Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kiinnostaako Shea Weber ketään?
Vaihdan pelaajiin tai puckseihin, tarjoa yv:llä! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelin paras sentteri? Tai ees joku hyvä, laidoilla mov gabo ja totw oshie.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko täältä kaikilla mennyt into pelaamiiseen kun on niin hiljaista ollut viime aikoina :D

On kyllä itseltäkin mennyt into pelaamiseen viime aikoina suht täysin ja nyt kun ottanut muutaman pelin silloin tällöin niin pelaaminen tuntunut melkein vaan vielä kauheemmalta kuin ennen.

Tuli tuossa koitettua mimmoista olisi pelata penguins joukkueella, no tuskaistahan sekin oli, ei kyllä tuntunut paljon olevan väliä onko kiekko Crosbylla vai Sillillä kun kummatkin tuntui aivan kauheilta, Fleury oli kyllä yllättävän hyvä, luultavasti jos testaa paremman joukkueen takana niin ei saa enää mitään kiinni :D

Pelin paras sentteri? Tai ees joku hyvä, laidoilla mov gabo ja totw oshie.

Crosby, Toews, Bergeron, Datsyuk Nuo ovat omasta mielestäni pelin neljä parasta sentteriä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onks kukaan kokeillu toimiiks noi coins myynti palvelut? Ei tarvii ku googlettaa, nhl 15 coins niin tulee jo pari sivuu jotka väittää myyvänsä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Perry - Getzlaf - Nash.

Alle 300k-ykköskenttä aivan kenelle tahansa. Jäätävä kenttä jos tykkää pelata kovalla intensiteetillä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mites sit kurri lindros bure...

Lindroos oli ainankin omasta mielestäni pirun hidas ja kömpelö.

Ovechkin-Crosby-Malkin, siinä on ketju missä on samaan aikaa kokoa, nopeutta, taitoa ja valtava määrä viimeistely voimaa :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähä se noin on kun ei osaa muilla kuin kalliilla ja nimimiehillä pelata. oma rosteri ei maksa ees malkinin 1/10 osaa jas siltikään yksikään ove,crosby,malkin,bure,gretzky,stamkos ym paska jengit oo silmille hyppiny. Mielellään ottaisin rahat pois lartza sulta sovittu rahamäär jos vaan uskallat ottaa haasteen vastaan? ei siinä jollet uskalla!

PS: Chebaleba dominoi NHL:llää.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllähä se noin on kun ei osaa muilla kuin kalliilla ja nimimiehillä pelata. oma rosteri ei maksa ees malkinin 1/10 osaa jas siltikään yksikään ove,crosby,malkin,bure,gretzky,stamkos ym paska jengit oo silmille hyppiny. Mielellään ottaisin rahat pois lartza sulta sovittu rahamäär jos vaan uskallat ottaa haasteen vastaan? ei siinä jollet uskalla!

PS: Chebaleba dominoi NHL:llää.

Kannattaa joskus testata miten "helppoa" tämmöisellä superstara jengillä pelaaminen on. Oliskohan ollut nhl13 kun kaverit ihmetteli kun kirosin miten paskoja omat ukot oli pelata (silloin oli joukkueessa 99 Crosbya ja mm. Kanen luistelu siinä oli 99) mutta sen jälkeen kun testasivat pelata niin eivät kyllä enää yhtään ihmetelleet miksi olin sitä kironnut.

Ei sinänäsä ihmekää että tuommoiset superstara joukkueita vastaan pärjää kun ne kenellä semmoinen on niin pelitaidot ovat yleensä aika heikolla tasolla kun lähes poikkeuksetta kaikki parhaat pelaa tahallaan joukkueella joka ei oo lähellekää sitä tasoa mitä vaikkapa minun joukkue on. yoloberg on tästä vaikkapa yhtenä esimerkkinä. No mutta luulen että on sinun onnesi että tuskin pelataan samalla konsolilla :D

btw. Tuossa kun pelasin aikaisemmin penguins joukkueella niin ottelun paras pistemies oli niinkin kova nimi kuin Brandon Sutter tehoilla 0+4 ja kuudesta maalista mitä tein niin Crosby/Malkin kaksikko ei tehnyt yhtään :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa joskus testata miten "helppoa" tämmöisellä superstara jengillä pelaaminen on. Oliskohan ollut nhl13 kun kaverit ihmetteli kun kirosin miten paskoja omat ukot oli pelata (silloin oli joukkueessa 99 Crosbya ja mm. Kanen luistelu siinä oli 99) mutta sen jälkeen kun testasivat pelata niin eivät kyllä enää yhtään ihmetelleet miksi olin sitä kironnut.

Ei sinänäsä ihmekää että tuommoiset superstara joukkueita vastaan pärjää kun ne kenellä semmoinen on niin pelitaidot ovat yleensä aika heikolla tasolla kun lähes poikkeuksetta kaikki parhaat pelaa tahallaan joukkueella joka ei oo lähellekää sitä tasoa mitä vaikkapa minun joukkue on. yoloberg on tästä vaikkapa yhtenä esimerkkinä. No mutta luulen että on sinun onnesi että tuskin pelataan samalla konsolilla :D

btw. Tuossa kun pelasin aikaisemmin penguins joukkueella niin ottelun paras pistemies oli niinkin kova nimi kuin Brandon Sutter tehoilla 0+4 ja kuudesta maalista mitä tein niin Crosby/Malkin kaksikko ei tehnyt yhtään :D



Kyllä. Justiinsa. miks sitten pelaat tuollaisella paska rosterilla ku ei ne saa mitään aikaa toisin ku mun rosteri joka ukko heittää kovia pistemääriä per peli ja yhtään kovan luokan pelaajaa ei ole mestoilla. miten nää sun mcgyver legendat lähes poikkeuksetta nouset 0-4 tappiosta 14-4 voittoon.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä. Justiinsa. miks sitten pelaat tuollaisella paska rosterilla ku ei ne saa mitään aikaa toisin ku mun rosteri joka ukko heittää kovia pistemääriä per peli ja yhtään kovan luokan pelaajaa ei ole mestoilla. miten nää sun mcgyver legendat lähes poikkeuksetta nouset 0-4 tappiosta 14-4 voittoon.

Jännää että nuo omat paskat pelaajat heittää myöskin yli piste per peli tahdilla pisteitä ja mielummin tuuletan maalia Malkinilla kuin Skinnerillä :D Niin no eipä tarvitse tuommoisissa tappio tilanteissa juurikaan olla, tässä kuussa 20 peliä ja päästettyjä maaleja 25.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa joskus testata miten "helppoa" tämmöisellä superstara jengillä pelaaminen on. Oliskohan ollut nhl13 kun kaverit ihmetteli kun kirosin miten paskoja omat ukot oli pelata (silloin oli joukkueessa 99 Crosbya ja mm. Kanen luistelu siinä oli 99) mutta sen jälkeen kun testasivat pelata niin eivät kyllä enää yhtään ihmetelleet miksi olin sitä kironnut.

Ei sinänäsä ihmekää että tuommoiset superstara joukkueita vastaan pärjää kun ne kenellä semmoinen on niin pelitaidot ovat yleensä aika heikolla tasolla kun lähes poikkeuksetta kaikki parhaat pelaa tahallaan joukkueella joka ei oo lähellekää sitä tasoa mitä vaikkapa minun joukkue on. yoloberg on tästä vaikkapa yhtenä esimerkkinä. No mutta luulen että on sinun onnesi että tuskin pelataan samalla konsolilla :D

btw. Tuossa kun pelasin aikaisemmin penguins joukkueella niin ottelun paras pistemies oli niinkin kova nimi kuin Brandon Sutter tehoilla 0+4 ja kuudesta maalista mitä tein niin Crosby/Malkin kaksikko ei tehnyt yhtään :D


Se on kyllä totta että kiitos EA:n momemtumien tms. niin mitä parempi joukkue on paperilla, sitä vaikeampi sillä voi olla pelata kun äijät ei mee mihinkää. Mulla ei ikinä oo mitää huippujoukkueita varsinaisesti ollu kun ei oo yksinkertasesti coinsseja tarpeeks eikä pakasta oo ikinä tullu mitää :D. Siks välillä ihmetyttää miks porukalla on jotain kopitaria nelosessa ja silti ottaa turpaan vaikka paras pelaaja mullakin on joku Skinner. Varsinkin jos oikeella rahalla ostaa huippujoukkueen jolla ei kuitenkaan pärjää. Tosin tämä ei tietenkää päde kaikkii, kyllä sitä joskus saa näiltä "allstarjengeiltä" kunnolla 10-0 turpaan, tosin sekin lähinnä jos momentum sattuu puhaltaa vastatuuleen :D Taitaa olla muutenkin aika vaikee crosbyovechkin-tiimiä kasata ilman että vinguttaa visaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tarjotkaas jotain Weberistä!!
Kelpaa pucksit tai pelaajia otan myös vastaan, kiinnostaa mm. totw Letang (91)
ja Duchene.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siks välillä ihmetyttää miks porukalla on jotain kopitaria nelosessa ja silti ottaa turpaan vaikka paras pelaaja mullakin on joku Skinner. Varsinkin jos oikeella rahalla ostaa huippujoukkueen jolla ei kuitenkaan pärjää. Tosin tämä ei tietenkää päde kaikkii, kyllä sitä joskus saa näiltä "allstarjengeiltä" kunnolla 10-0 turpaan, tosin sekin lähinnä jos momentum sattuu puhaltaa vastatuuleen :D Taitaa olla muutenkin aika vaikee crosbyovechkin-tiimiä kasata ilman että vinguttaa visaa.

Usko pois olen miettinyt ihan samaa miten voin hävitä semmoselle kaverille millä on paras pelaaja se Skinner. :D mutta yleensä se häviäminen on yllättävä helppoa. Itsellä statsit nyt jotain 180-70-15 Noin suurinpiirtein en tarkkaan muista. Että joku peli tullut kuitenkin voitettua ja silti tulee näiltä Skinner-jengeiltä pataan ja sitten taas Crosby-jengit voitan. Nimim. Kopitar neloskentässä. ;)

Ja tuosta että hyvää jengiä ei vo kasata ilman rahaa, niin tuohan on ihan tuurista kiinni. Itse käyttänyt 20e ja mitään en saanut rahalla mitään hyvää. Mutta ilmaispakoista saanut paljon hyviä jätkiä ja puckseilla ostetuista pakoista esim. Crosbyn...

Nyt tuli taas todettu pelin hienous. Vaikea kausi 1.divarissa jäin kuitenkin ykköseen. Seuraava kausi taas vaikea sain just 9pistettä ja pysyin taas ykkösessä. Voitin vikat 4peliä nyt taas uusi kausi menossa ja nyt voittanut 5peliä eli 9pelin voittoputki menossa. Tietää että 2peliä menee hyvin ja sit alkaa taas 3-5pelin tappioputki siis jos vanhat merkit pitävät paikkansa. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kohtasin kakkosdivarissa ensimmäisen synkroajapellen. Johdin 4-1 toisessa erässä kun nylkytys alkoi. Melkein tuli tippa linssiin kun seurasin tuota säälittävää rävellystä. Jaksaako joku tosiaan käyttää vapaa-aikaansa tuollaiseen pelleilyyn, ja vielä kakkosdivarissa, säälittävää... :)

Pelaajatunnus oli mavanja
 
Ylös Bottom