Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite en ainakaa oo päässy kirjautumaan EA sivuille vielläkään. Lähetin viestiä johonki EA:n sivulle, mutta sieltä ei varmana apua saa, joten ei en oo saanu muutettua normi versioo minkä vetäsin pakasta MS versioon. Samalla vedin normi Carcillon vaikka piti olla POTG. Pistää kyllä vituttamaan :mad::mad:

Itel toimii hyvin!:D No problem
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL j.johnson-hl e.johnson tai säästät vähä ja keith-seabrook!:)))

HL Johnson - HL Johnson > Keith - Seabrook

Olen edelleen sitä mieltä että HL J. Johnson on pelin paras pakki, Erikki loistaa koollaan ja hyvällä luistelullaan myös. Ja siitä Scrivensistä, niin ei se onnistu. Pitää olla itse nostettu, eikä pysty kikkailemaan sillein et "kaveri anto tän mulle muutettavaks".

Enkä itsekään pääse EA:n sivulle, jotain häikkää siellä. Noh, eipä tuo haittaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäs h*lvetistä tollasen wintterclassik areenan saapi? :eek: Marketista en löytäny ainuttakaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuriki näin.. Ite nostin normi Scrivensin pakasta ja se muuttu sitte MS Scrivensiksi :)

Mullakaan ei toimi tuo EAn foorumi, joillaki kuulemma toimii, sitä en kyllä käsitä miten se joillaki toimii...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yandle-Byfuglien. Toimii itsellä. Pieni mies ja iso mies täydentävät toisiaan ;)

Paitti että Yandle on HP.

Kronwall/Phaneuf/HL Hedman - Pietrangelo/Subban/Myers. Tuossa mielestäni parhaat KP't, jos vielä halvempaa haluaa niin: HL Garrison, HL Bouwmeester, HL Carlson, Bogosian ja mitä näitä nyt on.

Omat pakit on aseteltu näin:

Kronwall - Pietrangelo
HL Johnson - HL Johnson
HL Hedman (87 versio, päivitän 89:iin) - Myers

- Pietrangelo on loistava liikkumaan, tökkimään ja liikuttamaan kiekkoa, Kronwall samanlainen mutta pienempi kooltaan joka tietenkin haittaa ehkä vähäsen. Taklata molemmat osaa jos vauhtia on tarpeeksi, Petro isommalla koollaan ei tarvitse vauhtia niinkään paljon. Tarkat kudit on vielä plussaa.

- Johnsonit, pelin parhaat pakit. Ainakin omasta mielestäni. Jaska aivan saatanan nopea ja tappaa porukkaa (painoa löytyy ton kokoseks aika paljon). Eerikki isompi ruho, ei niin ketterä kuin Jaska, mutta tuhoaa vastustajan hyökkääjiä aivan samalla lailla. Laukaukset molemmilla erittäin hyviä.

- Hedman ja Myers, isoa kokoa ja loistava ns. shutdown pakkipari. Kroppaa likoon vaan kun peittää niin paljon. Isot koot tekevät näistä kahesta myös loistavia taklaajia ja vastustajan ukot lentelevät kuin viimeistä päivää. Hiukahkon kankeita, mutta iso koko varmaankin selittää sitä. Hyvät vedot taas molemmilla, ylettyvät myös kiekkoon loistavasti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä uskotte, että tuo suomi Filppulan arvoksi muodostuu? Alussa oli 25k myynnissä yks, tyhmänä en ostanut. Seurannut tuota korttia nyt ja heti kun joku GeNu HT tiimi osti niitä itelleen pari ja laitto 50k myyntiin, niiin tottakai muut seurasivat ja nyt kaikki myynnissä 45-50k. Hinta varmaan tippuu vielä kun noita saa vielä pari päivää kiskottua pakoista?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä uskotte, että tuo suomi Filppulan arvoksi muodostuu? Alussa oli 25k myynnissä yks, tyhmänä en ostanut. Seurannut tuota korttia nyt ja heti kun joku GeNu HT tiimi osti niitä itelleen pari ja laitto 50k myyntiin, niiin tottakai muut seurasivat ja nyt kaikki myynnissä 45-50k. Hinta varmaan tippuu vielä kun noita saa vielä pari päivää kiskottua pakoista?

Alle 25k.. Eihän se niin maaginen kortti ole...
Mitä veikkaatte grabnerin hinnaks?? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Johnson - HL Johnson > Keith - Seabrook

Olen edelleen sitä mieltä että HL J. Johnson on pelin paras pakki, Erikki loistaa koollaan ja hyvällä luistelullaan myös. Ja siitä Scrivensistä, niin ei se onnistu. Pitää olla itse nostettu, eikä pysty kikkailemaan sillein et "kaveri anto tän mulle muutettavaks".

Enkä itsekään pääse EA:n sivulle, jotain häikkää siellä. Noh, eipä tuo haittaa.

Vähän lapsellista tommonen kikkailu, eikö?:rolleyes: Huijaamista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän hemmetti taas on kun ei kirveelläkään mene HUTtiin vaikka käy pelissä ennen.....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro taas arvon kanssapelurit.

Kysymys olisi nyt nopea ja yksinkertainen.

Kokoelmista kerättynä/bonukset hankittuna on seuraavista : ANA BUF CAL CAR COL DAL FLA PHO ja Liigasta Pelicans ja Jyp.

Kysymys kuuluukin what's next? Budjetti kun on erittäin rajallinen eikä tule osteltua mitään nimimiehiä niin mikä olisi seuraava jatkumo?

Ja tuohon puolustajakeskusteluun oma input on että J.Johnson jopa normikorttina on melko beastmode, en edes halua miettiä HL-versioita.

Omat pakit ovat seuraavasti

McDonagh - Myers (A)
J.Johnson - Girardi
Bogosian - Bouwmeester

Tuohon kuusikkoon olen tyytyväinen, ehkä Bogosian vaihtunee joksikin mutta varsinkin Bouwie on lähes naurettavan nopea jo normiversionakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma kokoonpano näyttää tältä:
Zettenberg - Toews (a) - Gaborik
Parise - Thorton (c) - Hutl Grabner
Hutl Semin (a) - Hutl Kesler - Hfc Duchene
Potg Nystrom - Hutl Vermette - Hutl Helm

Weber - MP Campell
Pietrangelo - Hutl Carle
Big buff - Mcdonagh

Howard
Anderson
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi parempi vasempaan laitaan??? Giroux vai Zetterberg??

Aika paha. Itse sanoisin Giroux koska kätisyys täsmää (ja tykkään enemmän IRL). Zetterberg silti varmaankin tässä pelissä snadisi parempi pelaaja pelata. Valtaosa vastaa varmaankin Zetan. Ja onhan se vähän halvempikin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro taas arvon kanssapelurit.

Kysymys olisi nyt nopea ja yksinkertainen.

Kokoelmista kerättynä/bonukset hankittuna on seuraavista : ANA BUF CAL CAR COL DAL FLA PHO ja Liigasta Pelicans ja Jyp.

Kysymys kuuluukin what's next? Budjetti kun on erittäin rajallinen eikä tule osteltua mitään nimimiehiä niin mikä olisi seuraava jatkumo?

Edmonton. Ainut kallis Taylor Hall, tiimissä vain yksi hopea kortti, ja ei mitään kalleita pakkeja. Seuraavaksi kallein taitaa olla J.Eberle joka lähtee vissiin 8k ellei halvemmallakin.

Siitä seuraava varmaankin NYI tai WPG.
 
Ylös Bottom