Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on pakko kysyä, että oks porukalla ollu lagii hutissa? Mulla on nyt toista kuukautta jäätävä viive. Ei siis pätki mutta hirvee viive toiminnoissa. En oo pystyny pelaa huttii kuukausiin koska on ihan pelikelvoton. OTP on samanlaista. Kiinnostaa tietää että onko mulla konsoli niin tukossa vai mistä prkleestä tää johtuu. Muut pelit ei kyllä toisaalta lagaa yhtään. Ukkoo kääntelee niin se on menossa vielä vasemmalle vaikka on kääntänyt monta sekunttia tattia oikeelle:) Sitte kun pysähtyä yrittää niin siinä äijä menee pitkälle eteenpäin että pysähtyy. Tietäisi hiukan onko vika omassa konsolissa, kun netissä se ei ainakaan ole.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on pakko kysyä, että oks porukalla ollu lagii hutissa? Mulla on nyt toista kuukautta jäätävä viive. Ei siis pätki mutta hirvee viive toiminnoissa. En oo pystyny pelaa huttii kuukausiin koska on ihan pelikelvoton. OTP on samanlaista. Kiinnostaa tietää että onko mulla konsoli niin tukossa vai mistä prkleestä tää johtuu. Muut pelit ei kyllä toisaalta lagaa yhtään. Ukkoo kääntelee niin se on menossa vielä vasemmalle vaikka on kääntänyt monta sekunttia tattia oikeelle:) Sitte kun pysähtyä yrittää niin siinä äijä menee pitkälle eteenpäin että pysähtyy. Tietäisi hiukan onko vika omassa konsolissa, kun netissä se ei ainakaan ole.

Jep. Ainakin X1:llä pari ylintä divaria HUTtia on aika lagifestaria. OTP samanlaista, johtunee tosin siitä, että pelataan jenkkien ja kanukkien kanssa samoilla servoilla. VS-matseissa löytyy ilmeisesti vastustajia tarpeeksi läheltä niin siellä on mukavampia pelejä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siirtyykö mitään tietoja esim. kerätyt kokoelmat jos vaihdan konsolia PS3:lta PS4?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt on pakko kysyä, että oks porukalla ollu lagii hutissa? Mulla on nyt toista kuukautta jäätävä viive. Ei siis pätki mutta hirvee viive toiminnoissa. En oo pystyny pelaa huttii kuukausiin koska on ihan pelikelvoton. OTP on samanlaista. Kiinnostaa tietää että onko mulla konsoli niin tukossa vai mistä prkleestä tää johtuu. Muut pelit ei kyllä toisaalta lagaa yhtään. Ukkoo kääntelee niin se on menossa vielä vasemmalle vaikka on kääntänyt monta sekunttia tattia oikeelle:) Sitte kun pysähtyä yrittää niin siinä äijä menee pitkälle eteenpäin että pysähtyy. Tietäisi hiukan onko vika omassa konsolissa, kun netissä se ei ainakaan ole.
Mul on ihan sama homma. On alkanut epäillä jotain lagi huijausta. Ohjais menee epätarkaksi kiekkoa ei saa haltuun ja hirveä viive kaikessa. Eniten ottaa päähän se, että aina on pakko kääntyä just päinvastaiseen suuntaan mihin yrittää
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mul on ihan sama homma. On alkanut epäillä jotain lagi huijausta. Ohjais menee epätarkaksi kiekkoa ei saa haltuun ja hirveä viive kaikessa. Eniten ottaa päähän se, että aina on pakko kääntyä just päinvastaiseen suuntaan mihin yrittää
Kokemuksesta suosittelen testaamaan oman yhteyden, yleensä vika on siinä eikä muissa. Eilenkin visko koko ajan pihalle netistä ja oli lagia. Kesken pelin alkava lagi on sitten ehkä vastustajan aiheuttamaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kokemuksesta suosittelen testaamaan oman yhteyden, yleensä vika on siinä eikä muissa. Eilenkin visko koko ajan pihalle netistä ja oli lagia. Kesken pelin alkava lagi on sitten ehkä vastustajan aiheuttamaa.

Tässä tapauksessa itselläni en usko vika olevan...Kaikki muut pelit toimii vallan mainiosti, BF,codit yms. Pingit pyörii 5-10ms paikkeilla. Kyllä itse taidan käänytyä siihen että EA servuissa se vika on, koska ei joka peli voi muuten lagata näillä pingeillä. Ja tosiaan helmikuun alussa toimi vielä ihan normaalisti peli, mutta sen jälkeen alkoi tää jäätävä viive. Myös OTP on ihan kuraa. Aluksi mietin että konsoli alkaa olee tukossa ja sen takia toimii niin hitaasti. Mutta kun muut pelit tosiaan pelittää verkossa ihan tavalliseen toimivaan tapaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässä tapauksessa itselläni en usko vika olevan...Kaikki muut pelit toimii vallan mainiosti, BF,codit yms. Pingit pyörii 5-10ms paikkeilla. Kyllä itse taidan käänytyä siihen että EA servuissa se vika on, koska ei joka peli voi muuten lagata näillä pingeillä. Ja tosiaan helmikuun alussa toimi vielä ihan normaalisti peli, mutta sen jälkeen alkoi tää jäätävä viive. Myös OTP on ihan kuraa. Aluksi mietin että konsoli alkaa olee tukossa ja sen takia toimii niin hitaasti. Mutta kun muut pelit tosiaan pelittää verkossa ihan tavalliseen toimivaan tapaan.

Mullakaan ei OTP ole toiminut kunnolla peliäkään.. aina sellanen puolen sekunnin viive vähintään ja kaatuilee koko ajan se pelimuoto.. no 40 peliä oon kokeillu ja ei sitä vaan pysty pelaan, 6 pelii oon tainnu pelata loppuun asti.. HUTissa on paremmat yhteydet iltaisin/öisin kuin päivällä mut yleisesti ottaen ihan ok ainaki mulla, versusta en ole niin paljoa pelannut että tietäsin tarkemmi..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mullakaan ei OTP ole toiminut kunnolla peliäkään.. aina sellanen puolen sekunnin viive vähintään ja kaatuilee koko ajan se pelimuoto.. no 40 peliä oon kokeillu ja ei sitä vaan pysty pelaan, 6 pelii oon tainnu pelata loppuun asti.. HUTissa on paremmat yhteydet iltaisin/öisin kuin päivällä mut yleisesti ottaen ihan ok ainaki mulla, versusta en ole niin paljoa pelannut että tietäsin tarkemmi..
OTP on kaatunut mullakin ja hirveätä puuroa ollu koko pelimuoto. Ameriikan ja euroopan pelaajat samalla servulla, siitä se johtuu. OTP:stä rakennetaan sitten EASHL, joopa joo.. Taas samanlainen radiohiljaisuus, kuin ennen NHL 15 julkaisua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitäs kohta rueta tekemään joku "diashow" lista. Pelasin taas jäätävän slaissatun pelin Ramssi tiimiä vastaan (niichee100 useri). Kyllä se vaan on niin että peliä tahallaan lagittavat saa kyllä jotain käsittämätöntä etua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkohan taas joku huolto katko, kun olen kirjautuneena psn:nään, muttei hutiin pääse sisään. Koittanut molemmilla netti liittymillä eikä onnistu. Sammutettu laite ja uudelleen määritetty netti yhteydet moneen kertaan. On kyllä huonoa palvelua mikäli on huoltokatko ja sitä ei vaivauduta ilmoittamaan tossa kun yrittää sisälle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jahas. Nyt on EA päättänyt, että sinähän et pelejä voita. 15 matsia putkeen häviöitä. Kuvio on melkein aina sama. Minä hallitsen peliä kokoajan ja vastustaja tekee maalit. Jos pääsen ylivoimalle, niin omissa soi. Vedä kerran ohi maalin ja kaveri läpi, aina. Omat kaverit on myös menettänyt täysin maalintekotaitonsa. Aivan avopaikoista menee ohi, samoista paikoista mistä ennen meni 100% sisään. Myöskään loukkaantumiset eivät ole vaivanneet oikeastaan koskaan, mutta nyt 5 peräkkäistä matsia ja joka pelissä meni joku. Eipä tässä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jahas. Nyt on EA päättänyt, että sinähän et pelejä voita. 15 matsia putkeen häviöitä. Kuvio on melkein aina sama. Minä hallitsen peliä kokoajan ja vastustaja tekee maalit. Jos pääsen ylivoimalle, niin omissa soi. Vedä kerran ohi maalin ja kaveri läpi, aina. Omat kaverit on myös menettänyt täysin maalintekotaitonsa. Aivan avopaikoista menee ohi, samoista paikoista mistä ennen meni 100% sisään. Myöskään loukkaantumiset eivät ole vaivanneet oikeastaan koskaan, mutta nyt 5 peräkkäistä matsia ja joka pelissä meni joku. Eipä tässä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Sama tilanne pienemmässä mittakaavassa. Kyllä siinä vaiheessa kannattaa lopettaa pelit, kun pari tommosta peliä tulee peräkkäin. Eilen kävi just näin: ekassa pelissä laukaukset meni mulle 26-15, hyökkäysalueaikaa oli reilu 10 min ja avopaikkoja vähintään viisi kappaletta, mutta aina Niemi ehti tielle. Laukausten määrä itelle poikkeuksellisen suuri, koska yleensä jonkun 15 laukausta tarviin voittoon. Seuraava peli samanlaista ettei saa mistään sisään, ja sittenpä saikin laittaa koneen kiinni.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sama tilanne pienemmässä mittakaavassa. Kyllä siinä vaiheessa kannattaa lopettaa pelit, kun pari tommosta peliä tulee peräkkäin. Eilen kävi just näin: ekassa pelissä laukaukset meni mulle 26-15, hyökkäysalueaikaa oli reilu 10 min ja avopaikkoja vähintään viisi kappaletta, mutta aina Niemi ehti tielle. Laukausten määrä itelle poikkeuksellisen suuri, koska yleensä jonkun 15 laukausta tarviin voittoon. Seuraava peli samanlaista ettei saa mistään sisään, ja sittenpä saikin laittaa koneen kiinni.




Samaa ollu viimeiset paripäivää. Hallinta itsellä, mutta vastustaja tekee maalit. Uskomattoman hitaaksikin tuntuneet omat pelaajat menneen, ettei pääse edes yksin enää läpi tai sitten kaveri buustannut pelaajat tappiin. Pari päivää taukoa ja uutta matoa koukkuun...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt tilanne kääntynyt itsellä toiseen suuntaan. Saldo tuo häviämisputken jälkeen 17-2. No eiköhän se taas kohta käänny.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Anteeksi. Saatan nyt rikkoa HUTin.

Toivon että tätä ei tehtäisi, mutta idean kopiointia on vaikeaa estää.

Tein joukkueen. Lemieux, Lindroos & co. sai väistyä, kun joukkueen parhaiksi vaihtui n. 70kok Domi, ja pari vastaavaa muuta. Loput todellista qmjhl-del-kuraa, kuvissa tarkemmin.

2. Div kolme ottelua, kolme voittoa maalierolla 12-2. Hostikan torj.% 94.

Pelit olivat todella erilaisia, mutta voittoa oli hyvin vaikea välttää. Yhdessä hävisin kaikki tilastot, mutta 3-1. Toisessa voitin kaikki tilastot, ja 3-0. Kolmas peli noissa kuvissa. Siinä ottelussa kaksi maalia laiturit syötti suoraan maaliin, ja vihu teki kaksi omaa. Heikoin pelaajisto näistä peleistä tuolla kolmannella.

Mitäpä siinä. Kaikki treenikortit, ja yli 1k arvoiset pelaajat lähtee myyntiin, ja kolikot lihoiksi jos pari matsia vielä jatkuu näin.


Ei EA:n ahneudella rajaa, kun tasoitusmoottori sut ajaaNäytä liitetiedosto 14155Näytä liitetiedosto 14156Näytä liitetiedosto 14157Näytä liitetiedosto 14158Näytä liitetiedosto 14159.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täsmennykseksi vielä lisään, että välillä peleissä tuntui että pelaajat ovat täysin samoja mitä kuin lindroosit ja kumppanit oli harjaamassa, välillä taas huomasi miten pelaajat olivat heikompia. Peli kuitenkin antoi heikon kohdan sattuessa helvetillisen boostin tökkäisyihin ja taklauksiin, joten peli oli helpommin hallinnassa. Tuossa joukkueessani pyrin hakemaan isokokoisia pelaajia, pakit väh. 190/90, hyökkääjiä yli puolet samansuuntaista. Ainoa attribuutti mihin EA ei pysty vaikuttamaan on puhdas koko.

Väitän että paskuus ja koko joukkueessa kohdilleen niin vaikea on hävitä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mun kallein pelaaja taitaa olla Kesler ja senkin sai pakasta. Pelasin tossa pelin kaveria vastaan jolla oli: Keith, P.Kane, Kessel, Datsyuk, Bure, Modano, Weber, Lemiux, Kurri jne. Oli vähän sen kaverin hallintaa, mutta tarkka puolustus ja omien vähien paikkojen hyödynnys toi 3-2 voiton. Nyt on ehkä hyvä lopettaa vähäksi aikaa kun vain voittoja tipahtelee, se häviöputki tulee ihan varmasti :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ai jumalauta. Muutaman kuukauden tauon jälkeen yksi matsi huttia ja heti sieltä tulee - yllättäen - joku suomalainen "haen pelkkiä oneja ja bugiranteita, puolustan pelkällä pokella" -tyyppi. Taidan ihan suosiolla pysytellä tuolla online versuksien puolella jossa sentään on jokseenkin tasokasta peliä verrattuna tähän hutti syöpään.

E: Ja Stanley Cup -kortteja selaillessani huomasin "yllätykseksi" että kun yrittää päästä toiselle sivulle SC-korteissa niin sivu jää tyhjäksi ja koko peli on käynnistettävä uudelleen. Eipä ole EA tuotakaan viitsinyt korjata viime vuodesta. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla alkanu loppumaan tulemasta nuo päivittäiset-palkinnot ainakin ps4 puolella? Itellä näyttäis ainakin nollaantunee eikä tule enää mitään, kai tämäkin joku uusi suola. :D
 
Ylös Bottom