Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Ei taida muuten missään muussa pelissä olla autistisempaa skeneä mitä änärissä. rinkirunkkaus + kaikki vihaa toisiaan 5/5

Liian vähän pelaajia. Toivottavasti saadaan paljon uutta porukkaa tulevaan änäriin syksyllä.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Liian vähän pelaajia. Toivottavasti saadaan paljon uutta porukkaa tulevaan änäriin syksyllä.

Jos näppituntumalla pitäisi veikata niin noin 2/3 hyvistä pelaajista lopetti NHL15, todella moni tiimi pisti lapun luukulle. Ei ihme jos homma tuntuu rinkirunkkaamiselta ja sitähän se taitaa ollakin.

NHL16 ei pelkästään toivota vaan rukoillaan, että moni pelaaja ja tiimi tulisi takaisin, aivan liian suppea tämä NHL skene ja piiri, tätä menoa koko skene kuolee lopullisesti.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Jos näppituntumalla pitäisi veikata niin noin 2/3 hyvistä pelaajista lopetti NHL15, todella moni tiimi pisti lapun luukulle. Ei ihme jos homma tuntuu rinkirunkkaamiselta ja sitähän se taitaa ollakin.

NHL16 ei pelkästään toivota vaan rukoillaan, että moni pelaaja ja tiimi tulisi takaisin, aivan liian suppea tämä NHL skene ja piiri, tätä menoa koko skene kuolee lopullisesti.

Nyt jopa kuitenkin EHL:ää osallistuneita kerhoja on 18kpl, mikä on hyvä määrä kun moni on huilissa tämän version ajan.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Nyt jopa kuitenkin EHL:ää osallistuneita kerhoja on 18kpl, mikä on hyvä määrä kun moni on hulissa tämän version ajan.

On toki, omista tutuista noin 90% lopetti, enkä tosiaan tiedä tuleeko takaisin enää. Ainahan eashl skene on ollu sisäsiittoinen ja pieni, nyt se on pienempi kuin koskaan. Ei skene kestä samanlaista katoa enää toista kertaa. Vaikka nyt yllättävän paljon tiimejä nyt osallistuikin ehl, niin se kyllä ei kerro ihan koko kuvaa eashl skenestä, varsinkaan 6vs6 skenestä.

Toki joillekin riittää, kun takoo niitä samoja tusinallista tiimiä vastaan 6vs6 päivästä toiseen, moni varmaan kaipaisi pikkuisen vaihtelua.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

EAn palvelimet 5/5. Tietääk joku millo EA jaksais pistää nää palvelime kuntoo?
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Menkää nyt kaikki vaan pommittamaan EA forumia viesteillä lagista ja EA tukeen jatkuvasti viestiä yhteysongelmista. Ei ne tätä muuten korjaa. Mielenkiintoista kun olen 4-5 kertaa laittanut jo pyyntöä EA tuessa eikä tapausta ole avattu minulle vieläkään. Aikaisemmin kun korttipakoista tein saman niin tapaus aukesi päivässä.. Koko jengi vaan pommittamaan EA:ta yhteysongelmista. Mua ainakin risoo sen verran tää pelikelvoton kura. Vasta huhtikuu ja meinaako ne EA:lla että nää servut pysyy tälläsena kurana syksyyn asti.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Menkää nyt kaikki vaan pommittamaan EA forumia viesteillä lagista ja EA tukeen jatkuvasti viestiä yhteysongelmista. Ei ne tätä muuten korjaa. Mielenkiintoista kun olen 4-5 kertaa laittanut jo pyyntöä EA tuessa eikä tapausta ole avattu minulle vieläkään. Aikaisemmin kun korttipakoista tein saman niin tapaus aukesi päivässä.. Koko jengi vaan pommittamaan EA:ta yhteysongelmista. Mua ainakin risoo sen verran tää pelikelvoton kura. Vasta huhtikuu ja meinaako ne EA:lla että nää servut pysyy tälläsena kurana syksyyn asti.

Otin asiaksi tämän. Nyt ollaan tässä vaiheessa.

Terve,

Itse asiassa tähän asiaan on tullut päivitys meille tämän päivän aikana , ja tosiaan olet ollut oikeassa, että servereillä on ongelmia tällä hetkellä, joita tutkitaan parhaillaan.

Olen pahoillani, että kävimme läpi sinun kanssasi mahdollisia ratkaisuja yhteysongelmiin, mutta valitettavasti meidän tarvitsee varmistaa nämä asiat, mikäli meidän tietoisuuteen ei ole tullut virallista tietoa serveiden puolelta.

Mutta tosiaan, ongelmaa tutkitaan parhaillaan, ja toivonmukaan saamme serverit toimimaan oikein mahdollisimman pian.

Kiitos kärsivällisyydestä!
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Otin asiaksi tämän. Nyt ollaan tässä vaiheessa.

Juu niin tuolla ea forumilla joku oli laittanu että nyt toimisi yhteydet. Laiton pari päivää sitten sinne katkeran tilityksen. Kumma juttu kun monta kuukautta ollu kuraa ja yhtäkkiä nyt tän viesti pomituksen jälkeen julkasevat päivityksen? Ei oo aikasemmin voinu sitte fixaa kuntoon. Onko kukaan kokeillu että lagaako enää? Kun tosiaan joku sanoi tuolla forumilla että yhteydet ovat jälleen normaalit.

Nää jutut on semmosii että kyllä se porukalla täytyy lähtee kirveet kädessä EA:ta vastaan aina kun ongelmii tulee, jos kuntoon ne halutaan saada. Yksittäisten ihmisten itku ei siinä lafkassa paljon paina.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Nyt huhujen mukaan yhteydet pelaa paremmin jo, itellä ollut tällä viikkoo jo vihreillä.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Onko täällä miten kova luotto, että eashl saataisiin jo ens änäriin nelosellekii. Mulla ei kyllä vielä täysin luottoa ole.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Tänään kello 22.00 starttaa puolivälieräpari Hc Old Farts vs Woodhands

Jännittävässä taistossa runkosarjan 4. ja 5. taistelevat pääsystä neljän parhaan joukkoon. Woodhands tiputti edellisellä kierroksella Dekes of Hazardin ja Hc Old Farts raivasi tiensä jatkoon Finnish Reapersistä otteluvoitoin 4-1.

Pelit starttaavat siis noin kymmenen aikoihin ja tarkoitus olisi pelata ainakin 2 ottelua.

Voit katsoa matsit streamistä: http://www.twitch.tv/VilberttoCarlos
 
Ylös Bottom