Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Palaavan pelaajan bonus menee vissiin näin:

1 pakka per 20k puckseja (korkeintaan 10pakkaa eli 200k puckseja)
1 pakka per 50 pelaajaa (minkä tahansa liigan pelaajia ja ei ilmeisesti väliä vaikka olisi ilmaispakoista saatuja, korkeintaan 10pakkaa eli 500 pelaajaa)
1 pakka per 50 pelattua peliä (korkeintaan 10pakkaa eli 500 pelattua peliä)

ainakin näin monessa paikkaa puhuttu ja ilmeisesti viime vuonna meni näin. Eli korkeintaan 30 pakkaa noista, sitten vielä ennakkotilausten pakat, jotka ovat 10-40 pakkaan, jos ottaa esim. Deluxe editionin joka on vähän kalliimpi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Internet-yhteyden testaus

PSN Onnistui
UPnP Onnistui
NAT-Tyyppi Tyyppi 2

Ei ole natista kiinni, mistähän siis johtuu

NHL pelattaessa modeemista ja plegeltä UPnP pois päältä. Tämä ominaisuus valitettavasti aiheuttaa ongelmia änärissä. Itsellä ongelma oli tämän takia sellainen että aina kun haki peliä, tuli lukemaan että yhteys vastustajaan katkesi. Ainakin tässä tapauksessa UPnP pois ottaminen auttoi ja enää ei ole kertaakaan tullut tuota tekstiä. Jenkki foorumeilla tuosta on aika paljon puhuttu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noni ite alottelin HUTin pelaamisen äskettäin. Onko mitää neuvoja alottavalle pelaajalle. 4 pelii oon pelannu ja joukkueesta löytyy jo Filppula ja Lehtonen. Nhl suomi ja ngiä aattelin kasata.

Onko ketää huippupyssyjä tosi halvalla Nhl:ästä? Voisin pikkuse joustaa suomilinjasta jos on sellassii
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Noni ite alottelin HUTin pelaamisen äskettäin. Onko mitää neuvoja alottavalle pelaajalle. 4 pelii oon pelannu ja joukkueesta löytyy jo Filppula ja Lehtonen. Nhl suomi ja ngiä aattelin kasata.

Onko ketää huippupyssyjä tosi halvalla Nhl:ästä? Voisin pikkuse joustaa suomilinjasta jos on sellassii

Jos nopeit äijii kaipaat niin ainakin David Helm , Carl Hagelin , Michael Grabner , Nick Foligno.

Muita ketä suosittelisin niin varmaa Jeff Skinner , Evander Kane , Nathan MacKinnon, Mike Cammaleri ja onhan noita muitakin.

Ja jos sulla kerran tollanen suomilinja niin ota yhteyttä pleikalla psn xJakkeez_ mulla vois olla sulle pari suomalaist pelaajaa :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]



Jos nopeit äijii kaipaat niin ainakin David Helm , Carl Hagelin , Michael Grabner , Nick Foligno.

Muita ketä suosittelisin niin varmaa Jeff Skinner , Evander Kane , Nathan MacKinnon, Mike Cammaleri ja onhan noita muitakin.

Ja jos sulla kerran tollanen suomilinja niin ota yhteyttä pleikalla psn xJakkeez_ mulla vois olla sulle pari suomalaist pelaajaa :)

En nyt tiedä onko foligno niin nopee mutta tässä n.300k tiimi:

Kurri(70k)-Datsyuk(25k)-Hossa(30k)
Kessel(28k)-Bergeron(30k)-Parise(20k)
Seguin(18k)-Kesler(13k-Gaborik(3k)
Nelosee jotain, ite käytän herman-kapitzky-dieno

Letang(7k)-Kronwall(10k)
Shattenkirk(4k)-McDonagh(5k)
Barrie(1k)-Bouwmeester(2k)

Mason(1k)


Halpa tiimi josta sais 99 kemiat ja varmasti toimii
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[SUB]Olin menossa ostamaan Connor McDavidin normikorttia kunnes... Halvin osta nyt hinta 25k. Onko tuo mcdavid muka niin kova 74 kok pronssikortti niin kova että siitä pitäisi 25k maksaa vai onko pelkästään nimen takia noin kallis[/SUB]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos jollain löytyy näitä niin ilmotelkaa yv tai psn attee01 tai X-HutManiacs-X

TOTY Stamkos
TOTY Callahan
MS St Louis 96
HL Johnson 92
HL Richards 91
TOTY Palat
MS Vrbata
SCE Kucherov
TOTY Marchessault
HL Boyle
POTG Jussi Jokinen
HL Hedman 94
HL Dan Boyle 89
HL Stralman
SCE Garrison
POTG Meszaros
MS Carle
SCE Bishop 91
POTG Smith

Stamkosista 900k-1m
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitkästä aikaa pelasin huttia. Kultaiset 13 ottelun sopimukset alkaen 900 pucksia ja 28 ottelun lähes 2000 huutokaupassa. Mitähän ******? No aika sama, kun mä ostan max 600 pucksin pelaajia joilta pelaan ottelut loppuun ja sitten ostan uuden pelaajan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitkästä aikaa pelasin huttia. Kultaiset 13 ottelun sopimukset alkaen 900 pucksia ja 28 ottelun lähes 2000 huutokaupassa. Mitähän ******? No aika sama, kun mä ostan max 600 pucksin pelaajia joilta pelaan ottelut loppuun ja sitten ostan uuden pelaajan.


Sopimuskorttien hinnoittelu hipoo pilviä. Pelaajia vähän linjoilla, joten myös pakkoja ostetaan vähän. Siitähän tämän sopimuksien hinnoittelu johtuu. Tuleepahan vaihtelun vuoksi pelattua erilaisilla kokoonpanoilla, kun loppuu vakiopelureilta sopparit.

Ykkösdivarissa tällä hetkellä taistelen. Eilen sain viimeisestä ottelusta yhden pisteen, jonka turvin säilyin ykkösessä. Aikamoista hammasten kiristelyä pelaaminen ykkösessä on, ainakin meikäläisen taidottomuudella. Noh, onneksi kohta tulee uusi painos ja voi aloittaa jälleen alusta. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sopimuskorttien hinnoittelu hipoo pilviä. Pelaajia vähän linjoilla, joten myös pakkoja ostetaan vähän. Siitähän tämän sopimuksien hinnoittelu johtuu. Tuleepahan vaihtelun vuoksi pelattua erilaisilla kokoonpanoilla, kun loppuu vakiopelureilta sopparit.

Ykkösdivarissa tällä hetkellä taistelen. Eilen sain viimeisestä ottelusta yhden pisteen, jonka turvin säilyin ykkösessä. Aikamoista hammasten kiristelyä pelaaminen ykkösessä on, ainakin meikäläisen taidottomuudella. Noh, onneksi kohta tulee uusi painos ja voi aloittaa jälleen alusta. :D

Sopimusglitchi kehii niin ei tarvi murehtii soppareista
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Minä ostan aina hopeapakkoja, tulee 3-5 hopeasopparia, joiden pituus on vähintään 8 ottelua. Minusta hintalaatusuhteeltaan paras systeemi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on hätä! Mulla on montrealin kortit täynnä mutta pakkoja ei näy... Kokoelmassa lukee montrealin kohdalla 30/31 korttia mutta kun menen katsomaan kortteja niin sillä puolella lukee 31/31, kokeilin huutokaupata yhden kortin, mutta ei auta palautus kokoelmaan, ei auta edes myydä kortti ja ostaa toinen tilalle... Mitäs ihmettä???

E: Korjaantui kun meni ulos koko pelistä ja takaisin ja pistin aluksi 5 korttia huutokauppaan ja sieltä takaisin kokoelmaan :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kolmosen puoleltaki löytyy varmasti pelaajia ketkä siirtynyt pelaamaan änäri kuuttatoista ps4 puolelle ja jättäny ps3 nhl 15 tyysti taakseen. Mulle voi lahjottaa coinseja tai pelaajia jos niitä vielä joltain löytyy. Minut saa kiinni: PSN xJakkeez_ , Skype jakkeeeh tai yksityisviestillä täällä :eek:
 
Ylös Bottom