Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulkamaania
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollain on crosby tai datsuyk nii voin vaihtaa crosbysta vaikka mikko koivin tai filppulan lisäks viel 500 kiekkoa

No jopas sattui. Nostin nimittäin äsken samasta kultapakasta crosbyn ja datsyukin. Multa puuttuis filppula, niin laita se myyntiin, niin laitan vaihtotarjousta.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kannattaako nyt myydä pelaajia vai meneekö pelaaja ja pucksi jonnekkin tuonpuoleiseen?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kannattaako nyt myydä pelaajia vai meneekö pelaaja ja pucksi jonnekkin tuonpuoleiseen?

Pelaajat menee edelleen myydyiksi, siis jos joku ne ostaa. Ja näistä saa kiekot. Vaihtopakasta saattaa hävitä pelaajia jos ne ei mene kaupaksi, mutta ostamalla pronssipakan (tai esim osta heti toiminnolla pronssisopparin) pääsee liikkumaan vaihtopakan/kulutuspakan yms välillä ja sieltä ne pelaajat sitten pitäisi vaihtopakassa olla, mistä ne saa siirrettyä kokoonpanoon. Ja sieltä takas vaihtopakkaan. Kait...

Oliko tarpeeksi epäselvää lol?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Edelleenkään itse en jakelisi kokoelmiani noin, satuin vain "kontakteillani" yhden jenkin kanssa jakelemaan kokoelmia. Tai oikeastaan saan kaikki pucksit hänen kokoelmillaan, itse en siis riskeeraa mitään, muuta kuin terveyteni kun toista tuntia saa istua ja "hyvää" englantia skypen välityksellä puhua. Näitähän on kaikenlaisia juntteja, tehkää niin että valitkaa keneen luotatte ja pitäkää niistä kiinni, muilta pyydätte aina panttia.

Joo siis kyllä minutkin pitää jotenkin vakuuttaa ennenkuin siirrän tiimejä ilman pantteja. Mulla on noin tusina tyyppejä joille voisin vaikka koko Penguinsin joukkueen siirtää jos semmoinen olisi. Nämä on minut vakuuttaneet ja kimpassa on kiekkoja hankittu vinopino jo pitemmän aikaa. Nyt oli hyvä hetki testata luottoa tähän tyyppiin ja näkisin että se tusina sai nyt yhden herran lisää.

Ei kaikki hutin pelaajat ole keikkaavia kusipäitä. Ja minulta on kyllä keikattu yhden kerran kokonainen joukkue, vieläpä semmoisen tyypin toimesta jolta en iki maailmassa sitä olisi uskonut. Periaatteessa kaikkea voi tapahtua, mutta ei tässä nyt ihan omaa varjoaan voi alkaa pelkäämään. Silti, ihan varmasti kysyn pantit jatkossakin uudelta kontaktilta. Se on varma. Idiootti en sentään ole, vaikka hyväuskoinen olenkin.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ja sen verran tuosta bugista, että se käyttäytyy kovin erikoisesti pelaajia ostettaessa biddaamalla. Osa tulee kotiin ja osa jää valkoiseksi. En ole vielä keksinyt mikä nämä onnistuneet ja epäonnistuneet erottaa. Tajusin nyt miten saa kirjauduttua ulos, ja kokeilin tuota viitisen kertaa vaan ei perhana muuttunu vihreäksi. Annoin periksi, kyseessä oli hilu-ukkeli.

Sen verran tosin kiristää että olen nyt ostanut biddaamalla saman ukon kolme kertaa, joka kerta hävinnyt! :D Ois viimenen ukko yhdestä kokoelmasta. Eikä ole edes rare bronze. :)

Kyseessä OHL tiimin North Bayn VL Paul. Jos jollain tämä kämänen pronssikortti niin voi ottaa yhteyttä. En lainaa, vaan olen ostamassa. Ja en maksa älyttömiä, ihan periaatteen vuoksi. Kyllä sen kait joku tuonne vielä parin sadan binillä laittaa. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Eli bugin pystyy ohittamaan helposti. Menee ostetun pelaajan kohdalle sitten Ps-näppäintä ja lopettaa pelin. Takasin pelille ja hups kortin pitäisi olla siellä.

Olisin kiinnostunut ostamaan:
HL Hall
Hfc tai normaali Stamkos
Hfc tai normaali Toews
HL Kane

Vaihdossa voin antaa HL Richards ja HL Benin

Laittakaa rohkeesti viestiä yksityisviestillä tai ps:n Guspetterson
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

No jopas sattui. Nostin nimittäin äsken samasta kultapakasta crosbyn ja datsyukin. Multa puuttuis filppula, niin laita se myyntiin, niin laitan vaihtotarjousta.

No selvä! Saat kaupan päälle vaikkapa ömmmm uhhhhhh öööö Eric Perrinin
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt myynnissä C.Franson 19 500 lähtöhinta ja osta nyt 24k oli muute helvetin fyysinen mutta myös osaa luistella pelatessa:cool:
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

12 h myynnissä seuraavat jannut
HUTL E.Staal 150 k osta heti
HUTL R.Mcdonagh muutettu op 195 k

Myyjä ALLSTARS1

Vaihtotarjouksia saa laittaa täällä privana :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos joltain sattuu löytymään Luganon Walsky, niin voin sen ostaa halvalla pois. Ainoa joka puuttuu tuosta kokoelmasta.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pistäkäähä columbuksen ol skille myyntii ni ostan et saa kokoelman täyteen ! Voin ostaa 250k pucksei 20€ OP pankki!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Moron!

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, eikä oikein muuallekkaan niin lätkäsen tähän.

Kiinnostaako ketään lyödä vetoa SM-Liiga peleistä, HUT kiekkoja käyttäen maksuvälineenä?

Tätä pucks bettausta harrastanut muilla foorumeilla mut se painottuu lähinnä NHL matseihin, vois suomalaisten kesken vedellä suomikiekkoa!

Omat betsikoot pyörii 5-50k paikkeilla.

Tarjoan tänään 10k betsiä nopeimmalle, luotettavan oloiselle käyttäjälle (esim. paljon posteja, lenditouhua mun kanssa tehnyt tjms).


SaiPa - HIFK (jatkoaika ja RL-kisa mukaanlukien)

Mun veikkaus on boldattu, eli HIFKin voitto. Jos Saipa osuu, saat 10k, jos HIFK vie niin 10k mulle.


Kiekkojen siirto tapahtuu siten että voittaja uppaa jonkun jämäkortin ja laittaa ostaheti hinnaksi betsin koon. Häviäjä käy tuon sitten ostamassa pois. Tiedot kortista ja tiiminimestä yms välitetään privana matsin jälkeen.

Kiinnostaako? Ja ylläpito, jos tämä on kiellettyä niin pahoittelut ja poistakaa posti.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pistetääs myyntiin HUTL Malkin, kun sattu kerrankin pakassa tuuri käymään. Kortti ei ole vielä huutokaupassa vaan otan ensin täällä vaihtotarjouksia vastaan. Jos en saa täällä minua tyydyttävää vaihtotarjousta, niin sen jälkeen laitan sen huutokauppaan.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt lähtis ryöstöhinnoilla! Myynnissä! : lähtöjä huom
M.Brodeur 10k
C.Schneider 33,350 ***** halpa menkää ostaan
Coloradon jätkät aika halvalla (ei ducheneä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom