Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulkamaania
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kukin tekee joukkueellaan mitä haluaa, miksi kellään pitäisi pelata pelaajalla jolla ei tykkää pelata :confused: Ite oon testannu kaverin Crosbya ja en tykänny alkuunkaan
+ Kaikki liioittelee nuita tasotusten vaikutuksia...itse pelaajassa vikaa, jos pitää koko ajan EA:n syyksi laittaa jokainen tilanne.
Ja vaikka jokin pelaaja maksaakin paljon niin ei se tee siitä mitään jumalaa joka on kaikkia pelaajia parempi jokaisessa osa-alueessa :)

eli tässä väität hieman kierrellen että tässä pelissä ei ole buusteja mutta d.helm on parempi kuin crosby :DDD lopetatko jo alkuunsa..................:eek::confused:
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

eli tässä väität hieman kierrellen että tässä pelissä ei ole buusteja mutta d.helm on parempi kuin crosby :DDD lopetatko jo alkuunsa..................:eek::confused:

En ole väittänyt mitään? Sanoin, että kukin valitsee omat pelaajansa ja minä henkilökohtaisesti en pidä Crosbysta.... D.Helm on nopea kaveri, varsinkin live versio, niin pääsee sillä kovienkin jätkien ohi...mikäs siinä? Ja tasotukset on ihan höpöhöpöä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

En ole väittänyt mitään? Sanoin, että kukin valitsee omat pelaajansa ja minä henkilökohtaisesti en pidä Crosbysta.... D.Helm on nopea kaveri, varsinkin live versio, niin pääsee sillä kovienkin jätkien ohi...mikäs siinä? Ja tasotukset on ihan höpöhöpöä.

Tasoitukset on ja pysyy tiedät vasta sitten kun omistan vähemmän paskalta haisevan tiimin.... anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tasoitukset on ja pysyy tiedät vasta sitten kun omistan vähemmän paskalta haisevan tiimin.... anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys :)

Kaverikin väitti et ei ole tasotuksia kunnes tuli meille pelaan mun joukkueella niin mielipide muuttu äkkiä :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kaverikin väitti et ei ole tasotuksia kunnes tuli meille pelaan mun joukkueella niin mielipide muuttu äkkiä :)

Samaa mieltä!! Kyllä se on kamalaa kun ei vaan perhana ole itse väinöstäkään välillä vastusta vastustajan antoine vermetteä vastaan??:eek::eek::confused::confused::confused:
 
ULAPALLA....

Osaisiko joku kertoa onko mahdollista ultimate-team joukkuekortteja siirtää toisille pelaajille ilman huutokauppaamista?? Ja mikäli on niin miten onnistuupi??
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tasoitukset on ja pysyy tiedät vasta sitten kun omistan vähemmän paskalta haisevan tiimin.... anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys :)

hutl steen - thornton - ryan
carter - spezza - semin
marleau - bergeron - voracek
pacioretty - kesler - st.louis

hutl greene - bouwmeester
hutl fowler - j.johnson
hutl giordiano - yandle


"anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys"
 
Vastaus: ULAPALLA....

Osaisiko joku kertoa onko mahdollista ultimate-team joukkuekortteja siirtää toisille pelaajille ilman huutokauppaamista?? Ja mikäli on niin miten onnistuupi??
En tiedä mitä tässä nyt tarkalleen ottaen tarkoitat, "siirrä koko joukkue" toimintoa ei valitettavasti ole. :)

Mutta onnistuuhan tuo esim. siten, että toinen pelaaja laittaa jotain räkäkortteja läjän myyntiin jollain sovitulla ylikorkealla hinnalla, yleensä käytetään pronssisopimuksia.

Sitten sinä teet noihin kortteihin neljän kortin vaihtotarjouksia ja se toisessa päässä oleva kaveri hyväksyy nämä.

Tadaa, koko tiimi siirretty parissa minuutissa toiselle käyttäjälle.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

hutl steen - thornton - ryan
carter - spezza - semin
marleau - bergeron - voracek
pacioretty - kesler - st.louis

hutl greene - bouwmeester
hutl fowler - j.johnson
hutl giordiano - yandle


"anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys"

Maalissa ketä? Onko valmentajaa ollenkaan ja paljon on palkat? Tollanenkin tiimi on ainakin mun tiimiin verrattuna suht kuranen ja kyllä ne tasotukset tuntuu. Mun tiimin heikoimmat carter 4. ketjussa ja j.johnson. ***** tuskaa kun välillä vie ekat 6 matsia naureskellen suht tasavahvojakin tiimejä vastaan ja sit kuitenkin häviää kaikki seuraavat matsit pelaajille joiden parhaat pelaajat ovat duchane ja koivu. tai jotain selvästi huonompaa. Puhumattakaan niistä kausista jolloin on pisteestä tai 2 kiinni ettei putoa 1 divarista vaikka pyöriikin top 300-600 välillä.
Pistin nyt tosiaan myyntiin Wardin ja HFC Pricen kun mulla koppaa HUTL dubnyk ja HUTL mason paremmilla % kuin nää mun niin kutsutut tähtimolet. Siinä sulle tasottamatonta peliä...Kyl huonomallekkin voi hävitä ihan reilusti mutta yleensä se on vaan täyttä tasotus paskaa.

Price vaihtuis päikseen esim HUTL kronwalliin jos joltain löytyy. Ihan hyvä se vois olla jollain kokonaisuutena huonomalla tiimillä mut mulla se kusee törkeesti.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Maalissa ketä? Onko valmentajaa ollenkaan ja paljon on palkat? Tollanenkin tiimi on ainakin mun tiimiin verrattuna suht kuranen ja kyllä ne tasotukset tuntuu. Mun tiimin heikoimmat carter 4. ketjussa ja j.johnson. ***** tuskaa kun välillä vie ekat 6 matsia naureskellen suht tasavahvojakin tiimejä vastaan ja sit kuitenkin häviää kaikki seuraavat matsit pelaajille joiden parhaat pelaajat ovat duchane ja koivu. tai jotain selvästi huonompaa. Puhumattakaan niistä kausista jolloin on pisteestä tai 2 kiinni ettei putoa 1 divarista vaikka pyöriikin top 300-600 välillä.
Pistin nyt tosiaan myyntiin Wardin ja HFC Pricen kun mulla koppaa HUTL dubnyk ja HUTL mason paremmilla % kuin nää mun niin kutsutut tähtimolet. Siinä sulle tasottamatonta peliä...Kyl huonomallekkin voi hävitä ihan reilusti mutta yleensä se on vaan täyttä tasotus paskaa.

Price vaihtuis päikseen esim HUTL kronwalliin jos joltain löytyy. Ihan hyvä se vois olla jollain kokonaisuutena huonomalla tiimillä mut mulla se kusee törkeesti.

Anderson, Bishop ja valmentajana Samuelson vai mikä lie... kummiskin se +2 kenttäpelaajalle tulee.
Mitä oon pelannu niin harvemmin tulee paremman näköistä joukkuetta vastaan. 1.divarissa olen
Niin ja palkka on n. 32 500
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Anderson, Bishop ja valmentajana Samuelson vai mikä lie... kummiskin se +2 kenttäpelaajalle tulee.
Mitä oon pelannu niin harvemmin tulee paremman näköistä joukkuetta vastaan. 1.divarissa olen
Niin ja palkka on n. 32 500

33,5 mulla nyt kun vaihdoin molarit sitä ennen 33,7k. Kyl niitä parempia tiimejä on mutta ne pelaa lähes poikkeuksetta selvästi alempia divareita joka taas viittaa vähän tasotukseen kun kukaan ei mukamas osaa pelata tähtitiimeillä niin että pääsis lähimaillekkaan kärkipaikkoja boardilla... Innostaa törkeesti hommata parempia pelaajia kun jossain vaiheessa pärjääminen niillä muuttuu lähes mahdottomaksi. Itsekkin käväsin hakemassa jo top 2500 paikkeilta vauhtia yhdessä vaiheessa. On niitä oikeesti paskojakin tosi kovilla tiimeillä mutta tuskin se aina siitä johtuu. No tarjotkaa nyt jotain HTC Pricestä :D Niit on kuitenkin alle 5 tarjolla melkein aina :) Pistän 170k lähdöllä 6 tunniksi nyt myyntii. Joku ostaa nyt itelleen hyvän moken :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nonnii, ois tässä tosiaankin ns. varastushinnalla saatu S.Weber myynnissä. Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakoon viestiä tähän keskusteluun, yv:hen, tai PSN: Marc-O-Polo- :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tasotukset sitä, tasotukset tätä. Tästä pelissä kyllä kohtaa ajoittain naurettaviakin tasoituksia, mutta se, että pistää jokaisen tappion EA:n piikkiin on suoranaista itsensä huijaamista. Pääsääntöisesti tähtisikermillä operoivat jantterit ovat olleet aivan säkkejä ja onkin hauskaa, kun murskavoiton jälkeen postilaatikko täyttyy itku silmässä kirjoitetuista viesteistä. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

hutl steen - thornton - ryan
carter - spezza - semin
marleau - bergeron - voracek
pacioretty - kesler - st.louis

hutl greene - bouwmeester
hutl fowler - j.johnson
hutl giordiano - yandle


"anteeksi tuohtumukseni mutta ottaa vain päähän tuo tietämättömyys"
ihan jees toikin joukkue on joo mutta et voi silti väittää että tässä pelissä ei olisi tasoituksia.. sen huomaa kun vastustajan Jonne Virtanen luistelee sinun Erik Karlssonistasi ohi tai kun Vastustajan B.Boyle tuntuu omaavan 99kädet ja oma väinö 66kädet :D ja aina olen kysynyt onko ne vastustajan maagiset virtaset,Boylet sunmuut mikko koivut viritettyjä mutta ei ne ikinä ole jotenka pakkohan tässä on jotain buustia olla...
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä
R.Miller 65 / 70 k
N.Bacstrom muutettu ol ja toronto paitaan 12 / 15 k
2 kpl Pelicanssin logoja 4 k

Myyjä ALL STARS1
 
Ylös Bottom