Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on tässä joukkueenrakennus kesken ja olisi kiva kuulla vinkkejä pelaajia koskien sillä vielä on kakkosketju kokonaisuudessaan hakusessa. Muuten joukkue on siis kasassa, mutta hyvin yhteen pelaava "kakkosnyrkki" on vielä rakentamatta. Budjetti noihin kolmeen pelaajaan on max 20k sillä aika ja pucksit ei riitä kasaamaan mitään huippuhyvää jengiä.

Mielessä on pyörinyt Evander Kane, Brad Marchand, Blake Wheeler, Jeff Skinner, Ryan Kesler yms.

Kasatkaa mulle noista ja muista samanhintaisista hyvä ketju? :D Ketä 4-7k pelaajia kannattaisi hankkia?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on tässä joukkueenrakennus kesken ja olisi kiva kuulla vinkkejä pelaajia koskien sillä vielä on kakkosketju kokonaisuudessaan hakusessa. Muuten joukkue on siis kasassa, mutta hyvin yhteen pelaava "kakkosnyrkki" on vielä rakentamatta. Budjetti noihin kolmeen pelaajaan on max 20k sillä aika ja pucksit ei riitä kasaamaan mitään huippuhyvää jengiä.

Mielessä on pyörinyt Evander Kane, Brad Marchand, Blake Wheeler, Jeff Skinner, Ryan Kesler yms.

Kasatkaa mulle noista ja muista samanhintaisista hyvä ketju? :D Ketä 4-7k pelaajia kannattaisi hankkia?

Wheeler - Krejci - HUTL Ribeiro tai L.Eriksson
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ikävä kyllä. Tosin ei se kai hullu ole joka pyytää..

Eipä tuo ole yhtään hullu hinta.. Jos esim täällä myydään päivittäin puckseja 10e 100 k ja jos ja kun toewesin hinta on n + 600 k niin tuo on siihen nähden oikea hinta.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäs näkee HUTin viimeksi pelatut pelit? Itse en löytänyt kuin pelaajakeskuksesta tuon normi online matsien viimeisimmät pelit. Olis ihan hauska tietää jälkikäteen minkälaisia tilastoja vastustajilla on ollu.

Pelaajakeskus -> L1 Uratilastot & R1 Viime pelit -> R2 HUT
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä tuo ole yhtään hullu hinta.. Jos esim täällä myydään päivittäin puckseja 10e 100 k ja jos ja kun toewesin hinta on n + 600 k niin tuo on siihen nähden oikea hinta.. :)

Niin, tietysti jokaisella oma mielipide siitä mikä on kallista. Omaan silmään nuo hinnat pelaajista ja puckseista on ihan järjettömiä, kärjistyy tietysti vähän tuossa kun yhden pelaajan hinta on enemmän kuin pelin hinta.

Jokainen pelaa tyylillään, vittuakos minä siihen olen mitään sanomaan tai arvostelemaan :-D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas taas mielenkiintosta ean toimintaa.. Olin 2-0 joholla ja netti katkeaa, sain tappion. Ok ei siinä mitää, mut veli pelaa vieressä toisella pleikkarilla samalla netillä, sillä katkee vast minuutin kuluttua peli, ja vika olikin toisen kaverin netissä. Melko kumma että minä saan 2-0 tilanteesta tappion, ja veli saa 0-2 tilanteesta voiton. Eikä siis pelattu vastakkain.. well played ea once again.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näitä suomalaisia synkronointi pellejä näköjään riittää näin joulunkin aikaan.. HUOH !

Välttäkää käyttäjää TeMe311 ! 8-1 vaiheessa maalivahtia pois ja kiekkoo katsomoo..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kelpaa! Pakasta hutl Nash ja toisesta Perry ja kolmannesta Hossa


Äläpäs nyt viitsi. HUTL Nash ei ole ollut pakoissa ihan hetkeen (en muista onko tällä kaudella kertaakaan) joten valot päälle ystävä hyvä?

Sitten asiaan. HUTL Kesler on hyvä mutta ei ihan niin hyvä kuin oletin. Syy voi myös löyty ketjukavereista (Voracek ja Hossa) joten pitänee lähteä rakennuspuuhiin. Voracek->Marleau voisi olla ihan käypä vaihdos vai mitä professionaalit on mieltä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Äläpäs nyt viitsi. HUTL Nash ei ole ollut pakoissa ihan hetkeen (en muista onko tällä kaudella kertaakaan) joten valot päälle ystävä hyvä?

Sitten asiaan. HUTL Kesler on hyvä mutta ei ihan niin hyvä kuin oletin. Syy voi myös löyty ketjukavereista (Voracek ja Hossa) joten pitänee lähteä rakennuspuuhiin. Voracek->Marleau voisi olla ihan käypä vaihdos vai mitä professionaalit on mieltä?

Kyllä se vaan tuli? Mutta ilmaispakasta. Niin ja vielä... itellä Vanek pelaa Keslerin kaa aika hyvin yhteen , jospa sullaki?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaapa tyhmälle, että onko noilla kenttien kemioilla oikeasti jotain merkitystä? Jos on niin miten se ilmenee?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaapa tyhmälle, että onko noilla kenttien kemioilla oikeasti jotain merkitystä? Jos on niin miten se ilmenee?

Esim. syötöt tulee lapaan paremmin.

Jos kemiat on päin honkia niin kiekottomat pelaajat on ihan tampioita, eivät osaa hakea paikkoja kunnolla jne.

Ja esim. tämä bottien paitsioon luistelu vähenee tyyliin 80% jos on 99 kemiat.

Eli jos nyt ei ihan 99 kemia friikki ole, niin kannattaa nyt kentällisten joukkueet laittaa edes samaksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Okei, kiitos paljon! Ilmankos tietyt tyypit painelee koko ajan paitsioon :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaapa tyhmälle, että onko noilla kenttien kemioilla oikeasti jotain merkitystä? Jos on niin miten se ilmenee?

Jep. Tuo on kyllä ihan läppä tuo bottien paitsioon meno homma, jos jumaliste pääsee punaviivalta 2-0 vastaan niin ei nyt kukaan kiekoton pelaaja oikeasti luistele sen viivan yli ennen kiekollista, niinku evö... :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysytäämpä heti perään vielä toinen kysymys: Onko muilla ongelmia online otteluiden löytymisen kanssa? Tai siis kun HUTissa alotan online matsin haun niin n. yhdeksän kertaa kymmenestä tulee ilmoitus että joukkueen synkronointi ei onnistunut vastustajan kanssa tai jotain muuta (en nyt ihan tarkkaan muista mitä siinä luki). Oudoksi tästä tekee se, että ihan perus online pikapeleissä herjaa vastaavaa myös, mutta EASHL peleissä EI KOSKAAN.

Voisin kuvitella että vika johtuu Sonerasta, tarkemmin sanottuna Sonera Koti Viihteestä ja tuosta niiden antamasta modeemista? Samalla paikkakunnalla asustelevalla kaverilla ei ole mitään ongelmia, hänellä on normi Sonera (ei koti viihde). Hiukan ärsyttää vain pelailla, kun toimivan matsin löytyminen vie niin kauan aikaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se johtuu sun modeemin porteista tai jostain semmosista. Kaverilla oli sama ongelma sonera koti viihteen kans ja se etti netistä ohjeita niitte porttien siltaamiseen tai jotain semmosta ja se autto et ei enää tullu sitä virhettä.
Ja pitiköhän se Upnp olla saatavilla eli sekin sieltä modeemin hallintasivulta muuttaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin, tietysti jokaisella oma mielipide siitä mikä on kallista. Omaan silmään nuo hinnat pelaajista ja puckseista on ihan järjettömiä, kärjistyy tietysti vähän tuossa kun yhden pelaajan hinta on enemmän kuin pelin hinta.

Jokainen pelaa tyylillään, vittuakos minä siihen olen mitään sanomaan tai arvostelemaan :-D

Tuohon mikä on kallista ja mikä ei vois sanoa että jos menee 10h tai jopa enmmän hankkia 100k puckseja tai puhumattakaan 600k puckseja monessa päivässä/viikossa niin vois aatella ihan ok hintaisiksi nuita, jos laskee tuntipalkaksi myynnissä olevia puckseja 0,1-1euroa ei kummonen tuntipalkka ole.. :)
Jos oma aika on kallista niin kannattee ostaa pucksit ennemmin ku ruveta kituuttamalla keräämään.
Toki jos hyvä tuuri käy ja saa nopeammin hommattua esim pakasta tai jonku vitutus loppuunmyynnin takia hyviä pelaajia halvalla niin se tietysti parasta. Pakoissa se huonopuoli että hyvin todennäköistä että putoat melkein lähtöpisteeseen takas usein :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se johtuu sun modeemin porteista tai jostain semmosista. Kaverilla oli sama ongelma sonera koti viihteen kans ja se etti netistä ohjeita niitte porttien siltaamiseen tai jotain semmosta ja se autto et ei enää tullu sitä virhettä.
Ja pitiköhän se Upnp olla saatavilla eli sekin sieltä modeemin hallintasivulta muuttaa.

Joo näin mä vähän ajattelinkin! Pitää ruveta hiukan googlailemaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

***** että ärsyttää! Pelissä hieno ja puhas taklaus jonka avulla päästäisi läpiajoon mutta ei... ***** se vastustaja alottaa tappelun ja noin kävi ehkä 4-5kertaa
 
Ylös Bottom