Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä joukkue kannattas kerätä Anaheimin Floridan Phoenixin Dallasin Islandersin Coloradon jälkee? Kiekkoja 200k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä joukkue kannattas kerätä Anaheimin Floridan Phoenixin Dallasin Islandersin Coloradon jälkee? Kiekkoja 200k

Mites pittsburgh? :D Ei muuta ku pari kovan luokan ryöstöä vaan...

Onko kukaan perillä että onko EA jo saanut korjattua sen vaihtopakkabugin?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

860k olis kiekkoja myytävänä, pankkina mieluiten op :)

Koko läjä lähtee 70e, mutta myydään myös pienemmissä osissa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten voi olla mahdollista että oon pakkoja ostellu noin 500k edestä ja arvokkain pelaaja niklas kronwall?... sitte porukka on ostanu yhden 6250 maksavan pakan ja eiku myyntii vaa joku crosby tai hutl malkin

EDIT:Kronwallin sain 250kn pakasta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko joku kokeillut boostaamattomana jotain hopeaveskaria? Onko mitään eroa siihen onko sitä boostattu vai ei? Aattelin vaan ku itellä on testissä Mikko "kolmen metrin" Koskinen, torjunu mulla nyt 5 peliä joista 4 voittoa ja torjuntaprosentti 90 (viritettynä). Nyt loppu kestokortti ku ei noit voi laittaa ku yhen kerrallaan niin pitäskö ostaa uus kestokortti vai uskaltaako kokeilla ilman boostausta? Joo sanoin aiemmin etten enää boostaa mokkeja mut oli pakko sitte kuitenkin kokeilla...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten voi olla mahdollista että oon pakkoja ostellu noin 500k edestä ja arvokkain pelaaja niklas kronwall?... sitte porukka on ostanu yhden 6250 maksavan pakan ja eiku myyntii vaa joku crosby tai hutl malkin

EDIT:Kronwallin sain 250kn pakasta

Tuossa tuli viikon sisään käytettyä 800k ja paras nosto arvoltaan tais olla Anderson. Se on ihan tuurista kiinni, joskus napsahtaa joskus ei.

//Edit:

Tuossa tuli 2. acolla käytyä kattomassa minkälaisia AHL tiimejä multa sieltä löytyy ja ihan sattumalta oli 9k pankissa, noh menin sitten ja ostin yhden 8kilon pakan ja sieltähän se napautti P. Kanen. Yksi niistä pelaajista joita on pitänyt koittaa, saa nähä viekö Voracekin paikan vai päätyykö myyntiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa tuli viikon sisään käytettyä 800k ja paras nosto arvoltaan tais olla Anderson. Se on ihan tuurista kiinni, joskus napsahtaa joskus ei.

//Edit:

Tuossa tuli 2. acolla käytyä kattomassa minkälaisia AHL tiimejä multa sieltä löytyy ja ihan sattumalta oli 9k pankissa, noh menin sitten ja ostin yhden 8kilon pakan ja sieltähän se napautti P. Kanen. Yksi niistä pelaajista joita on pitänyt koittaa, saa nähä viekö Voracekin paikan vai päätyykö myyntiin.

No just tätä mä tarkotan ! :D oisin voinu ostaa pari tuntia sitte ostetuilla pakkojen rahoilla vaikka yhen hyökkäyskentän (60k)
Mutta mielessä pyöri vaa että jos sieltä tulis...

Edit: Tuli mielee että aiemmas änärissä oli paras nosto totw iginla hintaa 200k MUTTA arvaa mistä pakasta? ilmaispakasta...

Edit2: Mitkäs jannut sul on yköses ja kakoses? Mietin et jos ottais jonku targetin keheen säästää
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko Liiga joukkueita järkevämpi keräillä ku jotain muuta liigaa ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, mut onks jotai esim ahl tiimei mitkä
kannattaa keräillä ?

En tiiä kannattaako ku pelaajia pitäs kerätä joku 24-30 AHL:ssä ja osa on kalliita rare silvereitä. Ennemmi liiga jengejä ja SHL jengejä ku esim leksandsii tarttee 9 pelaajaa vaa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä on mu jengi. Kertokaa ketkä laitan kapteeneiks. Kakkosen sentteri ja laituri ehotuksia kiitos

Marleau-Richards Mike - Phil Kessel
Lupul- -
Michalek - Filppula :D - Oshie
Detroit jyrä - D.Helm - Alfredsson

J.Johnson-Boychuk
Bouwmaastör-Zach Bogosian
Andrej rushan mjatefjaka markov - J.Braun

Maalissa A.Niemi jjaa viel että jengissähä ei olis yhtäkää alle 87 pelaajaa jos en olis pakkoihi käyttäny kiekkoja
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No just tätä mä tarkotan ! :D oisin voinu ostaa pari tuntia sitte ostetuilla pakkojen rahoilla vaikka yhen hyökkäyskentän (60k)
Mutta mielessä pyöri vaa että jos sieltä tulis...

Edit: Tuli mielee että aiemmas änärissä oli paras nosto totw iginla hintaa 200k MUTTA arvaa mistä pakasta? ilmaispakasta...

Edit2: Mitkäs jannut sul on yköses ja kakoses? Mietin et jos ottais jonku targetin keheen säästää

Tuo huvitti kyllä itseänikin, silloin kun ei odota mitään niin tuntuu napsuvan.

Zetterberg - Datsyuk - Gaborik
TOTW Steen - Toews - P. Kane

Näillä mennään varmaan useamman kk ajan, vaikka en usko että Kane on sen parempi kuin Voracek. Itse luovuin pakoista jokunen kk sitten ja aloin säästämään/käyttämään puckseja pelaajiin. Ja pakkoja on availtu tasaiseen tahtiin viikottain, mutta säästeliämmin kuin aikaisemmin ja näin pikkuhiljaa on joukkue saanut uusia kasvoja joka viikko, kolme noistakin 6 ukosta on itse nostettuja, joten on sitä pakkaonneakin ollut. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäköhä mahtaa olla ku en pysty enää tekee pelaajaostoja puhelimella ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuo huvitti kyllä itseänikin, silloin kun ei odota mitään niin tuntuu napsuvan.

Zetterberg - Datsyuk - Gaborik
TOTW Steen - Toews - P. Kane

Näillä mennään varmaan useamman kk ajan, vaikka en usko että Kane on sen parempi kuin Voracek. Itse luovuin pakoista jokunen kk sitten ja aloin säästämään/käyttämään puckseja pelaajiin. Ja pakkoja on availtu tasaiseen tahtiin viikottain, mutta säästeliämmin kuin aikaisemmin ja näin pikkuhiljaa on joukkue saanut uusia kasvoja joka viikko, kolme noistakin 6 ukosta on itse nostettuja, joten on sitä pakkaonneakin ollut. :)

Joo hyvältä näyttää , mutta sen verra Patrick Kanesta ja sama koskee myös Jeff Skinneriä eli siis kummatki on älyttömän pieniä äijjiä jotka voi lentää useammanki kerra vastustajan charan ajaessa :D Ajattelin tällästä ryminää neloseen
Brown-joku kaks mjetrine-Callahan :DD
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuo huvitti kyllä itseänikin, silloin kun ei odota mitään niin tuntuu napsuvan.

Zetterberg - Datsyuk - Gaborik
TOTW Steen - Toews - P. Kane

Näillä mennään varmaan useamman kk ajan, vaikka en usko että Kane on sen parempi kuin Voracek. Itse luovuin pakoista jokunen kk sitten ja aloin säästämään/käyttämään puckseja pelaajiin. Ja pakkoja on availtu tasaiseen tahtiin viikottain, mutta säästeliämmin kuin aikaisemmin ja näin pikkuhiljaa on joukkue saanut uusia kasvoja joka viikko, kolme noistakin 6 ukosta on itse nostettuja, joten on sitä pakkaonneakin ollut. :)

Mistä sä oot yhtäkkiä repiny rahat tohon Datsyukkii ?? :D Ei siin mitää, kovat 2 ekaa kenttää ! :)
 
Ylös Bottom