Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä 1,2M kiekkoa! Pankkina toimii nordea. Myydään kaikki mieluiten kerralla ja koko läjä lähtee 65e. Kyselyt YVllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

onko porukka saanut mtn tosta 35k pakasta?

Eilen 200k noihin promopakkohin -> EI MITÄÄN.

Ja lisäksi, yli 800k viimeisen kolmen päivän aikana pakkoihin, sekä jokunen kymppikin euroina = EI mitään isoa.

Parhaat:

P.Bergeron (myyty 40k)
HL Backlund (myyty 23k)
2 x HL J.Ward (varakapteeni kortti päälle ja pikamyynti molemmille)

FFFFFUUUUUU
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Eilen 200k noihin promopakkohin -> EI MITÄÄN.

Ja lisäksi, yli 800k viimeisen kolmen päivän aikana pakkoihin, sekä jokunen kymppikin euroina = EI mitään isoa.

Parhaat:

P.Bergeron (myyty 40k)
HL Backlund (myyty 23k)
2 x HL J.Ward (varakapteeni kortti päälle ja pikamyynti molemmille)

FFFFFUUUUUU

itellä just vähä pälle 40k että riskillä ostaa ja joku hyvä tulis ja tuplata puckit, mutta tuskin:D ostin vähän aika sit sen 95k promo paka, ainoo hintava joku norjalainen runkkari 78ovr...
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pelaajia myynnissä
Päivitetty 10.2 klo 13

93 overall HL Pietrangelo 850k/888k Osta heti.
89 overall HL Pavelski 70k Osta heti.

HL Chara hakusessa

Kiekkoja joku 400k.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisko joku pucks-miljonääri kiinnostunut vaihtamaan puckseja 3kk PSN Plus -koodiin? Bonuksena 14pv koodi (tämä tosin vain uudelle käyttäjälle). Tulivat Pelaaja-lehden tilaajalahjana.

Jos noilla 150k pucksia saisi niin olisin tyytyväinen, koodeilla kun en itse mitään tee. Koodien reaaliarvo kuitenkin ~15€ eli "kurssin" pitäisi olla vähintään kohtuullinen (10€/100k).
Olen valmis myös ottamaan kontolleni EA:n "verot"... eli puckseja liikkuisi siis se 150k, EA vie siitä mitä vie (5% kai eli minulle jäisi 142,5k Ojalan laskuopilla).

Pääsisi vähän kehittämään alkutaipaleella oleva huttitiimiä... :rolleyes:

YV:llä jatketaan jos mielenkiintoa löytyy!

Onko Plussa-aika näin haluttua? :p

No pudotetaan sitten tuota pyyntiä, eli jos 100k pucksia saisi liikkeelle noilla koodeilla. Tai voihan sitä ottaa tarjouksia vastaan... mut ei nyt hirveen paljoa kehtaisi pudottaa tuosta! Auttakee köyhää! :eek:

YV:llä jatkuuuuuuuu..........

E: koodit vaihtoivat omistajaa, olkaahan varuillanne kun saan tuon vajaa 100k tuhlattua niin alkaa tapahtumaan! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään:

P. Datsyuk(käyttämätön)

Hp. 80e

Pankki: Nordea

Yhteydenotot yksityisviesteillä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

mä voisin lainailla jengejä bonushooraukseen. Pantteja löytyy jonkinverran ja vaihtoja hoidettu ennenki eli suosittelijaki löytyy jos tarvitaan :D. Provikat toki saa pyytää !
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Puckseja myynnissä 130K / 10e tai Tarjouksia otetaan vastaan mieluiten täällä yv:llä tai psn: pineeli. Pankkina OP mutta myös muut pankit maksutodistus kuvan kera kelpaa!!!

Kiekot myyty!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään puckseja 1,2 miljoonaa. Pankkina Nordea, OP ja S-pankki. Yhteyttä yksityisviestillä täällä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä n. 4 miljoonaa pucksia. Laita yksityisviestiä inboxiin tai mailiin: Julankka@gmail.com ja sovitaan yksityiskohdista tai vaihtoehtoisesti huuto huutonetistä. Siellä on 5 erilaista tarjousta. Alla linkit huutonettiin.
Hinnat konsolifin palstalla 8€/100k. Pankit: Nordea, säästöpankki ja screen shot kelpaa myös, jos eri pankki. Postitus ja rahojen tuonti myös mahdollinen. Jos puckseilla kova kiire, minut saa kiinni nopeimmin numerosta: 0414942047
https://www.huuto.net/kohteet/nhl-14-ea-pucks-kolikoita-1-000-000-ps3/300991088
https://www.huuto.net/kohteet/nhl-14-ea-pucks-kolikoita-500-000-ps3/300991268
https://www.huuto.net/kohteet/nhl-14-ea-pucks-kolikoita-300-000-ps3/300993022
https://www.huuto.net/kohteet/nhl-14-ea-pucks-kolikoita-200-000-ps3/300991530
https://www.huuto.net/kohteet/nhl-14-ea-pucks-kolikoita-100-000-ps3/301018268
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostasko joku täysiä jengejä? Löytyy lausanne,kloten,brynäs,fribourg ja brno ilman divisekkiä, jota ei oo myynnis.. Toki voi vaihtaa toiseen samanarvoiseen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

PÄIVITETTY 13.2 KLO 18

Allaolevat ukot myynnissä tai käytettävissä vaihtokauppoihin:

93 ovr HL Pietrangelo suoraan kiekoilla lähtee 800k!
89 ovr HL Shattenkirk suoraan kiekoilla lähtee 45k!
89 ovr HL Pavelski suoraan kiekoilla lähtee 50k!

- - -

Mullahin vois olla aikamoinen läjä tiimejä myytävänä. Mun aika on vaan niin rasittavan rajallinen että nää pitäs tehdä silleen että uppaat sen 8 pronssisopparia, ilmotat mulle ja mä sit käyn heittämässä ne sinne aina kun ehdin. Tiimit mitä voin myydä on noita "pronssittomia", eli niitä missä ei sitä kallista rare bronze pelaajaa ole.

Löytyy SM-Liiga, AHL ja tsekin tiimejä. Hinnaksi kohtuullinen 12k, eli saletti 3k profitti jo siirrossa. Maksun otan kuitenkin etukäteen. Pystyisin ehkä torstai tai perjantai aamusti (klo 9-12) näitä lähettelemään enemmänkin jos kiinnostusta löytyy. Ota yhteyttä ajoissa niin tiedän tyhjentää vaihtopakan etukäteen.

Ja jos noita jaksaa pois myydä niin ne saa kyllä 500 per kortin myytyä, eli noin 12-15k tulee sit poismyynnistä lisää. Itse kauppailen tällä hetkellä noita vajaita tiimejä 750 hintaan per kortti, ja aina parin-kolmen tunnin välein saa käydä kymmenkunta heitämässä uudestaan vaihtopakkaan myytyjen tilalle.

En nyt ulkoa muista kaikkia mitä on mutta lähtökohtaisesti, jos tiimin reward on 15k ja siinä ei ole rarepronssia, niin mulla on se. :)

Ruotsin ja Sveitsin tiimejä en myy. Ne on hyvät liigat EA-kiekkoprostituutioon. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt olisi myynnissä 4,5mil pucksia lisää tulee kunhan saan pelaajia myytyä. Hinta alle 500k määrälle 7,5€/100k. Tarjouksia mieluiten s-postiin: sami88@suomi24.fi. Pankkina OP mutta screenshotti myös muista pankeista käy. Kun rahat näkyvät tilillä tai saan screenshotin lähtee pucksit matkaan

500k lähtee nyt 35€
1 mil lähtee 60€

Muistakaa, että jos ostatte pakkoja niin 10€ saatte Premium kultapakkoja season ticketin kanssa 7kpl ja 100k puckseilla 11kpl ja yleensä noissa promoissa etu on vielä isompi

Edit. Kaikki myyty

Kaikki myyty joten ei kiitos YV ja s-posti viestejä enää. Kiitokset kaikille hyvin sujuneista kaupoista.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan: HL Grabner (Sotshi)
HL Carle

Myydään:
MP Williams
HL Hagelin
HL Bobrovsky (Sotshi)

Yhteydenotot yksityisviestein. Joukkue ILVES41
 
Ylös Bottom