Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

: HL Varlamov, HL Mason, HL Lindbäck ja osaisi näin vähän kertoa kuka toimii parhaiten? Vielä pitäisi löytää HL Hamiltonille puolustukseen joku laadukas pakkipari, kun tuo Kronwall ei ole ihan vakuuttanut :cool:

Mokke noist kukavaa ja hamilton-phaneuf? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä suosittelette ykkösenaksi max 100k? Mulla oli tuo Stanley cup Johansen kapukortilla, mutta ei tee tehoja eikä edes muuten dominioi niin mitä statseilla sopisi olettaa.. HL Bäckströmiä olen kyllä miettinyt tuohon, mutta jotenkin vaan arveluttaa.. Kellään kokemuksia tuosta HL Bäckströmistä tai ehdottaa parempaa? Mieluiten siis leftin ukko. Kakkoseen pitäisi myös löytää Kesselin ja kaveriksi joku laadukas senteri, mieluiten hiukkasen halvemalla kuin ykköseen. Löytyykö muuten joku kuka olisi kokeillut ainakin kahta näistä veskoista: HL Varlamov, HL Mason, HL Lindbäck ja osaisi näin vähän kertoa kuka toimii parhaiten? Vielä pitäisi löytää HL Hamiltonille puolustukseen joku laadukas pakkipari, kun tuo Kronwall ei ole ihan vakuuttanut :cool:

Säästät vähän lisää ja Sce Pavelski, pelaa itsellä nelosketjun vasemassa laidassa toki mutta tehtailee jopa sieltä ihan kiitettävästi pisteitä, viime pelissäkin 2 maalia. potg Backström on ollut itsellä ja se oli ihan ok itsellä, aloituksia ois voinut vaan raapia hieman paremmin.

Ihan sama kuka noista siellä on maalilla, kaikki noista on ollut semmoisia vastustajalla aina välillä että ihan sama mitä yrittää niin mikään ei mene :D

Edit: Jos joku haluaa hommata sce molarin niin heitän vähän tilastoa miten ne ovat itsellä pelaneet, kaikki ovat pelaannet 10 ottelua.

Molari Voitot Tappiot pmk t%
Rask 6 4 2,51 83,8
Quick 7 3 2,32 84,8
Fleury 6 4 2,07 86,0 (yksi tappio yhteyden katkeamisesta ea:n palvelimiin)
Miller 7 3 2,47 86,8
Crawford 7 3 1,86 90,1

Crawford on noista ehdottomasti varmin ollut, kaksi tappioista tullut rankkareilla ja yksi pelissä missä olin suoraan sanottuna huonompi ja siinäkin oli hyvä. Fleury on myös ollut ja valitsisin sen toisena vaihtoehtona maaliin. Rask, Miller, Quick näillä kaikilla on kaksi vaihetta, "tänään nappaan aivan kaiken" ja "tänään en torju mitään" Vertailuna itsellä hl Price on reilun 80:n ottelun jälkeen torjuntaprosentissa 89,1 ja pmk on 1,61
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

P.K tummapaahto Subban eikä kukaan muu! Tai vaikka Letang siihen viereen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä suosittelette ykkösenaksi max 100k? Mulla oli tuo Stanley cup Johansen kapukortilla, mutta ei tee tehoja eikä edes muuten dominioi niin mitä statseilla sopisi olettaa.. HL Bäckströmiä olen kyllä miettinyt tuohon, mutta jotenkin vaan arveluttaa.. Kellään kokemuksia tuosta HL Bäckströmistä tai ehdottaa parempaa? Mieluiten siis leftin ukko. Kakkoseen pitäisi myös löytää Kesselin ja kaveriksi joku laadukas senteri, mieluiten hiukkasen halvemalla kuin ykköseen. Löytyykö muuten joku kuka olisi kokeillut ainakin kahta näistä veskoista: HL Varlamov, HL Mason, HL Lindbäck ja osaisi näin vähän kertoa kuka toimii parhaiten?

Kakkossenaksi heitä jumalauta ehottomasti sentteri-Sedin, ellei tiimissä jo ole!

Maalivahdiksi - niinkuin kaikki sanoo - ei ole väliä, minkä oikeastaan otat. Joskus jotkut torjuu kaiken, joskus menee 7 maalia.

HL Pavelec itellä torju ekat viitisen matsia päin pirskattia, mutta nyt mennyt ykköstorjujan paikan saatuaan joku 5-10 peliä alta 2 pmk ja torjunta% näyttää lähes joka pelissä yli 90 (paitsi yks peli meni 7-0 vastustajalle, #8, Malkin, Crosby ja Ovie teki hakkelusta, kaikki meni sisään).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdiksi - niinkuin kaikki sanoo - ei ole väliä, minkä oikeastaan otat. Joskus jotkut torjuu kaiken, joskus menee 7 maalia.

Kyllä sillä itse asiassa hieman on väliä, oma pelityyli kumminkin kaikilla vaikuttaa mimmoisesta paikoista niitä vetoja tulee. 10 pelin aikana olen esim. kerinnyt jo oppimaan että sce Crawford kyllä muuten napsii lähes kaiken mahdollisen mutta vastakaiselta puolelta veto kilpikäden puolelle menee usein jolloin tietää itse pelata sen mukaan ettei noilta paikoilta tule vetoja. Kun taas sce rask päästää melkein jokaisen vedon joka tulee suoraan syötöstä tai maalin läheltä. Ja itsellä on sitten muutama tasaisen varma suorittaja jotka kyllä ottavat lähes kaikki helpot vedot kiinni ja niille tehdään hyvin harvoin edes kolmea maalia. Maalivahtien scouttaaminen on jopa tässä pelissä kuten oikeassakin jääkiekkossa tärkeää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Stanley Cup Malkin tuli pakasta. Kuinka suuren summan tosta voisi oikeen saada? Lähtöhinta tietysti miljoona.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenen Nick on Kultakypara, näkyis olevan myynnissä MS Spezza, tunnustaako joku omakseen?
Saattasin olla kiinnostunu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on tällä hetkellä ollut kokoonpano tämännäköinen:

MP Selänne - MP Koivu - HL Jokinen
POTG Perron - HL Anisimov - HL Ruutu
HL Granlund - Bäckström - HL Radulov

Hamhuis - HL Voynov
Bouwmeester - Shattenkirk
Timonen - HL Michalek

HL Harding/Lehtonen

Hyökkäyksestä sentteriosasto kaipaisi uudistusta, Koivu ei oikein täytä ykkössentterin vaatimuksia ja Bäckströminkin voisi vaihtaa.. Olisko ehdotuksia hyökkäysketjujen muutoksille? Tarkotus olis että yks ketju olis fyysisempää osastoa ja pari missä olis enempi käsiä. Yli 100k pelaajia ei pysty hankkimaan :D
Pakit funtsin kokonaan uusiksi kun budjetti antaa periksi..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäköhä vtua tää tarkottaa, en voi kattoo kfin yv viestii siin lukee tällee "
Database error
The KonsoliFIN BBS database has encountered a problem.

Please try the following:
  • Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
  • Open the www.konsolifin.net home page, then try to open another page.
  • Click the Back button to try another link.
The www.konsolifin.net forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience."
 
Ylös Bottom