Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostaisin kiekkoja 9:llä eugenilla heitä tarjous yv:nä tai jos menee esim klo 21 jälkeen ni psn samasella nikillä
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Minkä takia täyden joukkueen bonus ei tule mun tilille. Koittanut jo kirjautua ulos HUT:istakin vaan ei. Ja tiimi on täysi ainakin oman kokoelman mukaan... Devilseistä puhumme.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Minkä takia täyden joukkueen bonus ei tule mun tilille. Koittanut jo kirjautua ulos HUT:istakin vaan ei. Ja tiimi on täysi ainakin oman kokoelman mukaan... Devilseistä puhumme.

Poistu kokonaan änäristä ja pistä peli takaisin päälle.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tuo auttoi. Ainut et markkinoiden halvin C.Ward meni ohi, 60k olis lähteny. :(
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kenelläkään kokoelmassa HC Vitkovice Steel:n N.Walkeria? Kaipaisin itselleni herraa.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt Myynnissä/Vaihdettavissa E.Malkin!!
550000 lähtö!! Laitoin nyt 3tunniks mut saa ehdottaa myös täällä tuon jälkeen jos ei ole mennyt kaupaksi!!
Itse kyllä tykkäsin kyseisellä herralla pelata (yllätys) mutta joukkue tarvitsee nyt leveyttä!!! :)


Edit: MYYTY!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Koitetaan ny jos D.Brunner löytyis täältä kun tuntuu olevan nihkeästi tarjolla huutokaupassa. Eli ostetaan D.Brunner, jos joltain löytyy!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

S.Crosby olis hakusessa. Yvllä viestiä tai PSN:Paukis
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kukaan haluaisi ostaa molempi kasvatusjoukkeiden täyttä paita kokoelmaa. Niistä saa yhteensä sen 35k
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vaihdetaan Brodeur ja Schneider. Tarviisin Jared Staalin tai Seminin. Cam Ward uupuu myös ja annan molemmat vaihdossa jos joku suostuu kauppaan. Kiekkoja ei ole antaa väliin.

EDIT: JORDAN Staal. Noitten kanssa menee jo sekasin. :)

Mulla on Hershey Bears kokonaisuudessaan vielä tallessa, ja jos joku haluaa vaihdella toisen kokonaisen tiimin päittäin niin olen käytettävissä huomenna klo 13 eteenpäin noin tunnin. YV tulemaan jos swapping kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Oisko kellään kiinnostusta ostaa/vaihtaa HUT LIVE Keith Ballardia? Ihan sama mihin vaihdat kunha on joku huippu pelaaja, mutta Jos joku haluaa vaihtaa karlssoniin nii suostun ehdottomasti :D yhteyden otot täällä :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Oisko kellään kiinnostusta ostaa/vaihtaa HUT LIVE Keith Ballardia? Ihan sama mihin vaihdat kunha on joku huippu pelaaja, mutta Jos joku haluaa vaihtaa karlssoniin nii suostun ehdottomasti :D yhteyden otot täällä :)

HUT Live Ballardista ei saa edes 10k marketista.. Noh..ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa:D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

IMO tuo Ballard on hieman yliarvostettu hinnassaan tässä pelissä. Jos vertaa siis esim. muihin peruspakkeihin joita saa 2-4k hintaan.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisiko kenelläkään JVR myynnissä tai voisi myydä mulle maksaisin 10-12 k
Psn pilkkikalle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko kellään myydä barkovia sopuhintaan. Liiga joukkueet on valmiit, ainoastaan tapparasta puuttuu kyseinen herra. Mikäli jollain halukkuutta löytyy niin laittelee viestiä psn:n kautta. (psn=jamsku)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Bluies, HIFK, Ilves, HPK, JYP ja ässät kerätty täyteen. Vaihtaisin näitä toisiin täysiin kokoelmiin (ei sm-liiga) Lisäksi löytyy muutamaa arvokkaampaa korttia vaille täytenä mm.. Dallas, Calgary, NJ, Isladers, Phoenix.. Kiekkoja/pelaajia kans hieman ylimääräisenä, kyselyt yv:llä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjens! Tarjolla seuraavia pelaajia, vaihtoja saa tarjota, sekä lisätietoja saa YV:llä.

HutLive Brassard kh
Gagner kh
Moulson vl
Filppula vl
Grabner ol
HutLive Yakupov ol
Meszaros vp
Kulikov vp
Edler op
Gudbranson op
Bieksa op

Lisäksi löytyy kerättynä HPK:n sekä Bluesin Liiga-joukkueet, vaihdetaan muihin joukkueisiin. :)
 
Ylös Bottom