Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tämä Alternate Jersey issue ottaa kuokkaan semisti. EA odottaa Flamesin julkaisua vaihtoehtoisesta paidasta, joka vissiin "julkaistaan" kiitospäivänä eli joskus loka-marraskuussa. Mutta kräkkäyksellä kävi ilmi että se on tuonne jo koodattu. En siis ymmärrä miksi tämä vielä kestää niin kauan, mutta tässä se nyt on:

 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

On se kumma kun ei yhtä NHL peliä osata tehdä ilman virheitä ja bugeja, eniten tässä vituttaa tuo musabugi koska itselle nuo omat musiikit tuovat sitä viihtyvyyttä peliin... Toivottavasti EA on edes tietoinen tästä ja korjaa sen mahdollisimman nopeasti, onhan tässä jo kohta vierähtänyt kuukausi julkasusta...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Elikä pelasin ensimmäiset kymmenen peliä kausi moodissa ja huomasin että liikaa tappeluita, suunnilleen joka toisessa vaihdossa tappelu jonka jälkeen pistin tappellut pois, ei mitään älyä moisessa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Elikä pelasin ensimmäiset kymmenen peliä kausi moodissa ja huomasin että liikaa tappeluita, suunnilleen joka toisessa vaihdossa tappelu jonka jälkeen pistin tappellut pois, ei mitään älyä moisessa.

Sulla on taklausavut liian isolla,samoin taklausvoima jos kerran niin kovia niittejä tulee että tappelevat koko ajan.Mulla on agressiivisuus täysillä ja tuskin tulee tappelua muuten kun ison taklauksen jälkeen...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitenkäs muiden live the life joukkue pärjäilee? Itselläni kolmas kausi menossa kovanaamalla ja joka pelistä olen 3 erän pelannut. Toisella kaudella sain treidin Coloradosta Floridaan ja tällä hetkellä joukkueen record uskomaton 1-14-2. Ei taida pleijareihin olla asiaa....
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Milloin on viimeisin kokoonpanopäivitys tullut? Haluaisin nimittäin aloittaa Be a GM:n jo pikku hiljaa täysin reaaliaikaisilla rostereilla. Julkaisusta kumminkin jo kuukausi.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

On tää hauska peli välillä. Satatuhatta kertaa kaksytyks kertaa sanottu, mutta bottien sitominen risoo välillä niin perkeleesti. :D Sitten toinen minkä olen huomannut, niin mielestä NHL Moments Live tehtävien suorittaminen supertähdellä on paljon vaikeampaa kuin vaikka Be a GM tai Life the Live supertähtitasolla. Jotenkin vastustajan botit on vaan paljon mulkumpia ja tappavampia. Kun taas omat botit ei tee mitään järkevää siellä kentällä, että saatas häkki aikaiseksi.

Tasotussysteemikin on niiin naurettava. Eilen pelasin HUT:ssa perkuleen tasaista peliä, peli oli 2-2. Kolmas erä puolessa välissä, lähdin nousemaan laiturilla laitaa pitkin ja sinisen jälkeen heitin onnettoman rystykudin maalille...puikoista sisään. :D Peli 3-2...sen jälkeen aloitusvoitto, kiekko laiturille, sinisen jälkeen poikittaissyöttö toiselle laiturille, joka veti onetimerin ehkä metri siniviivan jälkeen...puikoista taas sisään. :D Taas aloitusvoitto, kiekko laiturille ja rannari vaan suoraan etuyläkulmaan ilman mitään sen suurempia mutkia tai kääntelyitä, meni tosiaan todella helposti. Pelin jälkeen tuli kaverilta pientä rageviestiä, että v***u kun tulee nyt joka pelistä nassuun tuollaisilla paskamaaleilla ja jonkun aikaa sitten voitti melkein joka pelin ja oli voittoputkessa. Tosin, tuo ei ole mitään uutta, mutta silti ärsyttävää.

Maaleihin pitäisi muuten saada ehdottomasti aidot fysiikat. Väillä vituttaa, kun poketkin menee maalien läpi ja vielä hyvällä tuurilla osuukin kiekkoon. Toinen on se, että veskatkin menee välillä maalien sisään ja tolpan tai verkon läpi, jolloin syntyy näitä melkein nollakulma maaleja. On nähty liiankin monta kertaa...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitenkäs muiden live the life joukkue pärjäilee? Itselläni kolmas kausi menossa kovanaamalla ja joka pelistä olen 3 erän pelannut. Toisella kaudella sain treidin Coloradosta Floridaan ja tällä hetkellä joukkueen record uskomaton 1-14-2. Ei taida pleijareihin olla asiaa....

Oma kovis 3kierroksen 54 varaus, eka kausi Flamesissa ja Calder tulossa (Kyseessä siis on pakki). Anyways, komppaan monia muita tässä threadissä kirjoittaneille että kyseessä on varmasti bugisin NHL mitä on 2010 jälkeen tullut, tässä haluan nyt täsemntää BsP moodia. Itseäni tämtä ei haittaa, sillä jos maaleja alkaa tulemaan liikaa, niin pyrin syöttelemään. Suurin vika tekijä tässä on se tekoälyn laukaisuherkkyys; tyyliin "pakki-sinä-Corey Perry= välitön kuti. Ei siinä juuri pääse peliä rakentamaan kun syötön jälkeen lähtee kuti. Hyvä ja hienosti tehty peli, mitä vaan jääkiekosta voi aikaan saada (yet so far), mutta simppelit bugit pois ja silloin tällöin jotain konkreettista päivitystä kehiin niin hyvä tulee!
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tuli pelattua äskeen pari ottelua lives ja rupes ärsyttämään se lagittaminen. En tiä mistä johtu mutta molemmissa peleissä, kun itse hyökkäs vastustajan päätyyn niin peli tökki ärsyttävästi. Ja sitten taas, kun vastustaja hyökkäs niin ei mitään lagittamista tapahtunut. Eilleen pelatessa ei mitään lagittamista tapahtunut en sitten tiedä oliko vastustajilla huono nettiyhteys vai mistä johtu koska luusis ny 24mbit/s yhteydellä pelin toimivan ilman pätkimistä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

kiinnostaisko ketään gm connected ps3?? ite olisin ainakin erittäin halukas tekemään liigan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitenkäs muiden live the life joukkue pärjäilee? Itselläni kolmas kausi menossa kovanaamalla ja joka pelistä olen 3 erän pelannut. Toisella kaudella sain treidin Coloradosta Floridaan ja tällä hetkellä joukkueen record uskomaton 1-14-2. Ei taida pleijareihin olla asiaa....

Mulla kans kolmas kausi menossa kovanaamana ja Coloradossa pelaan.. Joukkue on nyt pelannu kolmannesta kaudesta 20peliä ja voittanu 17, hävinny 1 ja jatkoilla 2 ottelua voitettu..

E: Viime kaudella oli 243 jäähyminuuttia ja pelasin 71 ottelua kunnes loukkaannuin. Kai tuokin on joku ennätys :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla kans kolmas kausi menossa kovanaamana ja Coloradossa pelaan.. Joukkue on nyt pelannu kolmannesta kaudesta 20peliä ja voittanu 17, hävinny 1 ja jatkoilla 2 ottelua voitettu..

E: Viime kaudella oli 243 jäähyminuuttia ja pelasin 71 ottelua kunnes loukkaannuin. Kai tuokin on joku ennätys :D
Ihan hyvä lukema. Oma ennätykseni on ekalla AHL kaudella 59 pelissä 375 minuuttia. NHL ennätys on 71 ottelussa 294 :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ihan hyvä lukema. Oma ennätykseni on ekalla AHL kaudella 59 pelissä 375 minuuttia. NHL ennätys on 71 ottelussa 294 :)

Mulla on 512 minuuttia OHL:ssä :D Mutta mä pelaankin joka pelin alusta loppuun,en ikinä simuloi mitään...


Mitä tulee live the lifeen.Olen koittanut varmaan taas kaikki realisatisuuden rajoihin yltävät slidrikäytännöt ja täytyy sanoa että maalintekoon ei vaikuta yhtään mikään...Suorastaan vi**taa tuo että kun heität päätyyn kiekon niin omat botit survovat sen maaliin lähes 90% kerroista kun itse heität kiekkoa päätyyn SE ON PURKUKIEKKO,ei mikään syöttö samperi! :D
Samaten tuntuu että se on vastustajan maalissa aina kun itse kosken kiekkoon - 82 syöttöpistettä ekalla kaudella tehneenä.Näistä varmaan puolet on semmosia joissa en itse ole maalintekoa edes tarkoittanut :D

Ekalla kaudella siis 70-74 ovr. ukollani 35+82.No tuo lukema on realistinen suhteessa muiden ovr. junnusarjassa,mutta moniko 14-15 vuotias on junorisarjassa tehnyt tommosia lukemia oikeasti :D
Ei se mitään,tämä nykyinen meneillään oleva kausi 27 peliin 26+30 on yhtä raiskausta.Ukon ovr. on nyt 75 ja pelissä 76,koska käytin yhtä +5 vahingossa ja se jää päälle bugisesti. (otin sen siis pois kun en yksittäisä boosteja halua käyttää) .Joudun lähes väkisin pitämään huolen etten vahingossakaan tee 0+5 yhdessä pelissä.Maalinteko on myös helpohkoa,mutta siihen liittyy omat haasteensa.Esimerkkinä LVL-modesta puuttuu vallan se vastustajien iholla roikkuminen...En vieläkään keksi syytä miksi.GM:ssä jos pelaat paikkalukituksella samaan tyyliin kuin LVL-modea...et kiekkoa saa pitää kuin puoli sekuntia jos sitäkään,miksi näin? Ainoa millä saa tuota hiukan kompensoitua on tappaa pari vastustajan pelaajaa,mutta ei tuokaan nyt niin hienoa ole...Miksi lvl:ssä ei vastustajan parasta pistemiestä pidetä kurissa?

Pelaisin itse vallan GM:ää omalla luodulla pelaajalla mutta sen perässä pysyminen on haaste jos se treidataan...


Eka kausi siis OHL mestaruus runkosarjassa,välierässä pihalle ja sitten CHL mestaruus siihen samaan syssyyn.Nyt menossa 19-6-2 kausi...mulla on melkein maali/peli mutta siltikään en ole paras maalintekijä joukkueestani :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

On tämä hHUT kans yks pelimuoto samperi...vaikeustasot ainakin on ihan päin mäntyä kun tämä kahden tähden turnaus on vaikea! vähintään supertähtitasoa jos pelillisesti katsotaan.Laukauksen tähtäys on automaattinen mikä on syvältä,joutuu tekemään samat liikkeet ainakin 5 kertaa enenn kun kone tajuaa mihin hittoon haluan kiekon ampua.Bottipakit seisoo sun edessä vaikka sä luistelisit kuinka niitä päin,ne luistelee takaperin nopeampaa kun sinä eteenpäin...Kaiken tämän lisäksi voit olla siinä vastustajan pakin edessä ja tehdä vaikka mitä harhautuksia mutta ohi et pääse kiekon kanssa :D Ja laukaukset ne ottaa kiinni.Sitten kun botilla on kiekko,painat taklausnappia pohjaaan ja menet kohti,se kerkeää syöttämään kiekon pois mutta sun ukko luulee olevansa niin hidas että ottaakin jäähyn.Tämä siis siksi että tuomareiden toimintaa ei olla hidastettu suhteessa pelin tempoon :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jumalauta :D Hienoa tuuria kun tavallisesta gold packissa hutisssa vetäsin Lecavalierin joka on Team Of The Week, ja sain jamie benin :D lol Mutta ärsyttää kyl välillä ku kaikki ei mene putkeen.. Joukkueen nimi HT Crashers ja pelaan Boxilla.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Semmoinen kysymys tuli mieleen ku peliä olen hankkimassa. Onko tässä ollenkaan online-koodia vaan pääseekö nettipeliin suoraan?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Semmoinen kysymys tuli mieleen ku peliä olen hankkimassa. Onko tässä ollenkaan online-koodia vaan pääseekö nettipeliin suoraan?
Kuten Toniz_z sanoikin, ei tässä pelissä Online Passia ole, eikä ole enää missään muussakaan EA:n pelissä.

edit:
Kannattaako peli ostaa, jos omistaa NHL 13?. Pienet uudistukset fysiikan ja tappelujen osalta ovat mukavia, mutta eihän tästä kannata maksaa täyttä hintaa. Mitä mieltä olette?

Peliä pelattu kokoversiota 1.5 tuntia.
Omasta mielestäni ei tosiaan ole ostamisen arvoinen, ei edes vaikka hinta olisi vähän matalampi. Tietysti, jos on pakko EASHL:ää pelata, niin ei muita vaihtoehtoja ole, mutta itselläni ei into riitä siihenkään näillä parannusten laadulla ja määrällä. Muutenkaan eivät ole tekijät rahojaan ansainneet ottaen huomioon kaikenlaiset bugit ja laiskasti kasaan kyhätyt niin sanotut uudet pelimuodot.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kannattaako peli ostaa, jos omistaa NHL 13?. Pienet uudistukset fysiikan ja tappelujen osalta ovat mukavia, mutta eihän tästä kannata maksaa täyttä hintaa. Mitä mieltä olette?

Peliä pelattu kokoversiota 1.5 tuntia.
 
Ylös Bottom