. Stamkos, Datsuyk, Ovechkin, Toews, Gaborik, Nash ym. mutta ei oo vaan mitään järkeä peluuttaa kaikkia parhaimpia samaan aikaan ton tasotuksen takia..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon muutaman pakkauksen saanut, promoja myös, ja hyvä kun rare pelaajia tulee, ja kun tulee ni ne on tasoa shane doan. :D No HUT on nyt tullu lopetettua menetettyäni maun siitä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkee noita muitakin kovia koko ajan, vaikkei oiskaan Crosbyja niin sitten on kaikki loput 88-93 tasosia.

Ja oishan itelläkin tuola kokoelmassa nuita mm. Stamkos, Datsuyk, Ovechkin, Toews, Gaborik, Nash ym. mutta ei oo vaan mitään järkeä peluuttaa kaikkia parhaimpia samaan aikaan ton tasotuksen takia..
Älkää ny helvetti kehatko. On mullaki siellä mm. Malkin & Nash kentällä ja mitään tasotuksia oo huomannukkaan. Välillä veskoille vaan yksinkertasesti uppoo, mutta jokanen peli on voitettavissa oli sitten "tasotus" tai ei :D
 
Ylös Bottom