Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikä tää kotikenttä idea oikein on ? Mää koskaan edes huomaa eroa pelataanko isolla vai pienellä kaukalolla :D

Mut juu , suojausta kokeilin tota vastaan kanssa , pokea tuli ja meni ja horjahtelinkin niistä pokeista , muttei jäähyä. Kaipa mää rupean harrastamaan antilagipoke - taktiikkaa. Heittelen kiekkoa sinisen jälkeen vihun päähän ja trappaan koko keskialueen niin eiköhän vihu tylsisty ja rupea tekemään virheitä sikailun muodossa. Ärsyttää nää mailaviidakkopelit niin perkeleesti , ei niinkään ne tappiot. Ois edes yhden jäähyn ottanut miljoonasta pokestaan , mutta ei <3

Tää toimii ihan hyvin kanssa. Käytän kanssa usein että heitän kiekkoa päätyyn jos kaveri naputtelee pokea jo suunilleen ennen kun pääsee alueelle, tälleen vähän kärjistetysti. Vaihtelen vaan taktiikoita sitten hieman miten AI toimii ja lähtee rakentaa peliä kiekkopäätyyn meiningillä ja sumputtaa keskialueen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vaikka tuo pokettaminen tässä pelissä on vähän liioiteltu niin on silti osa peliä. Ja kyllä itse ainakin nostan hattua jokaiselle joka sen osaa aina tehdä oikeassa kohdassa. Vaikka se ottaa päähän niin mielummin pelaan semmosta kaveri vastaan joka osaa pokettaa kuin että pelaan semmosta kaveria vastaan joka yrittää samaa säbärannetta aina kun pääsee hyökkäämään.

Itse olen tavannut yhden semmosen kaverin joka osasi oikeasti oikea aikaisen poketuksen, mutta silti sain muistaakseni 3 maalia tehtyä ja taisin rankkareilla vasta hävitä kyseisen pelin. Laitoin kyllä tälle kaverille viestiä että on kyllä jäätävän hyvä pokettamaan, koska mielestäni ansaitsi nämä kehut.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vaikka tuo pokettaminen tässä pelissä on vähän liioiteltu niin on silti osa peliä. Ja kyllä itse ainakin nostan hattua jokaiselle joka sen osaa aina tehdä oikeassa kohdassa. Vaikka se ottaa päähän niin mielummin pelaan semmosta kaveri vastaan joka osaa pokettaa kuin että pelaan semmosta kaveria vastaan joka yrittää samaa säbärannetta aina kun pääsee hyökkäämään.

Itse olen tavannut yhden semmosen kaverin joka osasi oikeasti oikea aikaisen poketuksen, mutta silti sain muistaakseni 3 maalia tehtyä ja taisin rankkareilla vasta hävitä kyseisen pelin. Laitoin kyllä tälle kaverille viestiä että on kyllä jäätävän hyvä pokettamaan, koska mielestäni ansaitsi nämä kehut.

Toki, ei tossa mitään jos sen osaa tehdä ja sitä käyttää kunnolla mutta sitten on näitä pelejä kuten suurin osa varmaan tietää missä nappi pohjassa kaveri heiluu ja sohii kaikkea ja pelaajat suunilleen kaatuu ja heiluttelee käsiä. Eikä jäähyjä, kiekot kyllä karkailee vastustajan lapaan siitä. Toi on lähinnä se mikä pistää nakertamaan, ei se että joku osaa pokettaa. Se on ihan fine jos sitä osaa käyttää ja niitäkin tullut vastaan ketkä sitä käyttää paremmin kuin itse, hattu siitä heille. Ajoitus on tärkeä ja se ei ole läheskään kaikilla hallussa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vaikka tuo pokettaminen tässä pelissä on vähän liioiteltu niin on silti osa peliä. Ja kyllä itse ainakin nostan hattua jokaiselle joka sen osaa aina tehdä oikeassa kohdassa. Vaikka se ottaa päähän niin mielummin pelaan semmosta kaveri vastaan joka osaa pokettaa kuin että pelaan semmosta kaveria vastaan joka yrittää samaa säbärannetta aina kun pääsee hyökkäämään.

Itse olen tavannut yhden semmosen kaverin joka osasi oikeasti oikea aikaisen poketuksen, mutta silti sain muistaakseni 3 maalia tehtyä ja taisin rankkareilla vasta hävitä kyseisen pelin. Laitoin kyllä tälle kaverille viestiä että on kyllä jäätävän hyvä pokettamaan, koska mielestäni ansaitsi nämä kehut.

Tuossakin kyllä vaan paljon vaikuttaa että miten paljon peli tykkää kettuilla. Itse ainankin omasta mielestä osaan aika hyvin tuon oikea aikaisen poketuksen ja silloin kun nuo poket toimii hyvin niin kyllä silloin vastustajan hyökkäykset pysähtyy monesti jo siniviivalle. Mutta sitten on näitä pelejä että vaikka tökkää kiekkoa viidesti niin ei se siltikään vaan lähde vastustajan lavasta mihinkään. itse tykkään tehdä paljon sitä jos vastustaja yrittää tulla laidasta niin luistelen sentterillä (jos peli vaan haluaa antaa sentterin itselle tarpeeksi ajoissa) ja käyn riistämässä kiekon oikea aikaisella mailannostolla :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No mistä tiiät, vaikka olis ollu boostattu kokonaisuus +90..

Joukkueen tähdistä ei siihen sen kummempaa päättelyä tarvita :D

Kyllä taas kerran EA näytti kyntensä, kaksi erää tiukkaa peliä vastustajaa vastaan mikä osasi myöskin pelata, mutta kolmanessa erässä sitten tapahtui taas jotakin ja peli muuttui omalta osalta aivan kauheaksi pelata. Vastustajakin laittoi pelin jälkeen viestin että aivan liikaa puuttui EA peliin ja kaikki pelaajat tuntui sillä yhtä hyviltä ettei ollut väliä oliko Kane vai Wheeler kun kummatkin tuntui samalta. Ei siinä mitään kun näitä pelejä tulee silloin kuin vastustajan taitotaso on siellä ykkösen paikkeilla mutta sitten kun kummankin taitotaso on yli 45 niin miksi ihmeessä silloin ei voisi oikeasti pelaajat ratkoa keskenään kumpi voittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tulihan tänään pelattua tuota leaderboardsin top-1:stä vastaan ja oli kyllä käsittämätön kaveri käsittämättömällä tiimillä. Joutu oikein lähtee menee pelistä, eipä vaan saanu omalta alueelta kiekkoo pois ja jos sai kiekon vietyä sen alueelle niin sit tuli joku legendoista ja kävi ottaa kiekon pois kun karkin pikkulapselta. Ei edes ärsyttäny koko peli, enenmän hymyilytti kuinka paska itse tässä on ja oli parempi jättää ottamatta 100-0 turpaa ja lähdettävä etsii tasaisempia matseja. :D

Mutta joo, mitäs maalivahteja suositte? Ite sain keräilypakasta tuon Bobrovskyn, loistava veska, mutta kun päästää sen ekan yhden maalin niin tuntuu sitten päästävän viellä vähintään sen kaksi maalia. No Howardi on ollu maalissa aina välillä, mutta tuntuu hieman epävarmalta joka pelissä, niin kuin se oikeasti on Detroitin peleissäkin, kun niitä katsoo livenä. Ja Lehtonen on ollu paras kokeilu 5peliä, 5voittoa, ei yhtään päästettyä maalia, mutta menin myymään se pois kun olin saanu Bobrovskyn pakasta. Nyt vois jonku hommaa testiin ainakin, onko noi viikon joukkue MV:t ollu mistään kotosin?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mutta joo, mitäs maalivahteja suositte? .....

Testaa Tim Thomas All-Star kortti, ei kovin suuri sijoitus ja pelaat muutaman pelin sen kanssa, itsellä toiminut parhaiten kaikista. Jos ei toimi niin kiertoon ja kolikot saa helposti takaisin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Testaa Tim Thomas All-Star kortti, ei kovin suuri sijoitus ja pelaat muutaman pelin sen kanssa, itsellä toiminut parhaiten kaikista. Jos ei toimi niin kiertoon ja kolikot saa helposti takaisin.


Kiitti hyvästä ehdotuksesta, täytyneen ostaa se ja kokeilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kuinkas nuo laitureiden & pakkien kätisyydet kannattaisi säätää, mailan lapa kohti keskustaa vai laitaa?

Palkintopakoista noussut lähinnä senttereitä ja tarvitsisi noita muutella laitureiksi...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ite oon ainaki pistänyt leftit oikeaan laitaan ja rightist vasempaan. Pystyy vedellä one-timereitä suoraan syötöstä :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kohta kaksi tuntia tässä pähkäilly, enkä vieläkään löydä ratkaisua. Keräsin Arizonan kokoelman tuon nhlguide.net:n mukaisesti ja kortteja tuli yhteensä 32kpl (25-6-1). Ostokset tehtyä ryntäsin availemaan pakkoja, mutta avaamattomissa oli pyöreät nollat. Menin kokoelmiin ja Arizonan kohdalla lukee 32/34. Eli 2 korttia uupuu, mutta käytyäni koko huutokaupan alusta loppuun paitojen/logojen/pelaajien osalta en löytänyt yhtään uupuvaa korttia. Selasin muita collection guideja ja youtube videoita niin kaikissa oli, että arizonaan kuuluu 32 korttia. Onko joku tietoinen onko kyseessä jokin bugi vai onko arizonalle tullut uusia kortteja, joita ei ole huutokaupassa, eikä "guideissa"? Alla vielä linkki arizonan keräilyohjeeseen. Kiitos ja kumarrus.
http://nhlguides.net/nhl-15-arizona-coyotes-checklist/
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lisää Suomalaisia synkrolistalle. Käyttäjänimi Jubu_ jonka päänuppi ei kestäny 10 min pidempää kun tilanne oli 5-0.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kohta kaksi tuntia tässä pähkäilly, enkä vieläkään löydä ratkaisua. Keräsin Arizonan kokoelman tuon nhlguide.net:n mukaisesti ja kortteja tuli yhteensä 32kpl (25-6-1). Ostokset tehtyä ryntäsin availemaan pakkoja, mutta avaamattomissa oli pyöreät nollat. Menin kokoelmiin ja Arizonan kohdalla lukee 32/34. Eli 2 korttia uupuu, mutta käytyäni koko huutokaupan alusta loppuun paitojen/logojen/pelaajien osalta en löytänyt yhtään uupuvaa korttia. Selasin muita collection guideja ja youtube videoita niin kaikissa oli, että arizonaan kuuluu 32 korttia. Onko joku tietoinen onko kyseessä jokin bugi vai onko arizonalle tullut uusia kortteja, joita ei ole huutokaupassa, eikä "guideissa"? Alla vielä linkki arizonan keräilyohjeeseen. Kiitos ja kumarrus.
http://nhlguides.net/nhl-15-arizona-coyotes-checklist/

Nyt on ainakin tullut uusia pelaajia, esim droiun tampaan. Ehkä ne samalla vaikuttavat kokoelmiin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kuinkas nuo laitureiden & pakkien kätisyydet kannattaisi säätää, mailan lapa kohti keskustaa vai laitaa?

Palkintopakoista noussut lähinnä senttereitä ja tarvitsisi noita muutella laitureiksi...

Riippuu hieman pelityylistä. Pakeilla varsinkin puolustaminen helpompaa jos pelaa kuten oikeasti jääkiekossa pelataan että lapa on laidan puolella. hyökkäyksessä kiekon suojaaminen on helpomaa jos lapa on laidan puolella mutta one-timerit onnistuu paremmin kun kätisyydet vaihtaa toisin päin samaa pätee pakkien kanssa. Itsellä kyllä rightit pelaa vasemalla ja ja leftit vasemalla mutta monesti puolustuksessa koitan saada rightin pakin oikealla puolustuksessa ja päin vastoin.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kohta kaksi tuntia tässä pähkäilly, enkä vieläkään löydä ratkaisua. Keräsin Arizonan kokoelman tuon nhlguide.net:n mukaisesti ja kortteja tuli yhteensä 32kpl (25-6-1). Ostokset tehtyä ryntäsin availemaan pakkoja, mutta avaamattomissa oli pyöreät nollat. Menin kokoelmiin ja Arizonan kohdalla lukee 32/34. Eli 2 korttia uupuu, mutta käytyäni koko huutokaupan alusta loppuun paitojen/logojen/pelaajien osalta en löytänyt yhtään uupuvaa korttia. Selasin muita collection guideja ja youtube videoita niin kaikissa oli, että arizonaan kuuluu 32 korttia. Onko joku tietoinen onko kyseessä jokin bugi vai onko arizonalle tullut uusia kortteja, joita ei ole huutokaupassa, eikä "guideissa"? Alla vielä linkki arizonan keräilyohjeeseen. Kiitos ja kumarrus.
http://nhlguides.net/nhl-15-arizona-coyotes-checklist/

Jep Kingsiin tosiaan tullut McNabb. Kannattaa selata yksitellen paikan mukaan noi pelaajat ja katsoa mistä tärppää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Heipähei.

Tylsyyksissäni selailin huutokauppaa ja huomasin että suuria areenoita on kahdenlaista tyyppiä ; Kansainvälinen ja Pohjoismainen.
Kumpi on parempi / isompi ? Jos oikean käsityksen olen saanut , on pohjoismainen areena suurempi , joten kontakteja ei juurikaan ole (?) Mutta siis , kummalla areenalla on parempi pelata , se jossa on enemmän tilaa vaiko "ahtaammalla" areenalla ?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jep Kingsiin tosiaan tullut McNabb. Kannattaa selata yksitellen paikan mukaan noi pelaajat ja katsoa mistä tärppää.

Jesh kiitoksia kaikille! Taisi käydä niin, että viime yönä ei vaan ollut myynnissä yhtäkään "uutta" korttia, mutta nytten jo löytyi suht halvalla:)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Heipähei.

Tylsyyksissäni selailin huutokauppaa ja huomasin että suuria areenoita on kahdenlaista tyyppiä ; Kansainvälinen ja Pohjoismainen.
Kumpi on parempi / isompi ? Jos oikean käsityksen olen saanut , on pohjoismainen areena suurempi , joten kontakteja ei juurikaan ole (?) Mutta siis , kummalla areenalla on parempi pelata , se jossa on enemmän tilaa vaiko "ahtaammalla" areenalla ?

Tarkoitatko siis pohjois-ameriikkalaista kaukaloa? Noistahan kansainvälinen on huomattavan paljon isompi. Ja itse ainankaan en tykkää yhtään pelata tuolla lentokentällä (todella moni suomalainen varsinkin vaan tätä tykkää käyttää) kun peli tuntuu paljon hitaammalta ja muistuttanu enemmän jääpalloa. Luultavasti vastustajillakaa ei ole minua vastaan kauhean kivaa pelata lentokentällä kun osaan kyllä käyttää sen kaiken tilan ja ajan hyödyksi :D
 
Ylös Bottom