Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä ottaa taas tämä peli päähän ja kunnolla. 4 divisioonaassa tällä hetkellä ja nousu muutaman pisteen päässä. Kolmatta erää jäljellä 14 sekunttia ja peli 1-0 mulle. Yllätys yllätys yhteys EA:n servereihin katkeaa ja tappio tauluun.
Mulla oli viime viikolla samaa. Netti pätkäsi kerran ja sen jälkeen pelkkiä tappioita koko viikko. Ihme homma. Laitoin puhelimen kautta 4G:n jaon päälle ja voittoja tuli. Pelasi huomattavasti paremmin. Ei lagia eikä muutakaan ongelmaa. Takaisin kiinteään linjaan ja sama homma jatkuu. Yhteys näyttää olevan kunnossa, nopeudet kohdallaan, pingi matala, mutta kun ei niin ei. Pelataan sitten 4G:n kautta, sama se mulle.Mikähän v*ttu tätä peliä taas rupes vaivaamaan. Edelliset ~100 peliä ENNEN tätä paskaa meni noin 80-20 suhteella (W-L) mutta nyt : lähes jokainen peli lagaa aivan ihmeellisesti , lagista johtuen omat botit tekee aivan mitä sattuu. Nettiin ei oo tehty muutoksia eikä minkään muunkaan asian ois pitäny muuttua. Mutta joku tässä nyt kuseksii pahemman kerran ku kymmentä tappiota vastaan voittaa yhen pelin. Onko muilla esiintyny samallaista ongelmaa? Myös sen huomannu että kun vaihdan pelaajaa vastustajan kans samaan aikaan ni oma rupeaa liikkumaan _huomattavasti_ pidemmällä viiveellä . Aika vaikea pelata osaa peleistä .
Mulla oli viime viikolla samaa. Netti pätkäsi kerran ja sen jälkeen pelkkiä tappioita koko viikko. Ihme homma. Laitoin puhelimen kautta 4G:n jaon päälle ja voittoja tuli. Pelasi huomattavasti paremmin. Ei lagia eikä muutakaan ongelmaa. Takaisin kiinteään linjaan ja sama homma jatkuu. Yhteys näyttää olevan kunnossa, nopeudet kohdallaan, pingi matala, mutta kun ei niin ei. Pelataan sitten 4G:n kautta, sama se mulle.
Luulisin että pitää olla normiversio koska kokoelmakansioissa on oma paikkansa erikoiskorteille.Käykö kokoelman keräämiseen hut live kortti vai pitääkö olla kaikista normaali versio?
Normikortti pitää ollaKäykö kokoelman keräämiseen hut live kortti vai pitääkö olla kaikista normaali versio?
Itel sama juttu, netis ei pitäs olla mtn, mutta katkeilee pelit... Kännyn netil ei katkee, mut välil lagaa pirusti. Taidan ite siirtyy puhelimen netillä pelaa vaan....
Onkos tässä mitään muuta tapaa saada kolikoita kun pelata pelejä tai käyttää tuota "osta halvalla, myy kalliilla"-kikkaa? Ei meinaa oikeen luonnistua tuo kolikoiden kerääminen kummallakaan tavalla. Toivottavasti NHL 16'ssa saisi peleistä enemmän kolikoita kuin tuon ~1000.
On muuten myös ihme juttu että kun voitan pelin esimerkiksi 8-2 niin saan vähemmän kolikoita kuin jos voitan esim 1-0. Eikös sen pitäisi olla toisinpäin?
Kysyin asiaa sieltä ASK EA-palvelusta, mutta ainakaan omiin silmiini tuo kysymykseni ei osunut. Kyselkääs joku muukin, jos vaikka vastailisivat?Kenelläkään tietoa onko Nhl16 palaavan pelaajan bonukset samat kuin tässä versiossa?
muistaakseni 500 peliä, 500 pelaajaa ja 200k coinseja oli maksimipakkoihin...?
Onkos tässä mitään muuta tapaa saada kolikoita kun pelata pelejä tai käyttää tuota "osta halvalla, myy kalliilla"-kikkaa? Ei meinaa oikeen luonnistua tuo kolikoiden kerääminen kummallakaan tavalla. Toivottavasti NHL 16'ssa saisi peleistä enemmän kolikoita kuin tuon ~1000.