Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Pakkiparit tällä hetkellä tälläset:
Phaneuf - HL Myers
Keith- Seabrook
Suter- HL Franson
Tohon Myersin tilalle joku oikealta ampuva KP olis varmaan tarkotus hommata, kun ei oikein natsaa. Tai sitten kokeilin taas sitä perusversiota, jos se toimiskin paremmin. Tosin nyt just tuli toi HL Letang, niin sitä ois kyllä kiva päästä kokeilemaan, mutta ainakin vielä toistaseks vähän liian tyyris.. Pietrangelo myös joskus löyty kokoonpanosta, mutta hintalaatusuhteeltaan ei ainakaan omaan joukkueeseen saanut tarpeeks hyötyä, että ois kantsinu pitää joukkueessa. Sama homma ton Myersin kanssa, vaihoin sen Big Buffyyn ja Myers vielä n. 80k kalliimpi ja silti Buffy sai hyökkäyspäässä paljon enemmän aikaan (Puolustuspäässä kuitenkin liikaa bottijäähyjä).
Mulla ei oo kokemusta tosta, enkä sun joukkuetta tiedä, mutta Myers nyt on muutenkin sellanen pakki että joillain se toimii ja joillain ei. Onko sulla HL J. Johnson? Jos pitäis joku HL pakki ostaa niin kyl mä sen ostaisin. Koska se on aivan huikee pakki normiversionakin. Mun mielestä se ja Dion on pelin parhaat pakit ehdottomasti. Sit tietty jos mennään kalliimpaan kategoriaan niin Pietrangelo on omaa luokkaansa. Pitäs se joskus itse hankkia.
Pakkiparit tällä hetkellä tälläset:
Phaneuf - HL Myers
Keith- Seabrook
Suter- HL Franson
Tohon Myersin tilalle joku oikealta ampuva KP olis varmaan tarkotus hommata, kun ei oikein natsaa. Tai sitten kokeilin taas sitä perusversiota, jos se toimiskin paremmin. Tosin nyt just tuli toi HL Letang, niin sitä ois kyllä kiva päästä kokeilemaan, mutta ainakin vielä toistaseks vähän liian tyyris.. Pietrangelo myös joskus löyty kokoonpanosta, mutta hintalaatusuhteeltaan ei ainakaan omaan joukkueeseen saanut tarpeeks hyötyä, että ois kantsinu pitää joukkueessa. Sama homma ton Myersin kanssa, vaihoin sen Big Buffyyn ja Myers vielä n. 80k kalliimpi ja silti Buffy sai hyökkäyspäässä paljon enemmän aikaan (Puolustuspäässä kuitenkin liikaa bottijäähyjä).