Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ostetaan puckseja. Laittakaa YV:ta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä 30 min.

D.Sedin
H.Sedin
Voracek
Kesler
M.Koivu

Vaihtotarjouksiakin otetaan vastaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt lähtee myyntii vancouver, Dallas ja sit noita sm-liiga joukkueita, käykää ostaa Barkov pois 22 / 25 K Joukkueen nimi on ALL STARS1

Nyt alko pien myynti rumba ku sm-liiga pelaajii parisataa ja sveitsin liigan pelaajii parisataa :p Harmi ku vaihtopakkaa mahtuu vaa 30 korttii.. -.-
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voiko joku lainaa normaali Byfulienia mulle ? Muuten ois winnipeg kerätty, voisin antaa jtn takasi et tiiätte etten kuseta. Käyttäsin sen vaan omas kokoelmas ja sit saisitte takasi ? Laittakaa yv tänne jos kiinnostaa, voin sit tehä vastapalveluksen jos teilt puuttuu jtn :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Joku ystävällinen kanssapelaaja voisi myydä minulle Jypin logon kohtuulliseen hintaan, ei kehtaa maksaa yli tonnia siitä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]


Joku ystävällinen kanssapelaaja voisi myydä minulle Jypin logon kohtuulliseen hintaan, ei kehtaa maksaa yli tonnia siitä.

jos kukaan ei pelasta ni mä voin "lainata" sitä jossain välissä. Vaihdetaan päittäin jotain tjms.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Mites noi Calgaryn pelaajat? mulla on 22/23.
Kukahan puuttuu, epäilen että joku oikea pakki koska mulla on vaan se Wideman. Kai Calgaryllä nyt muitakin OP on?

http://www.youtube.com/watch?v=sweovaQ3OUU
tollanen video olemassa mutta ota nyt selvää noiden nobojen nimistä tolla laadulla.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Siellä on nyt K.letang myynnissä osta heti hintaan 145k käykeehä ostamassa :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Onko nuo pronssi rare kortit minkään arvoisia? Itsellä muutama niitä, eikä tietoa hinnoista. Joitakin katsellut ja huomannut hintojen pyörivän jopa yli 10k ? :eek:
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Onko nuo pronssi rare kortit minkään arvoisia? Itsellä muutama niitä, eikä tietoa hinnoista. Joitakin katsellut ja huomannut hintojen pyörivän jopa yli 10k ? :eek:

Onhan ne, jos sattuu ainut markkinoilla olemaan ja joku haluaa epätoivoisesti kokoelmansa täyteen.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Onhan ne, jos sattuu ainut markkinoilla olemaan ja joku haluaa epätoivoisesti kokoelmansa täyteen.
Tsekkaa YV:t Vesa.

Joo ja kyllähän niistä maksetaan 20k joistakin, riippuu vähän liigasta. Ite lainailen joukkueita paljon ja saan niistä bonareista siivun itelleni, niin kyllä ne maksaa nopeasti ittensä takaisin! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

[MEDIA][/MEDIA]
Onko nuo pronssi rare kortit minkään arvoisia? Itsellä muutama niitä, eikä tietoa hinnoista. Joitakin katsellut ja huomannut hintojen pyörivän jopa yli 10k ? :eek:

Mitä sulla muuten on ja paljon pyydät? Laita YV.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kellää sattuis olee kokoelmassaan Pittsburghin Kunitzia tai Bennettiä? Normi Kunitzia ei löytyny ollenkaan ja Bennettiäkin vain yks kappale ja siitä pyydetään ylihintaa..
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kellää sattuis olee kokoelmassaan Pittsburghin Kunitzia tai Bennettiä? Normi Kunitzia ei löytyny ollenkaan ja Bennettiäkin vain yks kappale ja siitä pyydetään ylihintaa..
Bennett saattas löytyä jos en hirveesti valehtele, Kunitzikin ehkä. Jos ei ole löytynyt apuja huomiseen mennessä niin voin lainata noita. Vai oliko tarkoitus ihan omaksi saada? En pysty tarkistamaan kun ehkä puolenyön aikoihin tai huomen aamulla, riippuu millä tuulella muija on kun tuun töistä. :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollaki on kiinnostusta ostaa 90ovr merkkipaalu jaromir jagr korttia, laittakaahan yv:llä tarjouksia :)
 
Ylös Bottom