Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Myynnissä team of the week David Backes 92 ovr.
Marketissa viime myynti 295k. Tarjouksia otetaan vastaan yv:llä.
Alustana PS4.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Myynnissä team of the week David Backes 92 ovr.
Marketissa viime myynti 295k. Tarjouksia otetaan vastaan yv:llä.
Alustana PS4.

Sori, Mutta kuka maksaa tosta 295k :D Ps3 puolella tolla hinnalla saisi ainakin nämä: ja muutaki


Bure (210-250k)
88 Gretzky (250-300k)
Mov Tarasenko (160k-200k)
Mov Karlsson 250k
Lemieux 300k
P.Kane 120k
Mov Kessel 250-300k


Jne
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sori, Mutta kuka maksaa tosta 295k :D Ps3 puolella tolla hinnalla saisi ainakin nämä: ja muutaki


Bure (210-250k)
88 Gretzky (250-300k)
Mov Tarasenko (160k-200k)
Mov Karlsson 250k
Lemieux 300k
P.Kane 120k
Mov Kessel 250-300k


Jne

On siitä ilmeisesti joku maksanu, jos tuo oli sen viimeisin myynti. Muutenki PS4 on aivan eri tason hinnat ku PS3.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täälläkin kirjoitteleva jope56 aka KHL JOKERIT on kans synkropelle, ei onneks onnistunut kun 6-1 oli taululla. Palautteen pistettyäni kaveri fiksusti kommentoi takaisin tapan sut viesteillä. Melkosta......
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täälläkin kirjoitteleva jope56 aka KHL JOKERIT on kans synkropelle, ei onneks onnistunut kun 6-1 oli taululla. Palautteen pistettyäni kaveri fiksusti kommentoi takaisin tapan sut viesteillä. Melkosta......
Kaveri on myös scammeri.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos monellakin Movember Jagr jemmassa?

Pappa tarvii enää yhden maalin, että siirtyy yksin viidennelle sijalle kaikkien
aikojen maalinteko tilastossa. Jagrista on tulossa myös Community TOTY
versio, eli vaikuttaa siltä upgradea on tulossa vielä ihan mukavasti!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos monellakin Movember Jagr jemmassa?

Pappa tarvii enää yhden maalin, että siirtyy yksin viidennelle sijalle kaikkien
aikojen maalinteko tilastossa. Jagrista on tulossa myös Community TOTY
versio, eli vaikuttaa siltä upgradea on tulossa vielä ihan mukavasti!
Tänään nappasin yhen 100k:lla (Ps3).

Hyvässä lykyssä se on 94 ovr parin viikon päästä. :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tänään nappasin yhen 100k:lla (Ps3).

Hyvässä lykyssä se on 94 ovr parin viikon päästä. :cool:

Nooni! Ite tuli hommattua PS4:lla 245K hintaan joten toivotaan että
päivitystä tulee niin perhanasti :p
ps. Taidat olla sama kaveri joka kirjoitteli tuolla ea foorumilla :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nooni! Ite tuli hommattua PS4:lla 245K hintaan joten toivotaan että
päivitystä tulee niin perhanasti :p
ps. Taidat olla sama kaveri joka kirjoitteli tuolla ea foorumilla :)
Juu, sama mies olen. :)

Asiasta kolmanteen, sain hommatua myös pari MOV Ryania 60k:lla ja 65k:lla. Ai että, kivat voitot tulee. Pitäis varmaan myydä koko jengi ja ostaa näitä movembereita, kun en kuitenkaan juuri kerkeä pelaamaan ennen TOTY:n julkaisua. Kirjotukset ja muut kouluhommat painaa päälle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juu, sama mies olen. :)

Asiasta kolmanteen, sain hommatua myös pari MOV Ryania 60k:lla ja 65k:lla. Ai että, kivat voitot tulee. Pitäis varmaan myydä koko jengi ja ostaa näitä movembereita, kun en kuitenkaan juuri kerkeä pelaamaan ennen TOTY:n julkaisua. Kirjotukset ja muut kouluhommat painaa päälle.

Noinhan se kannattaa tehdä, jos on varmaa, että toty tulee. Itse ekaa kertaa kikkailen Movembereilla joten toivotaan, että heti lykästää!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ps3
Mistäköhän johtuu et voitetusta ottelusta 1700 coinsia tulee? Aikasemmin vain puolet tuosta.
Onks kukaan saannu noista kerätyn joukkueen ilmaus pakoista mitään käyttökelpoista ite pelkkää kuraa.
Entäs toi all 12 rare all gold?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ps3
Mistäköhän johtuu et voitetusta ottelusta 1700 coinsia tulee? Aikasemmin vain puolet tuosta.

Pelin lopussa sai ennen 600 pucksia, nyt 1500. Viime viikolla taisi olla yhteisöhaaste missä piti tehdä x määrä maaleja niin nostavat tuon kiekkojen määrän. Detaljeja löytynee aiemmilta sivuilta tässä ketjussa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuo 1500 kolikon bonusjuttu loppuu tänä iltana klo 8 ja palautuu takaisin 600 kolikkoon.
Eli nyt kannattaa pelata pelejä minkä kerkeää jos helppoja kolikoita haluaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aihe ei ihan täysin liity tähän ketjuun, mutta osaisiko joku kertoa miksi minulla ei enään näy NHL:ssä noi "NHL 15 ilmoitukset" missä yleensä näkyy esim uusin viikonjoukkue?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aihe ei ihan täysin liity tähän ketjuun, mutta osaisiko joku kertoa miksi minulla ei enään näy NHL:ssä noi "NHL 15 ilmoitukset" missä yleensä näkyy esim uusin viikonjoukkue?
Mulla ei ole koskaan näkynyt ne.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joku osasi mainita, että originista täytyy käydä laittamassa muistaakseni kotimaa ja kieli samaksi, että saa näkyviin nuo ilmoitukset.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Äiskän oma Jonne-Petteri käyttäjätunnus "rednexxii" yritti syncrota kolmannen erän lopus pelin ollessa 5-1, onnistu muutaman jäähyn ottaa huitomalla ja kiekko katsomoon ja vexlas molea mut sit lopus ei saanu enää kiekkoa pois ku pyörin oman maalin ympäri niin pisti viestiä: haista paska, tuuripelle tjs. laukaukset tais olla 35-11 mulle siis =)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Äiskän oma Jonne-Petteri käyttäjätunnus "rednexxii" yritti syncrota kolmannen erän lopus pelin ollessa 5-1, onnistu muutaman jäähyn ottaa huitomalla ja kiekko katsomoon ja vexlas molea mut sit lopus ei saanu enää kiekkoa pois ku pyörin oman maalin ympäri niin pisti viestiä: haista paska, tuuripelle tjs. laukaukset tais olla 35-11 mulle siis =)

mitenkäs tuo laukausten määrä tuohon liittyy?
 
Ylös Bottom