Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TOP100 pelaajat, tai edes TOP200 pelaajat huomio! Olis halua pelata vähän taidokkaampia pelaajia vastaan.. Helpottaisi tähän vitutukseen jos häiväisi edes hyvälle pelaajalle.

Menee hermo kun joutuu pelailee jotain vitosdivarin äijiä vastaan jotka saavat sitten paskoilla jengeillään kunnon momentumit. Terveisin: Viimeiseen erään 5-1 johtoasemassa, vastustajan hyökäysalueaika 2minuutin pintaan ja laukauksiakin oli huimat kolme. Eipä siinä, viimoisessa erässä pelaajat jäätyi aivan totaalisesti ja kaverihan kurvasi sieltä 6-5 voittoon..

En tiedä vaihtuiko siellä kapulanpitäjä viimeiseen erään vai antoiko EA pikku momentumin, mutta päähän otti.

Kapula lensi siinä rytäkässä, L3 ei toimi enää joten eipä tarvi spurttaillakkaan :cool:

PSN: Leksa94, sinne voi laittaa messagea jos kiinnostaa pelailla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Trdtime teki synkron juuri äsken, enkä löytänyt listaa. Olipa kaverilla kerrassaan rasittava pelitapa muutenkin, joten välttäkää kyseistä kaveria :D

Ottakaa itekki se veska pois niin ei tuu synkroja. Tietysti tyhjiin voi tehdä mutta jättää mahollisuuden voittoon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ottakaa itekki se veska pois niin ei tuu synkroja. Tietysti tyhjiin voi tehdä mutta jättää mahollisuuden voittoon.

Ei tarvi ottaa mokkee pois. Jos joku alkaa yrittää synkroo. Heitätte vaan torrentit koneella pyörimään kaista umpeen. Se ottaa niin paljon kaistaa että synkro ei onnistu jostain syystä. Itselläni on ainakin toiminut joka kerta kunhan on ehtiny vaan heittää kaistan umpeen latauksia:). Voi pelata ihan rauhassa pelin loppuun ilman synkron pelkoa. Vähän se lagaa mutta saa ainakin pelin vedettyy loppuun.

Kun se alkaa nykii sitä veskaa pois, niin näkee kun lataukset menee nolliin ja palautuu takas tappiin kun peli jatkuu. Eli toi veskan nykiminen jotenkin jumittaa nettikaistan kokonaan, vaikuttaa jopa omiin latauksiin koneella. Testatkaa niin huomaatte:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää syncro pellejä.. Nhl_noora92

ihmettelin ku pelaan 2 div et mite voi olla noin paska tiimi näin korkeel sit ku tuli toinen erä tauko, 5 vetoa ja 2 maalii.. Ajattelin et tää muija kyl lipoo ea:n ruskeaa reikää mut sit viimosel viiel minuutil rankkareiden jälkee alko valkenee et tää onkii synkro.. 5 kertaa sai heitettyy katsoomoon kiekkoo ennenko onnistu.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko hutissa tosiaan 8 erilaista areenaa? Itse en löydä kuin kuusi erilaista...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko hutissa tosiaan 8 erilaista areenaa? Itse en löydä kuin kuusi erilaista...

Winter classic areena on myöskin mutta sitä ei pysty ostamaan korttikaupasta. Ei ole nyt varmaan viimeisen 300-400:n pelin aikana tullut ketään vastaan kuka käyttäisi sitä :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Winter classic areena on myöskin mutta sitä ei pysty ostamaan korttikaupasta. Ei ole nyt varmaan viimeisen 300-400:n pelin aikana tullut ketään vastaan kuka käyttäisi sitä :(

Itellä ei oo n. 900 peliin tullu ikinä yhtään vastaan. Taitaa olla jenkeillä vaan noita ja siinä syy? Nähny jotain videoita siitä,
olishan sellanen ollu komia. Koodejakin kuulemma on myyty joskus jollain 300k:lla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ei oo n. 900 peliin tullu ikinä yhtään vastaan. Taitaa olla jenkeillä vaan noita ja siinä syy? Nähny jotain videoita siitä,
olishan sellanen ollu komia. Koodejakin kuulemma on myyty joskus jollain 300k:lla.

Itellä se noin 1500 peliä ja vähän vajaa 10 kertaa päässy sillä pelaamaan. Kyllähän sillä kieltämättä on hieno pelata, ja en ole tainnut yhtään peliä sillloin hävitä :D Itse oon muutaman suomalaisen nähny kenellä ollut niin ovat huommaanneet sen koodin ebaystä.

Olipahan äsken mielenkiintoinen peli, 2-1 rankkari voitto, vastustajan luongo 30 torjuntaa ja oma Bishop 25 torjuntaa. Tuntu että kumpaankaan maaliin ei mene mikään :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wou, itse latasin NHL 14 vkl kun olin storessa alennuksessa. Aivan ensimmäiseksi pitää kyllä kehua tätä HUT peliä!

Omasta mielestäni NHL 13 HUT:in aloitus oli aivan hemmetin nihkeetä!, muistan kun lopetin pelin pelaamisen n.30 ensimmäisen pelien häviämisen jälkeen kun ei vaan voinut voittaa vähänkään huonomilla pelaajilla! Tai sitten tämä vaan johtu siitä etten osaa pelata...

Mutta NHL 14:ssa olen 4:stä ekasta pelistä voittanut puolet melkeinpä aloitus pakalla, mutta ehkä yllättävin juttu kävi, että voitin heepon, jolla oli kaiken maailman tunnettuja NHL pelaajia, yms Havlat, mutta ei mitään super pelaajia.

Pystyykö HUT:ssa ostamaan siis rahalla puckseja tai suoraan korttipakkoja?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wou, itse latasin NHL 14 vkl kun olin storessa alennuksessa. Aivan ensimmäiseksi pitää kyllä kehua tätä HUT peliä!

Omasta mielestäni NHL 13 HUT:in aloitus oli aivan hemmetin nihkeetä!, muistan kun lopetin pelin pelaamisen n.30 ensimmäisen pelien häviämisen jälkeen kun ei vaan voinut voittaa vähänkään huonomilla pelaajilla! Tai sitten tämä vaan johtu siitä etten osaa pelata...

Mutta NHL 14:ssa olen 4:stä ekasta pelistä voittanut puolet melkeinpä aloitus pakalla, mutta ehkä yllättävin juttu kävi, että voitin heepon, jolla oli kaiken maailman tunnettuja NHL pelaajia, yms Havlat, mutta ei mitään super pelaajia.

Pystyykö HUT:ssa ostamaan siis rahalla puckseja tai suoraan korttipakkoja?

pucseja pystyy ostamaan rahalla ( esim minulta ;) ). Korttipakkoja jos haluat rahalla ostaa, niin ensin täytyy hankkia esim. Network coodeja, joilla saat rahaa pelitilille, mutta yleensä se on kalliimpaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noista areenoista pitikin kysyä kun nykäsin ilmais pakasta jonkun kansainvälisen areenan. Miten ne areenat vaikuttaa peleihin?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ok, mut pystyykö luottokortilta siirtää rahaa lompakkoon ja sitä kautta ostaa? Sitä hämmästelin kun peli ei anna edes vaihto ehdoksi ostaa rahalla vaan ainoastaan kiekoilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ok, mut pystyykö luottokortilta siirtää rahaa lompakkoon ja sitä kautta ostaa? Sitä hämmästelin kun peli ei anna edes vaihto ehdoksi ostaa rahalla vaan ainoastaan kiekoilla.

Ei ole omakohtasta kokemusta luottokortilta siirtämisestä, joten en osaa sanoa, mut vartut hetken siinä pakan ostovaiheessa, niin pitäisi myös rahalla ostovaihtoehon ilmestyä. Toivottavasti ymmärsit :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ok, mut pystyykö luottokortilta siirtää rahaa lompakkoon ja sitä kautta ostaa? Sitä hämmästelin kun peli ei anna edes vaihto ehdoksi ostaa rahalla vaan ainoastaan kiekoilla.

Pystyy ihan vaikka Visa Electronillakin :) Ja tosiaan se rahalla ostamis vaihtoehto tulee siihen näkyviin, kun hetken odotat tekemättä mitään.


Suosittelisin kyllä ostamaan täältä kiekkoja.. Saat ehdottomasti varmemmin hyviä pelaajia tiimiisi, sillä ainakin henkilökohtaisesti pakat ovat aina ihan täyttä paskaa..Täältä saat ostettua vaikka 30e / 1milj puckseja kurssilla :)


terv. jokusen euron pakkoihin laittanut :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja eikös 17500 pakka maksa jo 3.55 vai 3.50€.. Tuolla rahalla saa jo n. 100.000 täältä ostettuna vaikka nekin pucksit käyttäisit pakkoihin, niin saat silti melkein 5 pakkaa enemmän. :|
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aaa okei:D, siinä on niin iso ero, hyvä et tuli kysyttyä ennen kuin menin tuhlailee:D, varmaan tyhmä kysymys, mut mistä sit saa ostettua näitä sopimus/harjoitus kortteja vai onko ne siellä jossain samassa jemmassa kuin muutkin?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aaa okei:D, siinä on niin iso ero, hyvä et tuli kysyttyä ennen kuin menin tuhlailee:D, varmaan tyhmä kysymys, mut mistä sit saa ostettua näitä sopimus/harjoitus kortteja vai onko ne siellä jossain samassa jemmassa kuin muutkin?

Samasta huutokaupasta löytyy kun vaan valitsee mitä hakee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millanen tuo HUTL Koivu on ? Onko se vain minä vai onko muut huomanneet joissakin HUTL-pelaajissa ihmeellistä bugittamista, kuten esim. J.Staal ja Plekanec ovat välillä järkyttävän kankeita ja polkevat vain paikallaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wou, itse latasin NHL 14 vkl kun olin storessa alennuksessa. Aivan ensimmäiseksi pitää kyllä kehua tätä HUT peliä!

Omasta mielestäni NHL 13 HUT:in aloitus oli aivan hemmetin nihkeetä!, muistan kun lopetin pelin pelaamisen n.30 ensimmäisen pelien häviämisen jälkeen kun ei vaan voinut voittaa vähänkään huonomilla pelaajilla! Tai sitten tämä vaan johtu siitä etten osaa pelata...

Mutta NHL 14:ssa olen 4:stä ekasta pelistä voittanut puolet melkeinpä aloitus pakalla, mutta ehkä yllättävin juttu kävi, että voitin heepon, jolla oli kaiken maailman tunnettuja NHL pelaajia, yms Havlat, mutta ei mitään super pelaajia.

Pystyykö HUT:ssa ostamaan siis rahalla puckseja tai suoraan korttipakkoja?

Edellisessä änärissähän jo pelkästään aloituspakka joukkue oli huomattavan paljon parempi kuin mitä se tässä on. Tuossa on vaan se ero että nyt kun aloittaa niin vastustajat tulee tuolta viimeisistä divareista kun kolmessatoista saattoi tulla ekassa pelissä jo huippupelaaja vastaan.

Tuosta nyt sitten voi ollakin montaa mieltä että miten hieno asia on kun huonompana pelaajana ja huomattavasti huonomalla joukkueella voittaa pelejä. Kyllä sai taas edellisessä pelissä itse kirota kun vastustajan paras pelaaja on huonompi kuin mitä oman joukkueen huonoin pelaaja. Niin ei kyllä taas millään omat pelaajat osunu maalia kohti ja jos sitten osuikin niin vastustajan lehtonen veti ihan huikeita game savereitä. Itseltä sitten hylättiin maali korkean mailan takia vaikka se ei edes korkea maila ollutkaan.

Ja viimeisessä erässä sitten EA oli päättänyt että vastustajan pitää saada peli tasoihin niin omat botit otti jatkuvasti täysin typeriä estämisjäähyjä kun taas vastustajan tökkäykset alkoi taas maagisesti menemää luistinten läpi. Ja sama jatkui sitten vielä jatkoajalla kun pelkästään jatkoajalla botit otti 3 estämisjäähyä. Rankkareilla sitten tasoero tuli oikeasti esille kun vein rankkarit puhtaasti 3-0. Näin mukavia pelejä tulee tyyppejä vastaan joiden taitotaso on yli 40 pykälää huonompi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä on vielä se hauskaa, kun yrität alotella div10:sta niin jostain kumman syystä siellä käydään quittaamassa
minuutin jälkeen pelejä jatkuvalla syötöllä. Hyvällä tsägällä ei tarvi peliäkään pelata kympissä kun nousee jo ysiin. :D
 
Ylös Bottom