Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Elikkä ois myynnissä korkkaamaton reg. Crosby 30e, yhteyttä voi ottaa mieluiten puhelimitse 0403559844, pankkina op ja nordea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Haluisko joku ostaa kokonaisena?

MS Mackinnon(VL-HL Duchene-HL Landeskog(OL)
Parenteau(VL)-SCE Stastny-O'Reilly(OL)
HFC Tanguay-Talbot-McGinn(OL)
Cliche-Mitchell-McLeod(OL)

HL E.Johnson(VP)-Hejda(OP)
HL Barrie(VP)-Holden(OP)
Wilson(VP)-Benoit(OP)

HL Varlamov-Giguere


Kaikki on vaihdettu niinkuin lukeekin tuolla eli ja kaikilla coloradon change team. Vain pucksit kelpaa.. voin myös yksitellen myydä. Whattsapp 0445082446 tai YV!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hei!

Olisi hakusesessa Fifa coinsseja Nhl puckseihin 1:2 suhteella tietenkin. Iteltä löytyy 7m pucksia tällä hetkellä, joten pienistä summista ei ole kyse!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Varmaa juontaa juurensa siihen, et noi jenkit maksais niin paljo.
Ite en ehi alkaa säätää ni sen takii myyn mielummin tääl.


Mä myin koko Pensin huhtikuussa 60e, eikä meinannu alkuun mennä sillon silläkään hinnalla kaupaksi. :(

E: Kiekot varattu.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt tuli kyllä sellanen fiilis et multa vedettiin chicago ohi. No jos näin kävi niin eipähän tarvi enään ostaa yhtään kiekkoja tai lainata mitään joukkueita enään kellekkään. Vainoharhainen kun olen niin panikoisin ehkä vähän liian aikasin. Paskan makuhan noista kaupoista jäi suuhun. Mä lainasin joukkueeni 12 tunniksi ja sain yhden kortin lainaksi 5 minsaksi.50 k provikka piti saada mut hutmaniac ei sit maksanutkaan vaan sanos et se oli se kun lainas keithiä mulle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä oli 3m kiekkoja hintaan 27e/1m, pankkina op ja nordea. Yhteyttä voi ottaa myös puhelimitse 0403559844

E: jos ostaa tän päivän aikana niin 24e miljoona.

EE: miljoona jälellä nyt äkkiä ostamaa sekii pois !

EEE:MYYTY!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Annoit joukkueen ilman panttia?
Antoi pantin mut sit kun piti antaa mulle kiekot mitkä lupas niin poisti mut kavereista. Sain kyllä joukkueen takas mut vituttaa tollaset rotat yli kaiken. Sen piti antaa mulle 50k kun kierätti sen joukkueen 10 accolla mut ei antanut vaan sanos et provikka oli siinä kun lainas mulle yhtä pelajaan 5 minuutiksi
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myin sitte loputki "arvokkaat pelaajat" eli viiminen miltsi myynnissä ja 20 eurolla lähtee nopeimmalle. YV:llä

Mieluiten Nordea.
 
Ylös Bottom