Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hei jos vedät TOTW E.Staalin pakasta niin otatko yhteyttä muhun. Yks on tällä hetkellä myynnissä naurettavalla hinnalla (275k), ja tuo on kuitenkin vain +1 kortti niin ei ihan ole lähes 10x normiversion arvoinen. :)

Toki kannattaa onnea koetella, joku palikka voi siitä sen hinnan maksaakin, itse ehkä jotain väliltä 120-150k ajattelen tuon realistiseksi hinnaksi, ehkä jopa alle tuon. Ilmaisia NHL-joukkue lendejä voidaan pistää mukaan käyttäen kuitenkin vakuutta. Esim sitä Staalia tjms.

Mahtaako promopakat yltää tänne Eurooppaan asti? Jenkkilässä on thanksgiving tulossa niin varmasti on jotain promoa tiedossa siellä suunnalla.

Nyt löytyy promopakkaa, muutaman kokeilin ja ei kauheesti onnea ollut. C.Andersson oli paras sekä toisessa 5k pucksi bonuksia tuli :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Älkää hyvät ihmiset haaraa ostako, mulla oli ja ei se kyllä hintansa arvonen ole. Bufy ajaa saman asian ja on ehkäpä jopa parempi.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

No eipä tuo varsinaisesti ole lineuppiin tulossa, mut tarviihan sitä tietysti kokeilla kun sen saa!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Varokaa käyttäjää jess_0018. Oli tarkoitus lendailla joukkueita tänään mutta ryöväsikin multa Nashin! Tämä jannu oli bongannu mun tunnuksen ea-foorumilta.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ois kiekkoja tarjolla
10€ 120 000 pucksii ottakaa yhteyttä jos kiinnostuitte
pankit op ja nordea
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vielä 3,3miljoonaa jälellä! Räätälöidyt hinnat! Mitä enwmmän kerralla sitä 'halvemmalla' irtoaa! Ota yhteyttä yvllä jos kiinnostuit! Monta tyytyväistä asiakasta takaa reilun ja onnistuneen kaupan! Pankkina Nordea!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Moi, osaisiko joku kertoa ,että mitä tuosta kultaisesta lipusta hyötyy kun en ole itse sitä saanut selville. Kiitokset jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt marketissa odottamassa vaihtotarjouksia seuraavat pelaajat !!
HUTL Sharp
HFC Hall
Kessel
HUTL Kesler
HUTL Martin
MOVEMBER Couture
Ryan Kujawinski Kinsgston ohl rare pronssi ainoo marketis 5 / 7 k

Hakusessa on D.Keith, Giroux ihan sama onko normaali, HFC tai Movember ja Voracek !
Saa laittaa ehotuksia täällä privana tai psn kaislikko_peruna, jos oot aktiivinen kaupantekijä lisää kamuks ! :)

Joukkueen nimi ALLSTARS1 !

Tarjouksia saa laittaa myöhemminkin koska nämä tuskin menevät kaikki tänään ja kaikki olisi tarkoitus myydä/vaihtaa pois :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Moi, osaisiko joku kertoa ,että mitä tuosta kultaisesta lipusta hyötyy kun en ole itse sitä saanut selville. Kiitokset jo etukäteen.

Jos saat kultaisen lipukkeen, niin lähetä se omaan kokoelmaan, niin saat 15k.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Noin, meni taas pari sataatuhatta erikoispakkoihin.. Paras mitä tuli oli joku paska 6k movember kortti... :D stna en kyllä enään ikinä osta noita
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostin aamulla noin 150k noita holiday packeja, viimisestä tuli Movember Shea Weber.
Herrasta saa esittää tarjouksia..
Mikä mahtaa olla ukon arvo?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Siellä on nyt myynnissä:

E.Staal Hut live (MYYTY!)
B.Burns (Kokoelmassa oottaa)
J.Carter (MYYTY!)
K.Yandle(MYYTY!)
Viiksi Couture(MYYTY!)
Zetterberg (Kokoelmassa oottaa)

+ esim. coloradon,calgaryn,phillyn, ja floridan nuo hopee rare kortit, sm liigasta taitaa olla vielä rareja jälellä V.Koho ja S.Zalewski joten jos tunnet että oot noista jotakin vailla niin laita täällä yv:tä ja sovitaan hinnoista.(Löytyy myös paljon kerättyjä tiimejä joita voin myydä tai vaihtoehtosesti vaihdella eri liigoista.)

Eipä muuta ku jatketaan harjotuksia! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tuntuu olevan vähän ylihinnoteltu, jos chara on n.800k..
Realistinen saattas olla 400-500k välillä. Pitää kokeilla töitten jälkeen myydä tuo 500k alotuksella..
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Varokaa käyttäjää jess_0018. Oli tarkoitus lendailla joukkueita tänään mutta ryöväsikin multa Nashin! Tämä jannu oli bongannu mun tunnuksen ea-foorumilta.

Jonkinlainen opetus tässäkin ihan noin kaikkea vieraille lainaamisia ajatellen.

Käykääs ostamassa marketista mun Rinne ja Kessel pois. Tuli äkillinen kiekkopula kun kaikki kiekot on kiinni ykköskentässä. (Sharp-Toews-Kane) Tästä ketjusta saa myös tehdä sopivaa tarjousta.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tuntuu olevan vähän ylihinnoteltu, jos chara on n.800k..
Realistinen saattas olla 400-500k välillä. Pitää kokeilla töitten jälkeen myydä tuo 500k alotuksella..

Pistä myyntiin vaan niin saadaan reilu kilpa aikaiseksi.
 
Ylös Bottom