Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonks nää pelajat maksais yhteensä ?:) Gaborik, gretsky, potg selänne,stanley cup rask , subban, osaks joku sanoo joku arvio

Potg Selänne ~viikko sitten 270K, pari päivää sitten halvimmillaan 210-220K, nyt möin omani 280K.

Ja paskaa taas tuutin täydeltä eilen/tänään. 9 viime peliä, 9 tappiota, maaliero 10-37... Schneiderin/HL Schneiderin/Brodeurin/HL Pavelecin torjuntaprosentti ka jossain 40 tietämillä, varmaankin.

Ja ole hyvä, E-TRAIN88 voitosta. Jos haluaa tuollaisella kuralla (maalin tehdä ja loppu peli oman maalin takana) voittaa ja saa siitä hyvänolontunteen, niin mikä siinä. Itse en saisi. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Potg Selänne ~viikko sitten 270K, pari päivää sitten halvimmillaan 210-220K, nyt möin omani 280K.

Ja paskaa taas tuutin täydeltä eilen/tänään. 9 viime peliä, 9 tappiota, maaliero 10-37... Schneiderin/HL Schneiderin/Brodeurin/HL Pavelecin torjuntaprosentti ka jossain 40 tietämillä, varmaankin.

Ja ole hyvä, E-TRAIN88 voitosta. Jos haluaa tuollaisella kuralla (maalin tehdä ja loppu peli oman maalin takana) voittaa ja saa siitä hyvänolontunteen, niin mikä siinä. Itse en saisi. :)

Olen tainnut joskus ennenkin sanoa täällä mutta sanotaan vielä uudestaan, joka kerta kun huomaan että vastustajalla on Scheiner maalissa voi jo melkein tuulettaa voittoa koska minua vastaan yleensä Schneirin torjuntaprosentti on korkeintaan 50 :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen tainnut joskus ennenkin sanoa täällä mutta sanotaan vielä uudestaan, joka kerta kun huomaan että vastustajalla on Scheiner maalissa voi jo melkein tuulettaa voittoa koska minua vastaan yleensä Schneirin torjuntaprosentti on korkeintaan 50 :D

Joo, aiemmin kuin valitin jostain (ylläri :p ) niin sanoit tuon. HL-version ainakin voi heittää hiuksista ties minne, normi-versiolle annan vielää mahdollisuuksia. Brodeur sitten kakkoskassarina, HL Paveleckin tarvittaessa pääsee koittamaan.

En muuten ymmärrä tuota maalivahdin uupumus-logiikkaa... Joo, tappiosta tulee uupumusta, mutta että joka ikisestä? Ja sitten vielä se, että joskus käynyt niin, että kakkoskassarina ollut Brodeur (ennen peliä uupumus 1 peli) oli voitetun pelin jälkeen 2 pelin verran uupunut? :confused:

Ja nuo 9 tappiota, mitkä tosiaan tuli, niin tuon verran alkaa jo kertomaan toki sen, että ei itellä taidot kertakaikkiaan riitä 1-2 divariin. Perskuta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

till focusing on the 2014 Stanley Cup Playoffs, our TOTW features the following players: Forwards:
Marian Gaborik (LA) – Patrice Bergeron (Boston) – Patrick Kane (Chicago)​
Martin St. Louis (New York Rangers) – Jonathan Toews (Chicago) – Bryan Bickell (Chicago)​
Thomas Vanek (Montreal) – Evgeni Malkin (Pittsburgh) – Brendan Gallagher (Montreal)​
Zack Parise (Minnesota) – Anze Kopitar (LA) – Reilly Smith (Boston)​
Defensemen:
Kris Letang (Pittsburgh) – P.K. Subban (Montreal)​
Drew Doughty (LA) – Duncan Keith (Chicago)​
Zdeno Chara (Boston) – Paul Martin (Pittsburgh)​
Goalies:
Marc Andre Fleury (Pittsburgh)​
Jonathan Quick (LA)




Edit, Bergeron, Gaborik, Letang ja Doughty pitää hommata kakkosjoukkueeseen pelaavaan kokoonpanoon :D

Edit 2. Quickin kokonaisuus 95 pakko hommata ja testata miten imuri se on :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

till focusing on the 2014 Stanley Cup Playoffs, our TOTW features the following players: Forwards:
Marian Gaborik (LA) – Patrice Bergeron (Boston) – Patrick Kane (Chicago)​
Martin St. Louis (New York Rangers) – Jonathan Toews (Chicago) – Bryan Bickell (Chicago)​
Thomas Vanek (Montreal) – Evgeni Malkin (Pittsburgh) – Brendan Gallagher (Montreal)​
Zack Parise (Minnesota) – Anze Kopitar (LA) – Reilly Smith (Boston)​
Defensemen:
Kris Letang (Pittsburgh) – P.K. Subban (Montreal)​
Drew Doughty (LA) – Duncan Keith (Chicago)​
Zdeno Chara (Boston) – Paul Martin (Pittsburgh)​
Goalies:
Marc Andre Fleury (Pittsburgh)​
Jonathan Quick (LA)




Edit, Bergeron, Gaborik, Letang ja Doughty pitää hommata kakkosjoukkueeseen pelaavaan kokoonpanoon :D

Edit 2. Quickin kokonaisuus 95 pakko hommata ja testata miten imuri se on :D
Paljo muitte? Hankintaan bickell berg ja gabo
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo muitte? Hankintaan bickell berg ja gabo

Gaborik 92
Bergeron 93
Bickell 83
Vanek 90
Smith 83
Doughty 92
Letang 92
Fleury 90
Quick 95

Loput on samoja mitä oli jo edellisessä viikon joukkueessa. No eipähän tarvii hommata kun 9 pelaajaa ja on taas kaikki stanley cup kortit :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heinähatut ne hoitelee useampaakin farmia :D

Olen asunut lapsuuteni maalla joten farmaaminen on suorastaan veressä :D

Alka kohta kakkosjoukkuekin muistuttamaan pelottavan paljon ykkösjoukkuetta. Nyt tuli sentään muutama rightin stanley cup pakki niin ei tarvii enää pelata 5:llä leftin pakilla. Tosin kohta Timonen ei ole enää kiinnostavaa pelaaja kun tippuu joukkueesta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo muitte? Hankintaan bickell berg ja gabo

E: Jaa joku kirjottikin TOTWin overalit tänne, ei päivittäny jostain syystä..

Samoja pelaajia samoilla overeleilla kun pitkän aikaa, tekis vaikka kovanaama TOTWin jossain kohti.. Vois maistua vaikka +5 ALL Parros
taikka joku muu vastaava NHL rähisiä neloseen. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HCNeippailijoiden yhteishenkilö hakusessa! Yv:tä minulle jos luet tätä viestiä!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkrolistaan uusi vihainen nuoripoika !!

Schillinger88

2-0 menin johtoon eka erässä sitten aukesi mikki :)

Puoltoista erää syytti EA:ta tasotuksista ja vakuutti miltei itku kurkussa olevansa hyvä pelaaja... Ei todellakaan ollu... ja sano että turha on pelin jälkeen laittaa mitään viestiä tai saan lättyyn :D hahah... hieno mies !
Kolmas erä kun alkoi niin rupes kiekko lentelemään katsomoon...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä suosittelisitte ykköseen sentteriksi hl kovalchukin ja mp Hallin kaveriksi? Budjetti on n. 500k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nönnönnöö ja nönnönnöö synkrolistalle. Aika turhaa se on niitä tänne huudella jossei itse jaksa vaivautua lisäämään listaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerrankin aattelin pari pakkaa ostaa, ja tuollahan on näköjään myynnissä tollanen 25 000 kiekon paketti. No siinähän mainostetaan että viistoista kultakorttia sisältää ja näistä suurin osa on harvinaisia kultaisia pelaajakortteja. No tuopas kuulostaa ihan hyvältä, mutta ai että kun sen sitten avaakin nii sieltähän tupsahti kokonaista kolme harvinaista pelaajaa. Kolme. Millähän matematiikalla kolme on "suurin osa" viidestätoista? Jepjepjoo, pitää näköjään pysyä vaan noissa hopeapakoissa jos pakkahimo iskee, niistä ei oikestan millään tappiolle jää ja siinä sivussa saa käytännössä ilmaisia sopimuksiakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei kiinnostaisko ketään vaihtaa kokoelmaa päikseen? Itteltä löytyis tuo hv71 tällä hetkellä joten jos kiinnostaa helppo 15k nii pistä viestii yv
 
Ylös Bottom