Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulkamaania
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pistäkää yv:tä tulemaan jos jollain olisi myytävänä sharp chicagosta!:D

Ois mahollisesti tarjolla hutlive ovechkin. Ei viellä myynnissä. Jos en saa tarpeeks hyvää vaihto tarjousta niin pidän itellä. Pistä yksäriä täällä tai psn:FINNBALOTELLI. Jätä suosiolla tarjoomatta jos yrität tarjota jotain hedmania tai vastaavaa.

EDIT: meni jo

Viimeksi muokannut moderaattori:

Haussa:

TOTW Marleau
TOTW Thornton

Tarjolla:

Duchene
2x TOTW Dubinsky
Puckseja

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hexton tossa ylhäällä etsii isompia kaloja.. Mulle riittäis normi Thornton, mutta kuitenkin koskemattomana! Yhteyttä täällä YV tai PSN.. Kiekkoja tai pelaajia löytyy vaihdosta, löydetään yhdessä joku molempia miellyttävä ratkaisu!

Hexton tossa ylhäällä etsii isompia kaloja.. Mulle riittäis normi Thornton, mutta kuitenkin koskemattomana! Yhteyttä täällä YV tai PSN.. Kiekkoja tai pelaajia löytyy vaihdosta, löydetään yhdessä joku molempia miellyttävä ratkaisu!

Pakko hommata HL versio(ita) kun kapteeni kortti ei liikahda Zetteriltä taikka varakaput muilta. :o

Crosby saatu, MP sellainen..
Jos joku haluaa kohottaa tavallista Crosbya niin voitas vaihtaa saisin kokoelman täyteen :D välirahalla tietty :)

Milläs hintaa noita oveckineita yleensä menee? Mulla hut live ovie ja vaihdossa tarjotaan tavallista + 250k. Kannattaako?

Milläs hintaa noita oveckineita yleensä menee? Mulla hut live ovie ja vaihdossa tarjotaan tavallista + 250k. Kannattaako?

Melkeimpä kannattaa ottaa, HL arvot on romahtanut kiitos EA:n älynväläyksen. HL on varmaan yleisempi ku normaali versio, oisko normaalin hinta pyöriny siinä 1,8mil kun tää HL siinä samassa.

oliskohan jollain myydä puckseja nyt heti mulle 20 ekellä.pankkina op. pitäis sit kyllä saada enemmän kun 200k

Oli huudon lopussa kaksi pahaa vaihtotarjousta josta valita:

Tavallinen oveckin + potg bäckström (250k), ja toinen missä oli stamkos, weber, pieterangelo ja HUTlive tavares +100k ( yht n. 1,6 - 1,7M? )

Viimesille sekunneille mietin ja otin tuon ensimmäisen..

Myynnissä (12h)

Lundqvist 300k
Tavares 115k
Rinne 85k
HFC Stamkos 660k

Hinnat lähtöhintoja, kaikki vaihdettu capitalssin paitaan..

Jos joku haluu myydä euroilla +90rate pelaajia, niin saa laittaa tarjouksia YV:llä tulemaan.

Ostetaan puckseja!!
Mieluiten isompi erä.
Nordea pankkina, tai sitten otan kuvan.

Ylös Bottom