Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
onko porukka saanut mtn tosta 35k pakasta?
Eilen 200k noihin promopakkohin -> EI MITÄÄN.
Ja lisäksi, yli 800k viimeisen kolmen päivän aikana pakkoihin, sekä jokunen kymppikin euroina = EI mitään isoa.
Parhaat:
P.Bergeron (myyty 40k)
HL Backlund (myyty 23k)
2 x HL J.Ward (varakapteeni kortti päälle ja pikamyynti molemmille)
FFFFFUUUUUU
Olisko joku pucks-miljonääri kiinnostunut vaihtamaan puckseja 3kk PSN Plus -koodiin? Bonuksena 14pv koodi (tämä tosin vain uudelle käyttäjälle). Tulivat Pelaaja-lehden tilaajalahjana.
Jos noilla 150k pucksia saisi niin olisin tyytyväinen, koodeilla kun en itse mitään tee. Koodien reaaliarvo kuitenkin ~15€ eli "kurssin" pitäisi olla vähintään kohtuullinen (10€/100k).
Olen valmis myös ottamaan kontolleni EA:n "verot"... eli puckseja liikkuisi siis se 150k, EA vie siitä mitä vie (5% kai eli minulle jäisi 142,5k Ojalan laskuopilla).
Pääsisi vähän kehittämään alkutaipaleella oleva huttitiimiä...
YV:llä jatketaan jos mielenkiintoa löytyy!
Laittakaa myyntiin Ässien Pihlman, ostan kiekoilla pois oli hinta mikä tahansa.
Nyt olisi myynnissä 4,5mil pucksia lisää tulee kunhan saan pelaajia myytyä. Hinta alle 500k määrälle 7,5€/100k. Tarjouksia mieluiten s-postiin: sami88@suomi24.fi. Pankkina OP mutta screenshotti myös muista pankeista käy. Kun rahat näkyvät tilillä tai saan screenshotin lähtee pucksit matkaan
500k lähtee nyt 35€
1 mil lähtee 60€
Muistakaa, että jos ostatte pakkoja niin 10€ saatte Premium kultapakkoja season ticketin kanssa 7kpl ja 100k puckseilla 11kpl ja yleensä noissa promoissa etu on vielä isompi
Edit. Kaikki myyty