Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt olisi ihan newbie-kysymys pelaajalta jolla on ensikosketus HUT:iin menossa. Joku 30 matsia takana. Käytössä on ihan ok jengi NHL miehillä ja ketjujen kemiat on välillä 90-99. Mitään isoa staraa ei joukkueessa ole, paras taitaa olla sentteri Gagner.

Niin se kysymys - homman suola on pelata onlinena ja se on ollut pääsääntöisesti ihan kivaa ja on ollut hyviä matseja MUTTA mitä noi pelit on joissa vastustaja on selkeästi nopeampi vaikka jengi sinänsä on samantasoinen? Jään vauhdissa jalkoihin ihan järjestään tuntuu kuin omat kaverit kyntäisi mudassa..Joku jippo jota en tajua?

Ihan kiva pelata tuolla jossain 9-divarissa, mutta mitenköhän sitä ikinä rajallisella ajankäytöllä ja ilman oikeaa rahaa voisi saada joukkoeeseen jonkun 90ovr pelaajan...

Johtuu EA:n pakkomielteestä päästä vaikuttamaan pelin kulkuun. Itsekin sain tänään ihmetellä kun muuan Heatley polkee kiekollisena lujempaa kuin stanley cup Parise. Ja vihjeenä kannattaa itse katsella vähän mikä ketju tulee jäälle kun automaatti ketjunvaihtaja tykkää varsinkin erän lopulla laittaa parhaimman ketjun jäälle vaikka energiat olis melkein punaisella.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään meni sitten 37 ottelun voittoputki poikki. Peli oli suhtkoht tasanen ja vastustajalla ehkä hiuksenhienosti kovempi nippu kuin mulla. Maalipaikkoja mulla oli enemmän, mutta kyllä vastustajakin pari hyvää tonttia sai. Peli 1-1, kunnes yksi helppo Bishopille ja peli kaverille 2-1. Sen jälkeen iso vaihde silmään, ja hakemaan vimmatusti tasoitusta, mutta Bäckström kesti ja tulihan sitä plekseillekkin vedeltyä pari vetoa. Lopussa sitten ei riittänyt enää kiinnostus ja kaveri teki vielä yhen häkin. Mutta kunnia vastustajalla, hyvän pelin pelasi puolustuksen kautta. Tasaisin peli mitä olen tällä tiimillä pelannut. Sen jälkeen vielä yksi peli ja voitto kotiin 3-0.

Eli statsit tällä hetkellä 38-1-0 ja nelosdivarissa painellaan. Tiimi ei mikään dream team ole, vaan ihan kohtuuhyvillä pelaajilla pelailen (Spezza, E.Staal, ROTY Palat, Voracek, Semin). Privaviestillä, jos joku haluaa wagereita yms.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

timppa0724 lisätty listaan.

Oli mukava tulla pitkästä aikaa HUTin puolelle pelailemaan, ensimmäinen peli ja 6-0 tilanteessa kiekko alkaa lentämään arvaatte varmaan minne.

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95
GNGGBGGD



H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka




L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
timppa0724
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin nyt on aloitettu hut ja pelailtu reilun viikon verran, ja iha vaa tällee haluisin kysästä et onko hyviä vinkkejä pucksien keräilyyn?:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Harvoin tappiot pistää veret kiehumaan sisälläni, nyt ne sen tekevät.

Ekaa kertaa tuossa 1. divisioonassa. 4 ensimmäistä peliä voitan, kaksi toki vastustajan yhteyden katkeamisen ansiosta.
Sain varmaan liikaa hyötyä tuosta, niin joku korkeampi taho haluaa siitä rankaista. Ei jumalauta mitä kurapaskaa neljä seuraavaa peliä. 4 tappiota, jokainen ollut jotain 2-6 tai 3-9...
Eikä ne edes ole olleet yhtä lukuunottamatta mitenkään kovan oloisia vastustajia. Niille on vaan sattunut käymään samallalailla kuten vastustajalleni hetki sitten. Äskeisessä pelissä jokavitunikinen vastustajan äijä, Voracekista Stamkosiin lämää kiekon siniviivan jälkeen - joka ***** kerta yläpussiin...

Ja kyllä. Kyllä minä niitä lämäreitä koitin saada pois pelattua, mutta eipä se näyttänyt samalla tavalla onnistuvan, kuten aiemmin olen lämärimahdollisuuden poissulkenut. Schneiderin viimeisimmän 15-20 pelin torjuntaprossa aina ollut yli 85 karkeasti heitettynä. Tässä pelissä se oli jotain 50 ja 60 väliin.

Ja mistään ihmeen "tasoituksista" ei voi puhua. Olkoon sellaisia jos on, minulla ei ole tullut vastaan.

Avautuminen osa III. Kiitti ja kuitti.

E: Vielä kuitenkin:

Noniin nyt on aloitettu hut ja pelailtu reilun viikon verran, ja iha vaa tällee haluisin kysästä et onko hyviä vinkkejä pucksien keräilyyn?

Kokoelmien keräys on helpoin tapa. Sitä toki en tiedä, miten sen aloittaa jos rahatilanne on nolla. Ehkäpä ostat joltain häiskältä täältä foorumilta parisataa pucksia ja rupeet sitten keräilemään. Helpot Liiga, SHL, NLA -kokoelmat alta pois, sitten helpot NHL-kokoelmat (mm. Florida, NJD, Jets, CGY...).

Ja toki tämä farmaus vai mikä nyt olikaan nimeltä, on yksi tapa. Jos joudut tekemään sitä yksin yhdellä konsolilla, niin onhan se nyt ihan täyttä paskaa. Mutta jos sulla on kaveri/sisarus joka pelaa HUT:a myös, niin helpottaa aika lailla. Toki vie hirvittävän määrän tunteja, jos esim. NLA ja SHL -kokoelmat "farmaa"(?).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

E: Vielä kuitenkin:



Kokoelmien keräys on helpoin tapa. Sitä toki en tiedä, miten sen aloittaa jos rahatilanne on nolla. Ehkäpä ostat joltain häiskältä täältä foorumilta parisataa pucksia ja rupeet sitten keräilemään. Helpot Liiga, SHL, NLA -kokoelmat alta pois, sitten helpot NHL-kokoelmat (mm. Florida, NJD, Jets, CGY...).

Ja toki tämä farmaus vai mikä nyt olikaan nimeltä, on yksi tapa. Jos joudut tekemään sitä yksin yhdellä konsolilla, niin onhan se nyt ihan täyttä paskaa. Mutta jos sulla on kaveri/sisarus joka pelaa HUT:a myös, niin helpottaa aika lailla. Toki vie hirvittävän määrän tunteja, jos esim. NLA ja SHL -kokoelmat "farmaa"(?).

No siis puckseja on muutama tuhat ja nyt tajusin juuri hankkia nuo NHL punasten ja sinisten paidat/logot millä sen about 8-10k tienaa joten seuraavaksi lähdetään keräilemään sitten ruotsin liigaan! Kiitos!:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Harvoin tappiot pistää veret kiehumaan sisälläni, nyt ne sen tekevät.

Ekaa kertaa tuossa 1. divisioonassa. 4 ensimmäistä peliä voitan, kaksi toki vastustajan yhteyden katkeamisen ansiosta.
Sain varmaan liikaa hyötyä tuosta, niin joku korkeampi taho haluaa siitä rankaista. Ei jumalauta mitä kurapaskaa neljä seuraavaa peliä. 4 tappiota, jokainen ollut jotain 2-6 tai 3-9...
Eikä ne edes ole olleet yhtä lukuunottamatta mitenkään kovan oloisia vastustajia. Niille on vaan sattunut käymään samallalailla kuten vastustajalleni hetki sitten. Äskeisessä pelissä jokavitunikinen vastustajan äijä, Voracekista Stamkosiin lämää kiekon siniviivan jälkeen - joka ***** kerta yläpussiin...

Ja kyllä. Kyllä minä niitä lämäreitä koitin saada pois pelattua, mutta eipä se näyttänyt samalla tavalla onnistuvan, kuten aiemmin olen lämärimahdollisuuden poissulkenut. Schneiderin viimeisimmän 15-20 pelin torjuntaprossa aina ollut yli 85 karkeasti heitettynä. Tässä pelissä se oli jotain 50 ja 60 väliin.

Ja mistään ihmeen "tasoituksista" ei voi puhua. Olkoon sellaisia jos on, minulla ei ole tullut vastaan.

Avautuminen osa III. Kiitti ja kuitti.
Itse olen aivan erimieltä! Heti kun olen myynyt miljoona tiimin niin kyllä peli luistaa! Kun Kapu Koivu kirmaa kuin karhunpentu talviunien jälkeen. Tai kun minun cammallerini ajaa vastustajan charan (mitä outoo nyt siinä on:cool:??) Ja voittoja napsuu kokoajan ovie teki itsellä ekoissa 5pelissä 0+0 tehot mutta kun kaveri vaihtui voracekkiin niin 5viime pelin tehot 9+11 ja ketju jossa höntsää nemo-green-sawada on tuhoisa vastustajien malkinille sun muille turhille baassoneille jotka itse on joskus omistanut... Suosittelen siis lämpimästi vaihtamaan POTG lundqvistin/normi beniin (tiedätte kyllä mistä puhun ;)) ja ovien kantsii vaihtaa voracekkiin ja mikäli budjetti riittää suosittelen vermetteä (itsellä teki tiukkaa tässä vuosisadan hankinnassa) Ja itsellä oli joskus tuo chara niin ehdottomasti Finley taikka Hedman ajaa samanasian mutta vielä paremmin,Siihen hutlive karlssonin korvaajaksi saa Barrien tuon ikuisen hyrrän. Mutta eipä minulla muuta osta paskaa ja menesty. Se on minun mottoni tällä hetkellä ;)

Its good to be back Tappara_3
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]


:D

Sellaista se meinaa monilla ilmeisesti olla. Itellä vaan ei nyt ole mitään miljoonatiimiä alkuunkaan, ehkä joku 400k. Taidot varmaan ei vaan riittäneet viime peleissä itellä.

Joten ei muutakuin kapula kohta käteen ja kokeilemaan riittäisikö ne taidot vielä siellä 1. divarissa. Viime yön rageavautuminen ohitettu mukavilla yöunilla ja pitkällä aamulenkillä, niin jospa se tästä vielä kirkastuisi iloksi.

E: Ei pirulainen vieköön. Ei tästä kyllä tule hevon kusta. Vastustajat on pirun monipuolisia, kikkavarastosta löytyy:

1. kulmaan -> poikkittaissyöttö maalille -> maali (kyllä, yritän estää tätä, mutta jos vastustaja 30 kertaa pelissä kokeilee, niin kerran pari se onnistuu (ja taitaapi olla melkoisen taitopeliä nää poikkarit, itellä 9 kertaa kymmenestä äijä hutasee pölyt kiekon päältä jos tätä yritän))

2. Siniviivan jälkeen lämäri -> melkoisen usein, ehkä 7 kymmenestä maaliin

3. Siniviivan jälkeen jotku ihmeen veivit leftin pelaajalla vasemmalle, rightin pelaajalla oikealle ja siitä kiekko ranarilla 9 ja puoli kertaa kymmenestä yläpussiin

4. Kierto kulman kautta maalille -> etukulmasta kiekko yläpussiin 8 kertaa kymmenestä

Toivottavasti en enää pääse (tahi pysy) ykkösdivarissa, ei tästä tule muutakuin paska mieli kun en osaa pelata. ":peukku:"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95
GNGGBGGD



H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka




L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
timppa0724
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö

Nostelen esille tämän.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluaisiko joku pelaa minua vastaan 5k tai enemmän panoksel jos kiinostaa vikke_laku5 nii pyydä kaveriksi:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D

1. kulmaan -> poikkittaissyöttö maalille -> maali

2. Siniviivan jälkeen lämäri ->

3. Siniviivan jälkeen jotku ihmeen veivit leftin pelaajalla vasemmalle, rightin pelaajalla oikealle ja siitä kiekko ranarilla

4. Kierto kulman kautta maalille ->

Toivottavasti en enää pääse (tahi pysy) ykkösdivarissa, ei tästä tule muutakuin paska mieli kun en osaa pelata. ":peukku:"

1. Nuo poikkisyötöt riippuu todella paljon pelistä, joskus ne onnistuu pirun hyvin ja sitten joskus taas omat ei osu kiekkoon tai vastustajan pelaajat taklaa oman pelaajan pois siitä tai sitten omat ampuu sen tuommoisesta paikasta katsomoon :D

2. Huvittavaa että tämmöinen maali omalla dream teamillä onnistuu ehkä kerran sadasta.

3. Sama juttu tämän kanssa, onnistuu niin harvoin että en jaksa sitä ikinä edes yrittää.

4. Itse kierrän aina takakulmalle asti kun siten ainankin itsellä menee paremmin.

Noh mutta onneksi itseltä ainankin löytyy takataskusta noiden lisäksi vielä reilusti tapoja laittaa kiekko pussiin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh mutta onneksi itseltä ainankin löytyy takataskusta noiden lisäksi vielä reilusti tapoja laittaa kiekko pussiin

Se tässä harmittaakin joidenkin puolesta, kun niillä ei ole muutakuin nuo poikittaiset ja suorat lämärit. :D Itelläkään ei kovin kaunista katsottavaa välistä ole, mutta kokeilen vältellä tekemästä koko ajan samaa, vaikka kuinka tulisikin voittoja niillä.

Joskus sattuu kyllä tulemaan sellaisia häiskiä vastaan, että niillä ajatus kulkee 10 sekuntia edellä itse peliä. Saa pyöritellä ite päätään ku mikäki amatööri. :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanokaapa teiän mielipiteitä tosta hl Lindbäckistä? Onko kannattava ostos?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jos jonkun hut nimi/joukkueen nimi on LOKOMOTIV HC, niin helvetin kyytiä mulle yv:tä!!!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään ehdotuksia 3-kentän centteriksi? Max. 150k käytettävissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä HL Kesler (90), toimii loistavasti niin hyökkäys kuin puolustussuuntaan. Hyvä aloittamaan ja pelaamaan myös av:ta.

Kyseinen kaveri löytyykin jo kokoonpanosta ja saa pudota nyt 3-kenttään, SC Stastny tuli hommattua testiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonks nää pelajat maksais yhteensä ?:) Gaborik, gretsky, potg selänne,stanley cup rask , subban, osaks joku sanoo joku arvio
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

gaborik 98k, grezky 220k, subban 70k,, stanli rask 340k ja selänteestä en tiedä.

Noi on siis niitä hintoja millä saat halvimmillaan jos jaksat kyttäillä.
 
Ylös Bottom