Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkää ny helvetti kehatko. On mullaki siellä mm. Malkin & Nash kentällä ja mitään tasotuksia oo huomannukkaan. Välillä veskoille vaan yksinkertasesti uppoo, mutta jokanen peli on voitettavissa oli sitten "tasotus" tai ei :D

:D.... Jos luit tarkasti niin sanoin että en peluuta kaikkia parhaimpia samaan aikaan kokoonpanossa, ja muutenkaan mikä järki laittaa Rick Nashin tasonen kaveri 4. Kenttään. Tällä hetkellä 2 kovaa hyökkäyskenttää kun toi 3. "hyvä" kentällinen pilas koko paletin, niin pitää heittää perus 85 tason jätkät siihen takasin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi huoh. Olen kaksi peliä tänään pelannut. Molemmissa peleissä olen johdossa kolmannessa erässä, kunnes EA huomaa, että minähän olen johdossa ja heittää pihalle pelistä. Kaiken lisäksi molemmat moket väsyy..:(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset ankkaie onnistuneista kaupoista! Kaikki meni niinku pitikin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset ankkaie onnistuneista kaupoista! Kaikki meni niinku pitikin.
Pakko kehasta käyttäjää mommiska myöskin nopeista ja hyvistä pucksikaupoista. Jos kaveri jatkossa vielä ostelee ja meinaatte myydä nii suosittelen isosti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkee noita muitakin kovia koko ajan, vaikkei oiskaan Crosbyja niin sitten on kaikki loput 88-93 tasosia.

Ja oishan itelläkin tuola kokoelmassa nuita mm. Stamkos, Datsuyk, Ovechkin, Toews, Gaborik, Nash ym. mutta ei oo vaan mitään järkeä peluuttaa kaikkia parhaimpia samaan aikaan ton tasotuksen takia..

Haluisitkohan lahjottaa vaikka Gaborikin kenties ?:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokin promopakka taas tarjolla, kerta hinnat alempana? Itse kyttäilin pitkään Nashia ja aina oli lähempänä 300k kuin 200k, joten hyvältä tuo ostos näyttää.

On muuten h*lvetin hyvä tuo tuo Nash! todella energinen ja nopeakin. Jää jopa kapteeni Thornton (92ovr) varjoon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii, eli oon nyt oottanut kärpistä tuota joukkuebonusta semmoset 12h eikä oo vieläkää tullu? Mites sen sais sieltä. Kokoelma täysi koska edellisellä käyttäjällä antoi bonuksen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellä oli vaihteeks joku vit*upää joka peruutteli omaan päätyyn maalin johtoasemassa. Osaako joku sanoa miksi karvauksen ollessa maksimilla ei hyökkääjät ota ylhäältä? Johtuuko isosta kaukalosta?

e. normaali versus-änärimatsissa tuota peruuttelua ei voi tehdä koska pääsee kahdella maalin taakse samanaikasesti.

psn: omibode oli tämä kyseinen marko.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla onnistunu näi: mee omaan kokoelmaan ja sieltä mee kärppie tiimiin sisälle ja tuu.ulos
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketään avannu uusinta erikoispakkaa? Onko sisältö samaa ku ennenki?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitkii päivii pitkii öitä.. Tuli yöllä kerättyä Detroitti loppuun, ja tänään aamu jatku siitä mihin jäätiin, tuli ostettua Malkin ja Letang ja enää puuttuis se änärin kirkkain tähti itse Sid niin ois Pittsburghin kokoelma kasassa! Ja sama homma Chicagon kanssa, piti poistaa Pat kane tossa äsken ja Keith lähti myös, enää Chicagosta Toews ja Seabrook niin sit ois sekin kasassa!

Joku mukava ihminen vois laittaa normi Toewsin myyntiin järkihintaan (alle 600k), tai sitten multa saa vaihdossa syöpäversion. Ja myös jos joltain löytyy mielellään koskematon Seabrook niin oisin valmis poistamaan senkin! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykääs poistaa movember zetty 1h jäljellä :) eilen ostelin 3 spesiaali pakkaa ja kerrankin jotain!! :D HUTlive spesial T.seguin orvv 90!!!, J.Thornton,Z.Parise,J.skinner.J.Staal. B.Bruns. Movmber zetterberg :D;):cool:

Aivan loistavat voitot 150k panostuksella! HUH! T.Seuin meni 390k + Gaborik ja sutteri vaihdossa. (Oli ainoa korttia kaupassa ja ensimmäinen niin siksi varmaa niin haluttu)

Kannatti tulla käymää änäris ku en oo 2viikkoon käynykkään :D kiekkoja on kiitettävästi ny niin vois alkaa kohta metsästää taas crosbyä pakasta ;)
 
Ylös Bottom