Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan Crosby (tai Datsyuk/Malkin jos hinta on sopiva). Tarjoan: Price, Parise (HFC), Lemieux + 600k kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollain olisi myynnissä Sveitsin liigasta Rapperswill joukkueesta vasentalaitaa pelaava R. Earl niin myykääs minulle.

E. Heti tuli kauppaan myyntiin se joten ostin pois :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tänään on ollut hyvä pakkapäivä. 7 ostettua promoa ja saldoksi Viiksi Giroux, Normi Patty Kane ja P.Rinne. Muutama ripuli TOTW tuli kans, Varlamov, Benoit ja Dubnyk.

Vaihtoja saa ehdotella, ei oo kortit vielä myynnissä, otan ensin privatarjoukset syynin ja laitan sit vasta markettiin jos ei natsaa.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

D. Byfuglien VP myynnissä halvimmalla osta heti hinnalla (135k) vaihtoja voi ehdottaa täällä privana koska loppuu ennen aamua
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tietääkö kukaan mitä nuo nhl 14 tarjouskoodit ovat ja mistä niitä saa?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostin 4 Jumbopakkaa, sain Myersin. Aikamoista kakkaa.
Lendasin tänään NHL-tiimeja hulkamaanialle ja ZeCiGaballe. Lainaaminen meni hyvin, joten iso kiitos kummallekin.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisiko kenelläkään myydä Z. Parise? Ja olisiko mahdollisesti jotain lineup ehdotuksia, kyseinen mies laidalla.
Itse ajattelin esim. Parise - Koivun Mikko - Semin.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kiitos kaikille edellisistä:) Vielä ois hakusessa Portlandin (AHL) OL N.Johnson

psn: miitse
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä MOV Weber 92 375k/385k

Joukkue HC OLO

Tarjoukset jotka lähentelevät 350k ovat varteenotettavia vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt olis sitten Dallasia, Buffaloa, Floridaa, New jerseyta, Phoenixia ja tietenkin all-starsit tarjolla. Eiköhän aleta tekemään jollekkin puckseja. Kun kerta suomessa eletään niin täytyy tähänkin joku vero saada joten 35% tulee mulle. Jos kiinnostaa helpot pucksit niit laita YV:tä tulemaan tai PSN viestiä Guspetterson. Tiimit ei liiku jollei kunnon takuita tule.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Laitoin 3 päiväks myyntiin:

MOV Shea Weber 92
Hintaan 375k/385k

Joukkue HC OLO

Käykää tarjoon vaihtoja, vaihdossa kiinnostaa BigBuff, Letang, HUTL Steen 87, Myers, P.Kane...
Listaa vois jatkaa loputtomiin. Varmaan kävi selväks että jotain kovaa pakkia tai hyökkääjää voi tarjota vaihdossa. Puckseja siihen kylkeen niin eiköhän me kauppoihin päästä.

Käyn tsekkaan vaihdot kunhan kerkeen.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Haluisko kukaan vaihdella joukkueita tuossa tunnin pari päästä? Voin lendailla Sveitsistä,AHL, Tšekistä JYP, brynas ja Florida. Mullekkin saa lainata:)
psn: miitse

Edit: tuossa tunnin päästä oon linjoilla
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Huomenna illalla voisin lendailla NHL-joukkueita. Multa löytyis tällä hetkellä Anaheim, Buffalo, Calgary, Carolina, Colorado, Dallas, Florida, New Jersey, New York Islanders, Phoenix sekä All-star joukkueet. NHL- joukkueista otan 40% bonuksesta, ja All-starsseista 50%. Ilman panttia ei kortit luonnollisesti liikahda. Täältä foorumilta löytyy useita henkilöitä, joille olen lainaillut, että ihan luotettava kyllä olen. Pistä yv, jos kiinnostaa helpot pucksit! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä J.Neal ol 50 / 52.5
Hakusessa HUTL RHN ja Spezza

Myyjä ALL STARS1
 
Ylös Bottom