Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mukava kuulla :cool:

Tulipa jälleen kerran laitettua kakkosjoukkue uuteen uskoon josko sitä silläkin nousis kohta ykkösdivariin viimein. Palkka semmoiset 6-7 tonnia pienempi mitä ykkösjoukkueessa. Ensimmäinen erä oli kumminkin lähes katastrooffi kun Andersonille tuntui menevän lähes kaikki ja olin jo 4-0 tappiolla. Toiseen erän lähdin sitten paremalla sykkeellä ja sainkin kavenettua tilanteeksi jo 4-3 ja viimeisessä erässä hyvällä draivilla sitten lopulta 5-4 voitto.

Seuraavat 6 peliä onkin sitten sujunut hyvin, muutama keskeytysvoitto ensimmäisessä erässä ja muutama tiimi missä on kaikki Crosbyt ym. nollattu. Ykkösjoukkueeseen verrattuna tällä on huomattavasti helpompi puollustaa, eikä tarvia enää jatkuvasti kirota sitä kun vastustaja hyökkää että tulisi hetkiä jolloin saisi kirota mitä v*ttua oma ukko tekee kun ei osaa mennä oikeaan suuntaan. Omat ukot ei enää menetä kiekkoa jokaisesta hipaisusta mikä kummasti helpottaa pelaamista kun ei tarvii kiertää jokaista vastustajaa 5 metrin päästä.

Viimeiset 6 peliä nyt saldolla 6-0-0 tehtyjä maaleja jotain 15-20 ja päästettyjä maaleja 0 :D Hyvin onnistunut puollustamaan kaikki pahimmat tilanteet pois ja Jones on pitänyt huolen että bugiranne yritykset ei uppoa kuten ei mitkään muutkaan vedot. Niin vaan 3 divari voitettiin puhtaalla pelillä ja seuraavaksi 2 divarin kimppuun :cool:

Pakko tartua tuohon. Se on puolustaa, eikä "puollustaa"

terveisin Mikael Agricola.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TP-Link_cf80cb teki synkron. Mikä ***** siinä on että nykyään toi onnistuu ihan samantien..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaikkien kehujen saattelemana hankin itselleni Filppulan, HL version nyt kuitenkin. Kaksi peliä 2 divarissa, saldo 6+2 :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TP-Link_cf80cb teki synkron. Mikä ***** siinä on että nykyään toi onnistuu ihan samantien..

Ketäs pelaajia kaverilla oli? Mietin vaan kun myin sille pelaajia,ettei vaa mun kovalla työllä ansaittuja ukkoja käytetä siihen syöpäilyyn :DD
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs pelaajia kaverilla oli? Mietin vaan kun myin sille pelaajia,ettei vaa mun kovalla työllä ansaittuja ukkoja käytetä siihen syöpäilyyn :DD

Muistaakseni tolla janterilla on aika hyvä jengi, syncros myös mua vastaan. Tais olla se kuka laitto vielä viestin, että mitä tapahtu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

PRKL!!! Onpahan taas hermoja kiristävää... Pelasinpa tossa päivän ensimäisen HUTin, "aamupelin" niin sanotusti. Ensimäiseen erään 0-3 taululle, ja kappas, synkrokalastus alkaa. V*TTU olis taas kirveellä töitä. Ajattelin vaa informoida teillekin PSN käyttäjän korvan taakse --> suklaakassi

Oon kyllä useesti miettinyt että miksi, oi miksi täytyy pelata, jos tuntuu noin v*itun pahalta?!?!?!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muistaakseni tolla janterilla on aika hyvä jengi, syncros myös mua vastaan. Tais olla se kuka laitto vielä viestin, että mitä tapahtu.


Juu oli kyllä ihan semi hyvä jengi kaverilla. Synkron syynä kuulemma: "annoin kaks tyhjii ja EA tasotti sulle".. Jepjep hyvää jeremiasta taas kaverilta lentää. Saunan taakse vaa nää kaverit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan sama? Myit ja sait rahat..

Humour. Juu nou vat ai miin?

PRKL!!! olis taas kirveellä töitä.

Joo, itelläki piirun verran alkaa homma kiristämään välillä - vihdoin. Tätä olen odottanut, kun olen lukenut teidän juttujanne. Mikä siinä on, että vastustaja, jos joutuu häviölle (esimerkiksi lopussa parin maalin tappiolle -> usko loppuu), niin pitää ruveta pelaamaan aikaa? Kaikki tauot odotellaan, kaikki maalit katsotaan (jos niitä tulee kumpaankaan suuntaan), jäähyjä otetaan jatkuvasti ja tappeluita koetetaan saada...? Kuuluisana punaisena pallona kakun päällä (silloin tällöin kun vahingossa tappelun hyväksynyt) miksi vitussa pitää raiskata niitä kolmioneliöympyrääksä -nappeja tappelun jälkeen ja äksää yleensäkin?

Haha, kyllä. Pienestä se minäpoika kirraan hermoja. No, eipä ole onneksi muuta valitettavaa tästä pelistä kuitenkaan. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sulla on kyllä ihan hyvin mennyt, jos ainoo mikä tässä helevetin rikkinäisessä pelimuodossa ärsyttää , on reaali kiekostakin tuttu vastustajan provosoiminen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sieltä sitten seruraava synkrohinttari nimeltä lannempaate.. 14-3 johdossa ja kaveri päättää siinä vaiheessa ruveta synkromaan.. Mistä perseestä näitä taas sikiää, taas suomalainen kusipää. Nää vois oikeesti jo vetää ittensä jojoon.

Ei pysty käsittää miten joku jolla on enemmän häviöitä ku voittoja jaksaa tehä synkroo, siis mitäköhän niiden päässä liikkuu kun on kerran jo muutenkin niin huonot statsit, niin ei niitä synkroomalla kuitenkaan yhtään sen kauniimmaksi saa. Saatana mitä puupää porukkaa, palaa hermo näihin.

Joissain tapauksissa vois ton synkron vielä jotenkin ymmärtää, mut jos on häviöllä jollain 5 maalilla ja vastustaja muutenkin hallinnu peliä, niin sillon pitäs vaan myöntää paskuutensa. Eri asia jos vaikka hallitsee peliä ja mistään ei saa sisään ja sit kaveri tekee ainoosta vedosta siniviivalta maalin, niin siinä vaiheessa melkee voisin itekki jo synkrota jos osaisin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MW31984 synkroili erän ja onnistu. 278peliä ja ensimmäinen urpo vastaan. Hyi *****.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jos tämä kaveri tulee vastaan, niin pois ja samantien!!! Pommin varma synkrooja jos jää tappiolle.

Tää tais olla sitten se kuka lähti synkroomaan jo oman 1-0 johtomaalinsa jälkeen kun tajusi ettei tule voittamaan. Pahin synkroesa koko pelissä. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän tuli taas uskoa ihmisiä kohtaan. Olin 2-0 joholla ekassa erässä, kunnes kaveri rupes hakee synkroa. Laitoin viestiä että lopeta toi, niin kaveri sit kans lopetti ja vein lopulta 7-0 kun kaveri pelas reilusti pelin loppuun. Ei kuitenkaan ollut suomalainen (ylläri) :D mutta kuitenkin positiivisesti yllätti, että näinkin voi käydä.

Tämän päivän saldo 21 peliä joista kaks meni synkrolla poikki ja 19 voittoa plakkariin. Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viittisittekö selvittää mulle miten tuo nhl 14 arena homma toimii? Pelataanko siellä puckseista, oikeasta rahasta vai mistä?
Vastauksia odotellessa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä tuli ensimmäistä kertaa tälläne syncropelle vastaan, psn: nomatesarefree, en tiiä onko suomalaine mutta Jokereide paijoilla ainaki pelas. Pistä kyllä v*tuttaa 4-0 johin pelii, 3 erää jäljellä 4min ja sitten alko kiekon viskomine katsomoo..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan oikeesti, hyvä että näitä nimiä heitellään, mutta lisätkää ne nyt tohon listaan. Ei ole kova homma ja jos puhelimella kirjoittaa niin varmaan seuraavalla kerralla koneella voi laittaa jo listallekkin..

Enkä varmaan ota kaikkien raportoimia nyt listalle, sen verran väsyttää. Terveisin väsynyt yötyöläinen :)
 
Ylös Bottom