Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Yllättävän vähän tuntuu olevan keskustelua erittäin mielenkiintoisesta Live the Life-pelimuodosta. Voisiko risteilyllä olleet tai vaikka muutkin asiasta perillä olevat kertoa, että milloin tästä pelimuodosta tihkuu lisää tietoa ja jakoiko NHL-tiimi mitään tietoa tästä pelimuodosta risteilyllä? :)

Ei voi auttaa ikävä kyllä, meidän visiitti oli pelkkää gameplay-fiilistelyä.

Rammer twiittasi eilen, että infoa tulee pian. Achievementtien mukaan lainaa varmaan aika paljon 2K-sarjalta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu kiitoksia vain vastauksesta! Itse epäilen, että pelissä ei ole monien fanien toivomaa ns. free roamingia, vaan juuri mainitsemasi NBA 2K:maista meininkiä, kuten lehdistötiedotteita ja sponsorisopimuksia niin kuin achievementeissa lukeekin. Jännä kyllä nähdä miten tähän saadaan sidottua suhteet faneihin, organisaation ylemmille tahoille ja jopa omalle perheelle. Mielenkiintoisia aikoja!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu kiitoksia vain vastauksesta! Itse epäilen, että pelissä ei ole monien fanien toivomaa ns. free roamingia, vaan juuri mainitsemasi NBA 2K:maista meininkiä, kuten lehdistötiedotteita ja sponsorisopimuksia niin kuin achievementeissa lukeekin. Jännä kyllä nähdä miten tähän saadaan sidottua suhteet faneihin, organisaation ylemmille tahoille ja jopa omalle perheelle. Mielenkiintoisia aikoja!
Ja eikös NBA 2K13:ssa voi ihan käveskellä kaduillakin ym.? Pari videota olen kyseisestä pelistä katsonut, ja kyllähän kaukalon ulkopuolinen (vaikkakin vielä NHL 14:ssa melko suppea) elämä antaa koko NHL-sarjalle ihan uutta boostia. Onneksi joku on aikoinaan hoksannut, että urheilupeleissä voi olla muitakin "tapahtumapaikkoja" kuin koris- ja futiskenttä ja niin edelleen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Käyskentelyä kadulla? Perhesuhteita yms? Mikä hel....n simssi tästä o tulos. Ihan kuin ei olennaisempia asioita olis mitä korjata.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ja eikös NBA 2K13:ssa voi ihan käveskellä kaduillakin ym.? Pari videota olen kyseisestä pelistä katsonut, ja kyllähän kaukalon ulkopuolinen (vaikkakin vielä NHL 14:ssa melko suppea) elämä antaa koko NHL-sarjalle ihan uutta boostia. Onneksi joku on aikoinaan hoksannut, että urheilupeleissä voi olla muitakin "tapahtumapaikkoja" kuin koris- ja futiskenttä ja niin edelleen.

Minulle on muodostunut kuva ettei kaduilla voisi kävellä 2K:ssa, mutta en mene varmaksi tosiaan vannomaan. Olen aivan samaa mieltä, uudet tuulet tekevät hyvää tälle niin tylsälle Be a pro-modelle johon kyllästyy muutaman pelin pelattua. Kaukalon ulkopuoliset elementit tuovat rutkasti lisää mielenkiintoa ja näin ollen saattaa jaksaa pelata pidemmänkin uran. Pitäisi vain miettiä minkä tyylisen pelaajan sitä lähtee väsäämään :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Käyskentelyä kadulla? Perhesuhteita yms? Mikä hel....n simssi tästä o tulos. Ihan kuin ei olennaisempia asioita olis mitä korjata.

Toivon ettei nyt sentään tätä ainakaan :D Ehkä kenties vaan ottelun alussa näytetään miten tulet hallille ja fanit huitoo tai heittelee tomaateilla,käyttäytymisesi joukkueen eteen varmaan merkkaa tässäkohtaa sitten tätä.
Eli niin kauan kun tuo on liitänääisenä jääkiekkoon ja sen tapahtumiin niin hyvä.Ei itseäni ainakaan sytytä joku virtuaalisyöminen tai juokseminen :D


Lisää ulkonäköä pelille,eli juurikin sitä toivottua sisältöä,tekemillesi asioille kaukalossa ja sen ulkopuolella jotain vastinetta,sitähän tässä tarvitaan,muuten tämä be a pro on ollut pelkkää jääkiekkoa.
Se että tauoilla näytetään kun saavutat tasaluvun maaleja tms. on jo hienoa.Olisi hienoa jos joukuetoverit ei olisi mitään robotteja ja rupeisi itkemään jokaisen maalin jälkeen (siltä ne näyttää).
Jäädytetyt pelipaidat toimintaan ja siihen oma videopätkä.
Mulla oli avseissa #77 käytössä,vaikka mulla oli asetukset että kielletty käyttää jäädytettyjä paitoja :(
Nyt tällä hetkellä NHL13 junnusarjassa pelatessa on #77 minulla ja samassa ketjussa pelaavalla toisellakin pelaajalla.Siis kaksi samalla pelinumerolla pelaavaa pelaajaa :D Tämmöset myös pois.

Vielä voisi tuon Stanley Cup videoonkin saada vähän potkua lisää...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ei voi auttaa ikävä kyllä, meidän visiitti oli pelkkää gameplay-fiilistelyä.

Rammer twiittasi eilen, että infoa tulee pian. Achievementtien mukaan lainaa varmaan aika paljon 2K-sarjalta.

Lisäksi haastattelussa yritettiin kysellä Agostinilta kysymyksiä Live the lifesta mutta kieltäytyi vastaamasta näihin. Toivottavasti saadaan lisää eloa BaP-moodiin. Tylsää puurtamista ollut omasta mielestäni tähän asti.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tämä NBA 2K13'han on metka peli:

NBA 2K13 My Career - Going for the #1 Draft Spot & Virtual Currency - YouTube
NBA 2K13 - MyCareer Draft, Interviews, Gm Meeting, Pre-game Rituals & More - YouTube

Ensimmäisestä videosta kannattaa katsoa vain alku, toisesta sitten enemmän. Kyllä tuossa pystyy kaduilla oleskelemaan, mikäli pelaaja tosiaan voi liikutella ukkoaan itse. YouTubessa on muuten useita videoita, joissa muka NBA 2K13-peliin liittyvät asiat ovatkin oikeasti Test Drive Unlimited 2:sta tai GTA:sta. Nuo ylläolevat klipit taitavat olla vain NBA 2K13:sta.

Jos NHL 14 on ottanut mallia NBA 2K-sarjasta, jotain tämän suuntaista lienee luvassa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tämä NBA 2K13'han on metka peli:

NBA 2K13 My Career - Going for the #1 Draft Spot & Virtual Currency - YouTube
NBA 2K13 - MyCareer Draft, Interviews, Gm Meeting, Pre-game Rituals & More - YouTube

Ensimmäisestä videosta kannattaa katsoa vain alku, toisesta sitten enemmän. Kyllä tuossa pystyy kaduilla oleskelemaan, mikäli pelaaja tosiaan voi liikutella ukkoaan itse. YouTubessa on muuten useita videoita, joissa muka NBA 2K13-peliin liittyvät asiat ovatkin oikeasti Test Drive Unlimited 2:sta tai GTA:sta. Nuo ylläolevat klipit taitavat olla vain NBA 2K13:sta.

Jos NHL 14 on ottanut mallia NBA 2K-sarjasta, jotain tämän suuntaista lienee luvassa.
Eivät ole NBA 2k13 pelistä otettuja nuo ensimmäisen videon alkujutut. Smoove käyttää videoissaan GTA 4 ja TDU 2. Tuo alku on peräisin GTAsta. Muutenkaan ei taida olla mahdollista kävellä ulkona NBA peleissä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Sama täällä, että en haluaisi todellakaan Live The Lifesta mitään Simsiä eikä siitä nyt sellaista todennäköisesti tule. Se olisi ihan kiva jos voisit vaikka vain illalla ajaa matsiin autolla ja kävellä pukukoppiin hallin sisällä. Ei kuitenkaan liiaan paljon vapauksia, mutta ei kuitenkaan vaan joku tietty reitti mistä pitää aina vaan kävellä tai ajaa. Itse odotan todella innolla tietoa kyseisestä pelimuodosta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Sama täällä, että en haluaisi todellakaan Live The Lifesta mitään Simsiä eikä siitä nyt sellaista todennäköisesti tule. Se olisi ihan kiva jos voisit vaikka vain illalla ajaa matsiin autolla ja kävellä pukukoppiin hallin sisällä. Ei kuitenkaan liiaan paljon vapauksia, mutta ei kuitenkaan vaan joku tietty reitti mistä pitää aina vaan kävellä tai ajaa. Itse odotan todella innolla tietoa kyseisestä pelimuodosta.

Itselleni riittäisi jo pelkästään se, että ennen peliä voisi lämiä lämmittelyksi kiekkoja, kuten jokaisessa pelissä tehdään noin 30 min ennen ottelun alkua biisien soidessa samanaikaisesti mediakuutiolta. Lisäksi organisoidut harjoitukset, joissa jokaisia osa-alueita (laukaukset, hyökkäys, puolustus) hiotaan olisi toivottava lisä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itselleni riittäisi jo pelkästään se, että ennen peliä voisi lämiä lämmittelyksi kiekkoja, kuten jokaisessa pelissä tehdään noin 30 min ennen ottelun alkua biisien soidessa samanaikaisesti mediakuutiolta. Lisäksi organisoidut harjoitukset, joissa jokaisia osa-alueita (laukaukset, hyökkäys, puolustus) hiotaan olisi toivottava lisä.

Tämäkin olisi myös minun toiveissa. Olisi todella hienoa jos pystyisit juuri vedellä kiekkoja ennen peliä ja tehdä kuvioita/harjoituksia siinä alkulämmittelyssä. Myös juuri nuo kunnon organisoidut harjoitukset aina säännöllisesti, mitkä voisi toki ohittaa sillä jotkut pelaajista aika useakin varmaan tuskin jatkaisivat aina mennä niihin. En minäkään jaksaisi niitä suunnilleen joka toinen päivä vetää.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Komppaan kahta edellistä viestiä. Nyt kun tuli puheeksi, olisi loistavaa jos Live the Life ottaisi mallia tavallisesta jääkiekkoilijan pelipäivästä. Esimerkiksi aamujäät olisi aika makea lisä. Ja kuten crazy-boy edellä sanoi, pelien alkulämmöt olisi sekin tervetullutta. Ennen peliä laitettaisiin pukukopissa varusteet ylle ja kuunneltaisiin valmentajan ohjeita. Ottelun jälkeen voisi vielä morjenstaa hallin henkilökuntaa ja siinä se sitten olisikin. Tällaisesta voi kuitenkin vain haaveilla.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse olen erittäin yllättynyt, jos NHL 14:n Be a Pro:ssa on edes mitään cutsceneja saati ääninäyttelyä niin kuin NBA 2K:ssa esimerkiksi haastatteluissa ennen draftia, draft-tilaisuudessa ja sitten myöhemmin esimerkiksi pelin jälkeisissä haastatteluissa. Totuttua EA SPORTS NHL -tasoa peilaten odotan, että NHL:ssä homma on pelkkää ruudulla näkyvää tekstiä jollain liikkumattomalla taustakuvalla varustettuna. Köyhän miehen MyCareer (NBA 2K) sieltä lienee tulossa.

Jonkun aikaa saadaan varmaan odottaa ennen kuin missään urheilupelissä pääsisi ihan ohjastamaan pelaajaansa kentän ulkopuolella. Jos nyt aluksi pääsisi edes ohjaamaan pelaajaa jatkuvasti edes siellä kentällä, eikä tarvitsisi hypätä TV-kuvaan ennen peliä, pelikatkoilla, erätauoilla ja heti pelin päätyttyä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Komppaan kahta edellistä viestiä. Nyt kun tuli puheeksi, olisi loistavaa jos Live the Life ottaisi mallia tavallisesta jääkiekkoilijan pelipäivästä. Esimerkiksi aamujäät olisi aika makea lisä. Ja kuten crazy-boy edellä sanoi, pelien alkulämmöt olisi sekin tervetullutta. Ennen peliä laitettaisiin pukukopissa varusteet ylle ja kuunneltaisiin valmentajan ohjeita. Ottelun jälkeen voisi vielä morjenstaa hallin henkilökuntaa ja siinä se sitten olisikin. Tällaisesta voi kuitenkin vain haaveilla.

Näinhän se on tosiasiat todettava. Tästä voi vain haaveilla. Ehkä sitte joskus suunnilleen NHL 17-18 on jotain tänneppäin. Toivottavasti toki aiemmin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse olen erittäin yllättynyt, jos NHL 14:n Be a Pro:ssa on edes mitään cutsceneja saati ääninäyttelyä niin kuin NBA 2K:ssa esimerkiksi haastatteluissa ennen draftia, draft-tilaisuudessa ja sitten myöhemmin esimerkiksi pelin jälkeisissä haastatteluissa. Totuttua EA SPORTS NHL -tasoa peilaten odotan, että NHL:ssä homma on pelkkää ruudulla näkyvää tekstiä jollain liikkumattomalla taustakuvalla varustettuna.
Aivan, itse olin niin hypettynyt EA:n puheista ja vieläpä NBA 2K muistissa että unohdin tuon mahdollisuuden kokonaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itselleni riittäisi jo pelkästään se, että ennen peliä voisi lämiä lämmittelyksi kiekkoja, kuten jokaisessa pelissä tehdään noin 30 min ennen ottelun alkua biisien soidessa samanaikaisesti mediakuutiolta. Lisäksi organisoidut harjoitukset, joissa jokaisia osa-alueita (laukaukset, hyökkäys, puolustus) hiotaan olisi toivottava lisä.

Tämä. Olisi kyllä aivan huikea lisä, mutta jää varmaan toiveeksi vain.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Löyty ihan vahingossa tälläne, ei kai oo ollu täällä vielä? :)

[video=youtube;p_Qn6-7eSvI]http://www.youtube.com/watch?v=p_Qn6-7eSvI[/video]
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuota videota katsellessa tuli vielä pohdittua, että eipä tuossa Anniversary Modessa tosiaan ole juuri yhtään mitään, mitä esimerkiksi NHL 13:ssa ei saisi aikaan. Säännöt saa pois, taklaukset saa kovemmiksi ja musiikitkin saa haluamakseen. Huvittavasti NHL 13:ssa on myös enemmän tuon ajan pelaajia kuin NHL 14:ssä. Video nimittäin paljasti sen, että NHL 14:ssä mukana ovat vain Gretzky, Lemieux ja Roenick. Sininen jää ja yksi tuuletus ovat siis ainoat uudet ominaisuudet.

Nyt on muuten jo kolmas vuosi peräkkäin, kun pelaajat juhlivat maaliaan jäällä yksin. Uudessa Be a Pro -pelimuodossa pääsee kyllä viettämään aikaa joukkuetovereitensa kanssa jään ulkopuolella, mutta itse jäällä eivät sitten "kaverisi" viitsi tulla sinua edes maalista onnittelemaan, ei vaikka tekisit Stanley Cup -finaaleiden Game Sevenissä voittomaalin kaksi sekuntia ennen kolmannen erän päättymistä pelatessasi murtuneella jalalla ja kädellä sekä katkenneella mailalla ja joukkueesi olisi ollut sarjassa ja pelissä 3-0 tappiolla. Ota siinä nyt sitten se valikossa lukeva "suhteesi joukkueesi kanssa on loistava"-teksti tosissasi.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuota videota katsellessa tuli vielä pohdittua, että eipä tuossa Anniversary Modessa tosiaan ole juuri yhtään mitään, mitä esimerkiksi NHL 13:ssa ei saisi aikaan. Säännöt saa pois, taklaukset saa kovemmiksi ja musiikitkin saa haluamakseen. Huvittavasti NHL 13:ssa on myös enemmän tuon ajan pelaajia kuin NHL 14:ssä. Video nimittäin paljasti sen, että NHL 14:ssä mukana ovat vain Gretzky, Lemieux ja Roenick. Sininen jää ja yksi tuuletus ovat siis ainoat uudet ominaisuudet.

Nyt on muuten jo kolmas vuosi peräkkäin, kun pelaajat juhlivat maaliaan jäällä yksin. Uudessa Be a Pro -pelimuodossa pääsee kyllä viettämään aikaa joukkuetovereitensa kanssa jään ulkopuolella, mutta itse jäällä eivät sitten "kaverisi" viitsi tulla sinua edes maalista onnittelemaan, ei vaikka tekisit Stanley Cup -finaaleiden Game Sevenissä voittomaalin kaksi sekuntia ennen kolmannen erän päättymistä pelatessasi murtuneella jalalla ja kädellä sekä katkenneella mailalla ja joukkueesi olisi ollut sarjassa ja pelissä 3-0 tappiolla. Ota siinä nyt sitten se valikossa lukeva "suhteesi joukkueesi kanssa on loistava"-teksti tosissasi.

Juuri niin. Pitäisi nyt ennemmin panostaa siihen, että joukkuekaverit tulevat edes tuulettamaan luoksesi. Minusta tämä pitäisi varsinkin korjata. Ärsyttää joskus, kun oman joukkueen pelaajat nostavat vain kädet ilmaan missä sillä hetkellä ovatkaan, ja liukuvat jäällä eteenpäin niin kauan kunnes vauhti loppuu.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom