Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siellä olis nyt marketin ylivoimasesti halvin Ristolainen 10,500. Näköjään ei kelpaa kenellekään kun on Columbuksen paidassa. Nyt oli jo kolmas kerta kun pistän myyntiin. Ihan miten vaan, ostakaa vain niitä koskemattomia Ristolaisia 20k hinnoilla..
Nyt olis tarjolla, mielellään puckseihin vaihdan mutta jos hyvä tarjous tulee muuten niin katsotaan!
HL Karlsson (VP)
Nash (OL)
Zetterberg
Tavares
Letang (VP)
Giroux (OL)
Kaikki vaihdettu panthersin pelaajiksi!
Tarjoukset YV:llä täällä tai psn: karwa22
Ja paljonkas sitä ikää taas olikaan? Ihmisiä ne ruotsalaisetkin on, ja aika pitkälti parempia jääkiekkoilijoita, noin yksilöinä siis.Myynnissä! Huom lähtöjä!
Spezza 25k
Marleau 17K!!!
Bäckström (sveduhomo) 9,5k
Jeff Skinner 38k !!!!
Jeff Carter 27k
Jason Pominville 8k
Mike Richards 10k!!!!
Nyt on noi myynnissä ja hyvän vaihtarin lupaan hyväksyä eli siis käykääs poimii ja heittäkääs tarjouksii kehii ja myyjä on TorontoKings
Ja paljonkas sitä ikää taas olikaan? Ihmisiä ne ruotsalaisetkin on, ja aika pitkälti parempia jääkiekkoilijoita, noin yksilöinä siis.
Ja jos on norm. Skinner niin nostan hattua jos tuohon hintaan myytyä sen saat.
Jos jotakin kiinnostaa nii laittakaa yv:llä tarjouksia!
Normaali Malkin + HL Karlsson (VP)
psn: karwa22
Sä siis sait sen karlssoni jonka lähtö oli 50 pucks
Miten sen saa poistettua myynnistä kesken kaiken?Mulla se oli myynnissä mutta ei näyttäny hintaa tulevan niin otin pois myynnistä
Miten sen saa poistettua myynnistä kesken kaiken?
Kaveris laittaa jonku ronssi pelaajan vaihtotarjouksena ja nii eespäi
Oon aina rauhallinen. Lisäksi arvostan asiallista käyttäytymistä niin oikeassa elämässä kuin internetfoorumeillakin.Hei rauhotu se oli läppä ja on mulla sen verran ikää ettei tarttis hävetä ikääni oli muuten siis hutl skinner...
Lisäks Henrik Sedin 70k osta nyt (sveduhetero)
Kiitti, eka pitäs hommaa kavereita. Oisko jollai myynnissä HL Ribeiroa sopuhintaan?Kaveris laittaa jonku ronssi pelaajan vaihtotarjouksena ja nii eespäi