Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulkamaania
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

No voin kyllä Toewsista Hossan antaa jos käypi ;)

MS Alfreddson myynnissä osta nyt hintaan 42k myyjä on TorontoKings

Nojuu mikä ettei! Samantienkö tehää vaihto? ;) Enää tarttes hommata tuo Hossa niin joukkue on taas hetken kasassa :D Toewsin jätinkin joukkueeseen koska ei tullu vaihtotarjouksia tai suoraa ostoa. Ja Vanekin ostin 2. kenttään.

MS Alfreddson myynnissä osta nyt hintaan 42k myyjä on TorontoKings

Ai se laski noin hurjasti se hinta, sillon (olikohan 2vko sitten) kun se 750k pakka oli niin hinnat pyöri helposti yli 100k:ssa.
Surkeahan tuo Alfpärsson on, mutta tuohon hintaan ei välttämättä erityisen huono osto..

Ai se laski noin hurjasti se hinta, sillon (olikohan 2vko sitten) kun se 750k pakka oli niin hinnat pyöri helposti yli 100k:ssa.
Surkeahan tuo Alfpärsson on, mutta tuohon hintaan ei välttämättä erityisen huono osto..

On aivan paska vaikka hinta houkutteleeki! Oli heti ekassa pelissä aivan pihalla ja hidas ku väkisin väännetty paska. Maksaisin max 15k äijästä. Regular Alfpärssömmömmö on parempi

Eli voisin vaihtaa/myydå oulun kärpät joukkuen
paitoineen päivineen tai vaihdossa jonku esim. Liigajoukkueen! Yvllä tarjoukset!
Jos jos löytyy joku ystävällinen joka voisi lainata jotain joukkuetta panttia ja proviikkaa vastaan niin ottakaa kams yvllä yhteyttä niin sovitaan sitten :)

Ja toinen kysymys kuuluu että mistä kultapakoista teidän mielestä tulee paremmalla prosentilla parempi pelaaja? :) itse olen ostellut nuita erikoispaketeita ja suurin pelaaja on ollut pominville :D

Elikkä tarjolla ois kisakoneesta ulos jäänyt james neal joka on vaihdettu edmonttonin paitaan.
Tarjouksia voi jättää täällä yv:llä psn:FINNBALOTELLI tai käydä jättämässä tarjousta marketissa myyjä hc j0kerit

Myydään kokonaisia joukkueita näistä alemmista liigoista.

Sveitsin liiga:

Davos
Fribourg
Kloten
Rapperswil

SHL:

Brynäs IF

Liiga:

Blues
HPK
Ilves
Jyp
Pelicans
Ässät

Löytyy myös joukkeita, joista puuttuu muutamia pelaajia, lähinnä pronssirareja taitaa olla nuo.

Sveitsin liiga:

Ambri-Piotta 25/26
Bern 17/22
Biel 22/25
Geneve-Servette 21/25
Lugano 26/28
Zug 18/21

Liiga:

IFK
Kalpa
Kärpät
Lukko
TPS

Ostetaan puckseja/pelaajia. Pankkina OP!

Pelaajista hakusessa mm: HL Toews, HL Bäckström, Giroux, Nash,Gaborik,Pietrangelo

Yv:llä tavoittaa

Morjensta!

Arvelin tännekkin nyt sitten mainostaa lisäkiekkojen toivossa.

Eli omistan läjän kokonaisia NHL tiimejä sekä esim. kaikki AHL tiimit ja muita tiimejä eri liigoista. Voin sendiä sinulle jonkun joukkueen ja keräät tiimibonuksen itsellesi. Sinä sitten lähetät minulle joukkueen takaisin sekä sovitun palkan. Otan NHL joukkuebonareista 40% itselleni, ja muista tiimeistä 1/3. Eli esim jos vaikka lähetän sinulle Columbuksen, ja kun team reward on sen 45k, niin saat itse pitää 27k ja lähetät minulle 18k joukkueen palautuksen yhteydessä.

Nyt siellä pitkäkyntisimmät alkaa jo lipoa huuliaan mutta ei, ei se ole niin helppoa. Jos lähettäisin sinulle Columbuksen, niin sinulla pitäisi olla noin 300k edestä vakuuksia pelaajien muodossa, mikä vaihdettaisiin Gaborikkiin ja loput lähettäisin sinulle sitten kulutuskortteihin jotka on pleikkarilla esim. viesteillä tai chatissa sovittu etukäteen.

Eli jos joukkueen ykkösentteri on Jiri Hudler, niin älä vaivaudu kyselemään NHL tiimejä. Mutta jos homma kiinnostaa ja sieltä joku 50k jamppa löytyy, niin eiköhän noita AHL tiimejä voida touhuta joten ota yhteyttä YV:llä niin selitän homman tarkemmin miten se hoituu. Olen tehnyt tätä muutaman tämän foorumin jannun kanssa ja esim. tämän ketjun aloittaja teki tänään 3 tunnin sessiolla rapiat 200k kiekkoja.

Nyt siis, kun tunget viikko/kaljarahat promopakkaan ja sieltä nousee se J.Toews, niin älä pistä ihan heti myyntiin. Ota yhteyttä muhun niin tehdään sulle aluksi pieni alkukassa ja myyt Toewsin sitten pois, jos sille enää edes on tarvetta! ;)

NHL tiimejä oon tehnyt lähes kaikki, tekemättöminä on vain BOS, DET, PIT, TB & WSH, eli ne kaikista vaikeimmat. Noita helpompia tiimejä en ole viittinyt säästää kun ne käyttäjä voi sitten jatkossa keräillä ihan itse ja pitää bonarinsa kokonaan. Multa löytyy noita semikalliita tiimejä. ANA, CBJ, MIN, MON, OTT, SJ & STL. Vakuudet määräytyy joukkueen pelaajien yhteisarvon mukaan, eli esim. Montreal ei liikahda minnekkään jos ei tosiaan ole sitä Toewsiä iskeä tiskiin, tai nippua 100k ukkoja. Subban ja Price yhteensä on jo melkein 500k parhaina myyntipäivinä.

Mutta edelleen, jos edes se 50k ukko löytyy, niin yksi AHL tiimin lendaus kestää max.15 min. ja saat siitä 10k, 5k on mun palkka (1/3). Sveitsin joukkueista saat jo 14k per tiimi ja jos et ihan palikka ole niin oot hokassu tähän mennessä et mun palkka on se 7k.

ÄLÄ VAIVAUDU kysymään että voisinko sitä, voisinko tätä, vastaus on ei. Vakuudet tiskiin niin alkaa tapahtua

Ota rohkeasti YV:llä yhteyttä

MITÄ JUMALAUTA??

TUO YLLÄOLEVA ON SUORAAN KOPIOITU MINUN KIRJOITUS AIKAISEMMILTA SIVUILTA!!!

Varokaa tuota käyttäjää, ei voi olla puhtaat jauhot pussissa.

Modet nyt apuja vähän.

Todennäköisesti kysyy ekana vakuuksia ja ei ikinä palauta sitä tjms kieroa viritteillä!

MITÄ JUMALAUTA??

TUO YLLÄOLEVA ON SUORAAN KOPIOITU MINUN KIRJOITUS AIKAISEMMILTA SIVUILTA!!!

Varokaa tuota käyttäjää, ei voi olla puhtaat jauhot pussissa.

Modet nyt apuja vähän.

Todennäköisesti kysyy ekana vakuuksia ja ei ikinä palauta sitä tjms kieroa viritteillä!

Olin jo menossa kattomaan sun viestejä kun näytti niin pirun tutulta :p

Olin jo menossa kattomaan sun viestejä kun näytti niin pirun tutulta :p

Heh.

Kaikille tiedoksi, yhteyttä voi ottaa mutta mulla on lendikalenteri aivan totaalisen täynnä. Ei vaan riitä aikaa kaikille, menee aina ensiviikkoon asti. Ku ei kerkee vanhojakaan yhteydenottoja hoitamaan... :(

Heh.

Kaikille tiedoksi, yhteyttä voi ottaa mutta mulla on lendikalenteri aivan totaalisen täynnä. Ei vaan riitä aikaa kaikille, menee aina ensiviikkoon asti. Ku ei kerkee vanhojakaan yhteydenottoja hoitamaan... :(

Kiireinen mies. Saanen kysyä että miten paljon on noita puckseja kertynyt pelkällä lainaamisella? Itse vastan aloittelin parilla jengillä ja kyllähän aika nopsaan varmaan joku pari sataa K:ta on tullut. Nyt pitäisi pari uutta jengiä kasata niin tienaisi varmaan enemmän.

Eli toisin sanoen, että jos joku tarvitsee helppoja puckseja niin ota yhteyttä. Täältä löytyy CBJ ja STL kokoelmat, joita siis lainataan sopivaa panttia vasten (~250k arvoista panttia vaadin) ja korvausta vasten, joka on yleensä 1/3 bonarista.

Kiireinen mies. Saanen kysyä että miten paljon on noita puckseja kertynyt pelkällä lainaamisella? Itse vastan aloittelin parilla jengillä ja kyllähän aika nopsaan varmaan joku pari sataa K:ta on tullut. Nyt pitäisi pari uutta jengiä kasata niin tienaisi varmaan enemmän.

Eli toisin sanoen, että jos joku tarvitsee helppoja puckseja niin ota yhteyttä. Täältä löytyy CBJ ja STL kokoelmat, joita siis lainataan sopivaa panttia vasten (~250k arvoista panttia vaadin) ja korvausta vasten, joka on yleensä 1/3 bonarista.

En kyllä pysty tarkkaan sanomaan. Eilen nopeesti laskin et NHL tiimien starojen yhteishinta on yli 7M.

Jotain on tullut pakasta, ja muutaman olen parillakympillä täältäkin ostanut. Loput sitten lendaamalla. Ehkä noin 1,5M farmaamisella mitä vasta aloitellut viimeaikoina.

Emt. Nopeesti jos laskee että nykyään ei tule juuri muita kun NHL tiimejä lainailtua, ja avg. on sen 15k per tiimi, ja noita saa tehtyä 4-5 tiimiä tunnissa, niin jos vaikka pari tuntia jaksaa touhuta ja jauhaa samalla niitä näitä chatissa/skypessä niin kyllähän siinä jotain jää käteenkin.

Mut oon laiskistunut tässä touhussa viimeaikoina, ja aika ei todellakaan vaan riitä. Joutuu ihan niille reguillekkin nykyään ei sanomaan kun pitäs välillä muutama pelikin pelata.

Olisiko jollain lainata näitä halvempien jengien kokoelmia (Florida, Calgary yms)?

Huikeeta settiä. Tällasten lisäksi viime päivinä on lisääntynyt hurjasti nuo "Icanduplicate"- tarjoukset, ja eilen käyttäjä EA_SPORTS_NHL_ tms. lähestyi hyvinkin asiallisella viestillä ja kertoi minun voittaneen arvonnassa minkä tahansa haluamani pelaajan, vain käyttjätunnus ja salasana vaaditaan.

Onko kenelläkään Luulajan joukkuetta? Tarvitsisin sieltä yhden pelaajan kun tietäis vain kenet.. Ja myös Kladnon logoa voi tarjota. Nuuskabiitti ps3 nickname.

Luleån pelaaja löytyi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom