Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuolla marketissa näkynyt usein tuolla yhdellä tyypillä kymmenkunta crosbyä myynnissä ja sit vetää ne pois myynnistä. Nyt ei vissiin kerennyt jostain syystä paikalle niin kerettiin neljä huuteleen pois kunnes tuli sulkemaan. Tai sit sillä oli sama bugi kun mulla yks päivä crosbyn kanssa että ei tule vaihtotarjoukset jostain syystä perille.. Anyways ihan hyvään hintaan sain pari crosbyä 1,023M ja 1,002M. Harmi kun tuli sulkeen olisi ollut vielä kolmanteenkin puckseja..
Olisiko kenelläkään mahdollista lainata Duchenea ja/tai Calcgaryn Mcgrattania (hopeakortti)? Tai myydä helvetin halpaan hintaan?
Mikä on halpa hinta?
Edelleen yhen omistajan 36 peliä pelannut normi Ovechkin myynnissä hintaan 68€ eli suht halpa ku ukon hinta on noin 1.1-1.6 miljoonaa pucksia. En oo sillä niin natsi että jos on pankkina joku muu kuin säästöpankki niin ei tarvii 2 päivää venaa et näkyy rahat tilillä, vaan riittää et lähettää jonku screenshotin tjsp.
Terveisin MaTapanSut/ Hanoi Rocks
Olisiko kenelläkään mahdollista lainata Duchenea ja/tai Calcgaryn Mcgrattania (hopeakortti)?
No aika helppohan se on itse katella. Jos haluat saada myydyksi, niin laitat alhaisimman osta heti hinnan mitä marketissa on. Joku voi siitä toki maksaa hieman enemmänkin kun se on koskematon. Itse ostin pari päivää sitten 111k osta heti hinnalla. Ei ollut muistaakseni paljo poljettu. Marketissa oli kaikkea 111-150k väliltä, yleisin taitaa kuitenkin olla ~120k.Sain tossa pakasta toisen kris letangi. Kertokaas millä hinalla sitä kannattas myydä?