Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Aamuyöhön loppuva huuto melkein koko rochester ahl joukkue,jos puuttuu jotakin huutaka sieltä kohtuuhinnat !!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kiinnostaako ostaa tai vaihtaa Gretzky kädet 99, laukaus 96 ja luistelu 89 ? Jos kiinnostaa ota yhteyttä täällä tai psn kaislikko_peruna.

Hakusessa ainakin J.Thorton, P.Kane yms :) Laittakaa viestii jos teillä on joku vaihtotarjous mielessä! jos tarjous on reilu ni varmasti tulee kaupat!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

HUT Live Crosby kaupan 3vrk ajan. Lähtee korteilla + puckseilla, joten tarjouksia tulemaan. Joukkue HC Abrasion.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vaihdetaan:

Spezza
Neal
HUTL Bouwmeester

Haussa:

HUTL Karlsson
Joe Thornton
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voisko joku viisaampi kertoa miten iso ero arvolla on live crosbyssa ja normi crosbyssa? mulle tehtii tarjous missä ois normi crosby+200K pucks mut silti epäilen vahvasti että takkiin tulis. kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voisko joku viisaampi kertoa miten iso ero arvolla on live crosbyssa ja normi crosbyssa? mulle tehtii tarjous missä ois normi crosby+200K pucks mut silti epäilen vahvasti että takkiin tulis. kiitos jo etukäteen.

Ei huomattavaa eroa, itseasiassa normi Crosby saattaa olla jopa halutumpi kokoelmien takia ja niitä ei taida olla marketissa ollenkaan. HUTL Crosby on menny yleensä jollain 1,5mil hinnalla, ei sen kalliimmalla. En muista oliko HUTL Crosbylla +1 vai +2 stateissa, joten 200k extraa pelkästä +1:stä ei kuulosta pahalta. Mutta saatat mahdollisesti saada myös enemmän irti kyseisestä HUTL versiosta, ehkä odottaisin sinuna lisätarjouksia tai antaa sen mennä viimeminuuteille ja sitten hyväksyä tuo jos on pakko, jollei bid nouse huimiin hintoihin.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ok.kiitos tiedosta. pysyykö se tarjous tuolla vai pitääkö valita tuo viivytä tarjousta?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään/vaihdetaan hut live ryan ja marleau !
Hakusessa ainakin J.Thorton, Hut live St louis, T.Halll ja muitakin saa ehdottaa :)

Psn kaislikko_peruna tai laittakaa täällä privana jos kiinnostaa kyseiset pelaajat :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Auttakaa miestä hädässä. Mulla puuttuu kaks TPS:n pelaajaa. Keitä ne vois olla?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Mulla löytys seuraavanlaiset tiimit kerättynä ja odottaisivat uutta kotia:

Liiga: Blues, HPK, JYP, Kärpät, Pelicans, Kalpa ja Ässät.

SHL: AIK, Brynäs, Leksand, Linköping,

Sveitsin liiga: Lausanne, Rapperswill, Biel ja Davos

Chl kasvatusjoukkue valkoinen: puck bonus (25k) ;)


Osa noista ruottin liigan pelaajista on myynnissä viel tän illan, mut muut ukot on kokoelmissa.

Ja jos ei mee myytyä tätä kautta ni sittepähän nostellaan vähän markkinoiden hintoja ja myydään joka ukko erikseen :D

Joko täällä yv:tä tai sitte pleikan puolella. Vaihtoaki voin harkita.

Edit: Leksand, Biel ja Davos myyty.

Edit2: Kalpa lisätty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Auttakaa miestä hädässä. Mulla puuttuu kaks TPS:n pelaajaa. Keitä ne vois olla?

Auttais varmaan jos tietäis ketä sulla on :D
...mutta lie jo lähes joka sivulla linkki noihin joukkuelistoihin, että selailepa vähän ketjua taaksepäin. ;)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Auttais varmaan jos tietäis ketä sulla on :D
...mutta lie jo lähes joka sivulla linkki noihin joukkuelistoihin, että selailepa vähän ketjua taaksepäin. ;)


Joo en nyt ajatellu iha täysil :D Mut siis näin äkkiseltään multa löytyy Tuominen, Tuomainen, Friman, Virtala, Koskiranta, Hostikka, Norrena, Kulmala, Vittasmäki, Sointu, Willsie, Pare, Sexton, Laakso, Suominen, Seikola, Miettinen, Bertrand, Famulare, Morrisonn, Pulli, Palmroth.



Sen tiedän, että Ristolainen uupuu ainakin.




EDIT: Olen ilmeisesti aika tyhmä, koska en oo löytäny niistä SM-Liiga kokoonpanoja. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

HUT Karlsson osta nyt 370 000 lähtee tunniks myyntii tovin kuluttua
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kiitos Hulkamaanialle onnistuneesta vaihdosta (taas:D)

Ja myytävänä Alexander Semin, vaihtotarjouksia otetaan vastaan inboxiin otsikolla "semin" tjsp.
 
Ylös Bottom