Vastaus: NHL 14 [Hype]
Joo ei..mun järkeen käy kyllä tuo laukausvoima,onhan kaverit pelkkää lihasta,mutta tarkkuus on vähän liikaa,laittaisin max. 70 tommoselle puoustavalle pakille (sekin on jo tarkka).78 osuu kyllä tolppien väliin jo turhan usein ja varsinkin botin ohjaamana aina.
Eihän sitä kannata vaihtaa,ite olen pelannut bap:ia aina pelinrakentajalla koska olen itsekin sen tyylinen pelaaja.Hyvät arvot on pelkkää plussaa
Kysyn ihan samaa,ainakaan Gran Turismo 5 ei onnistu.
Täysin idioottimaisia nuo puolustavien pakkibuildien lämäritarkkuudet, 78 tarkkuus ja 95 voima enforcerilla... noilla ei ikäpäivänä osu katiskaan.
Joo ei..mun järkeen käy kyllä tuo laukausvoima,onhan kaverit pelkkää lihasta,mutta tarkkuus on vähän liikaa,laittaisin max. 70 tommoselle puoustavalle pakille (sekin on jo tarkka).78 osuu kyllä tolppien väliin jo turhan usein ja varsinkin botin ohjaamana aina.
Vaikuttaa siltä, että jatkan pelinrakentajalla ja kiekollisella pakilla! Kun noin hyvät arvot kummallekkin
Eihän sitä kannata vaihtaa,ite olen pelannut bap:ia aina pelinrakentajalla koska olen itsekin sen tyylinen pelaaja.Hyvät arvot on pelkkää plussaa
Onko kellään myöskään tietoa, onko playstation storesta ladattua peliä mahdollista ladata veloituksetta toisellekin konsolille käyttäen samaa tunnusta?
Kahdelle konsolille voit sen ladata.
Kysyn ihan samaa,ainakaan Gran Turismo 5 ei onnistu.