Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

400k pakkoihin, parhaat HL Ribeiro, Lehtonen, Crawford, Pominville, HL Harrison
Eli ei kovin hyvin.. :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No voi ***** paskat saatana... joka ***** kokoelmas pitää vähintään se yks pronssirare olla... sitte on se 20k rahaa ja päätät ostaa sen pronssiraren ja kokoelma täynnä... sitte pellaajat vaihtokauppaa (osa kokoelmaan änäri 15 varten :D) ja oho sun pronssirare ei myy 5k halvemmalla ku muut ja lopulta se on myynnissä lähtöhinnalla 10k ja *ba dum tss rahaa on paljo vähemmä ku pitäs olla
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lievästi off topiccia. Onko porukka ottanu kovalevyltä tiedot talteen siltä varalta jos kovalevy leikkaa kiinni? Tuli vaan mieleen että jonku verran harmittaa jos näin pääsisi käymään ja HUTit joutuisi aloittamaan täysin alusta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ei kukaa viittis lainaa 20k :D mul on 33k ja haluisin tollasen spessu pakan viel.. voin huomenna maksaa takaisin 25k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!
Laitoin tänne jo hieman aiemmin viestiä tuosta tradepile glitchistä ja otin 2.12 uudelleen yhteyttä Ea:lle ja kysyin, että mikä tässä hommassa oikein kestää kun tapausta on nyt käsitelty yli kuukausi...Nämä sitten vastasivat mulle, että jokainen kerta kun otan yhteyttä, niin se niiden käsittelemä Case tulee pois jonosta ja "sulkeutuu". Olisiko mun pitänyt jotenkin tietää, että aina kun haluaisin kysyä jotain informaatiota casesta, niin se tulee bumerangina takaisin...Oli siinä sit kuulemma ollut case toimettomana melkein kuukauden vaikka olikin "open"... Nyt se case on tosiaan ollut Ea:lla 2 viikkoa tutkinassa eikä ole mitään väliraporttia edes voineet laittaa, että missä mennään... Kertokaa omista kokemuksistanne Ea:n kanssa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin äsken heppiheikki nimistä kaveria vastaan niin peli oli 1-2 kaverille muutamaa sekuntia ennen ensimmäisen erän loppua niin Byfuglien lämää pelin tasoihin aloitusvoitosta niin johan alkaa tulemaa postilaatikkoon rumaa tekstiä :D voitin pelin lopulta rankkareilla 5-4 niin spämmää 5 viestiä lisää " hionoa v**** koodi läski homo läski koodi läski homo" Vastasin kaverille viestillä että "vetikö tunteisiin? Ja hyvää joulun odotusta! :)" oli siinä naurussa pitelemistä ku noin kaverilla vetää tunteisiin. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko hutissa maalivahtien vuorottelusta mitään hyötyä? Esim. jos peluuttaisin joka toisessa matsissa ykkösveskaa ja jokatoisessa kakkosveskaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko hutissa maalivahtien vuorottelusta mitään hyötyä? Esim. jos peluuttaisin joka toisessa matsissa ykkösveskaa ja jokatoisessa kakkosveskaa.

Jos häviät pelin niin veska väsyy, sillon kannattaa vaihtaa kakkosveskaan jolloin ykkösveskan väsymys katoaa, mutta muuten sillä ei tietääkseni oli mitään väliä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lueskelin täältä että pessu pakat taitaa olla myynissä, ni pitohän se mennä koittaa..
6 pakkaa ostin...
Ekasta paras oli normi Lecavalier
2. WinterClassic Alzner
3. Ei yhtää yli 1k pelaajaa,,, paras Grabner
4. Normi St.Louis
5. Ei yhtää yli 1k pelaajaa
6. HL Shattenkirk

suurin osa lähti suoraa pikamyynillä, ku joka pakassa oli korkeintaa se 2-4 pelaajaa, jota ei löytyny jo entuudestaan..
Muutaman heitin vaihtopakkaa,, mutta ei niitäkää kannata nyt myyä, ku marketit pullollaa pelaajia... Myypi sit joskus myöhemmin..

Mutta summa summarum... 6 pakkaa ostin, ja nyt on 1,5 pakan arvosta tavaraa,,, Että hieman taas kusas nilkoille,,,
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksi nimi lisää tähän Synkronointi pellejen listaan samitzuFIN ! Ylläri et tääkin tyyppi on suomalainen.. :)

Nyt on muuten hyvä aika tehä ryöstöjä, ite ostelin tossa alle 10 k 12 kpl HUTL M.Rydereitä ja aattelin et myyn ne jollain 40 k tos viikon päästä :)
Mun uus 3-Pakkipari on ollu ihan huikee ! Winter Classic Alzner ja Green ! Suosittelen, nyt näiden kaverien hinnatkin on aika alhaalla !:)

Mitä käytätte muuten vieraspaitana ? Ite oon yrittäny ettii jotain coolin näköstä mutten oo löytäny.. Kaikki on vaa jtn valkosia.. Kotipaitana mul on joku Del liigan joukkueen oranssi pelipaita :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1,6 miljoonaa pucksia myynnissä. 10 euroa per 100k.

Jos ostaa koko kasan pois niin 125 euroa on kokonaissumma.

Nordea pankkina.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkäslaisia ryöstöjä te muut eilen teitte tua ku oli toi tarjouspakka?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksi nimi lisää tähän Synkronointi pellejen listaan samitzuFIN ! Ylläri et tääkin tyyppi on suomalainen.. :)

Nyt on muuten hyvä aika tehä ryöstöjä, ite ostelin tossa alle 10 k 12 kpl HUTL M.Rydereitä ja aattelin et myyn ne jollain 40 k tos viikon päästä :)
Mun uus 3-Pakkipari on ollu ihan huikee ! Winter Classic Alzner ja Green ! Suosittelen, nyt näiden kaverien hinnatkin on aika alhaalla !:)

Mitä käytätte muuten vieraspaitana ? Ite oon yrittäny ettii jotain coolin näköstä mutten oo löytäny.. Kaikki on vaa jtn valkosia.. Kotipaitana mul on joku Del liigan joukkueen oranssi pelipaita :)


Itse käytän red deer rebelsin(whl) kakkos vieraspaitaa. Simppeli ja komia mun mielestä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkäslaisia ryöstöjä te muut eilen teitte tua ku oli toi tarjouspakka?


Sharp 19,950 Neal 39,950 Spezza 22,000 St.Louis 17,050 ei nyt mitään superhalpoja, mut ihan tyytyväinen olen hankintoihin..

yht.99k vs. 200k spessu pakkoihin ja grabner paras,sit meni hermot...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs te meinaatte noilla synkronointi touhujen kanssa? Ite en asiasta ole ikinä kuullutkaan :O
 
Ylös Bottom