Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä oon saanu EA:lta 60k kiekkoja kompensaationa, ensin 10k ja myöhemmin vielä 50k.Oot kuitenkin saanut kolikoita valittamalla. Ovatko muut saaneet kolikoita tuon kautta ?
EA itelle sanoo vain, että "Ongelmaa selvitetään ja korvaamme mahdollisesti ilmaisilla pakoilla ja plaplapla...", mutta eipä ole pakkoja taikka kolikoita näkyny pariin kuukauteen.
Joo, ekalla kerralla sain ton 20 k, toisella kerralla sanovat että oli kertaluontoinen. Sitten "kun" saavat tuon ongelman korjattua, niin pitäisi ilmestyä kaikkien saamattajääneiden kolikoiden tilille.Oot kuitenkin saanut kolikoita valittamalla. Ovatko muut saaneet kolikoita tuon kautta ?
EA itelle sanoo vain, että "Ongelmaa selvitetään ja korvaamme mahdollisesti ilmaisilla pakoilla ja plaplapla...", mutta eipä ole pakkoja taikka kolikoita näkyny pariin kuukauteen.
Alanpa pidättämään hengitystä... NYT!Joo, ekalla kerralla sain ton 20 k, toisella kerralla sanovat että oli kertaluontoinen. Sitten "kun" saavat tuon ongelman korjattua, niin pitäisi ilmestyä kaikkien saamattajääneiden kolikoiden tilille.
Mä oon saanu EA:lta 60k kiekkoja kompensaationa, ensin 10k ja myöhemmin vielä 50k.
Onko porukka kasannut hutissa "maajoukkuetta" jolla pelaillut? Itsellä nyt Venäjän "maajoukkue" ja tuo vähän uutta fiilistä pelaamiseen
Oiski nii paljo ylimääräisiä coinseja et pystys kasailee, aika toimivan näkönen toi jengisi Sitten asiasta kolmanteen, Onko pelurit täällä muuten kehitelleet mitään toimivaa taktiikkaa/pelityyliä näitä nykyään 95% vastustajista koostuvia R1-rämpyttäjiä vastaan? tässä alkaa pikkuhiljaa usko ja hauskuus pelistä loppua varsinkin jos kaverilla sattuu olemaa semmone päivä että se tökkiminen pysäyttää lähes kaiken mitä yrittää pelin aikana tehdä ja jäähyjähän ei tietenkään juurikaan tule. Ja ei vaihtoehtona ei ole se, että itsekkin lähtisin tälle linjalle, se vaan tuntuu ja näyttää niin hölmölle rämpyttää sitä pokecheckkii 60 peliminuuttia putkeen.
Ihan hyvin tuo joo toimii, hommasin vielä MS Goncharin (85ovr) tohon niin luulis nyt loppuajan pärjäävän tolla tiimillä.
Ite oon käyttäny 1-2-2 passiivinen ja 1-3-1, ei pääse vatustaja kovin helpolla teko paikkoihin.
Kyllähän siinä jotain hämärää tuntuu olevan. Suurin virhe on kierrättää kiekkoa siniviivaan. Silloin tuntuu, että joko pakki sählää tai alivoimalla oleva pelaaja saa jonkun ihme pompun ja läpiajo on varma. Toki noinkin käy joskus oikeassa pelissä, mutta silti. Tänään tuli pelattua parasta peliä koskaan tässä pelissä. Mulla ei kaksinen joukkue ole, mutta vastustajan rosteri oli sen verran kova, että omatkin sai jonkun ihme boostin. Vastustajalla oli esim. Malkin, Crosby, Ovechkin, Datsyuk, Keith, Weber, Kane , Toews jne. Peli ratkesi vasta rankkareilla ja lopputulos 0-1. Kaverilla oli maalissa joku ihan täysin nobody. En muista nimeä, mutta nimen perusteella joku venäläinen. Vedot 38-15 mulle ja hyökkäysaika 10.55-4.52 mulle. Nyt harmittaa kun ei tullut nauhoitettua peliä, ihan naurettavia pelastuksia se molari veti.Onks kukaan muu huomannu et täs pelis on joku ihme alivoima momenttum? Ompa siistii hiki hatussa veivaa 2erää et on 3-0 johdossa sit saa 5-3 tai 5-4 yv niin vastustajan maalihanat aukee av.lla ja joskus tulee jopa tasoihin, eli kannattaa vaa itekkin ottaa se jäähy siihen. Se on aina eikä nyt oo kyse mistään puolustamisen opettelusta ku ite yv:llä ni toinen saa tökkimällä sen breakawayn kahel tai kolmel nollaa vastaan ha tää on enemmän sääntö kuin poikkeus
oijoiii! MEITSILLÄ 3XMOV SNEIJDER MV! VARMA TOTY JA HINTA NOUSEE 500K PAIKKEIL!
Kukas hän on? Varmaan aika harvinainen kortti.
Kukas hän on? Varmaan aika harvinainen kortti.[/QUOTE
Mov c.schneiderii tarkotin apina ota ***** banaani