Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mites onkos kellään last gen käyttäjällä minkään sortin tietoa tuleeko Team Change ja Position Change kortit pakkoihin koskaan? Ihan sikarasittavaa ku chemistry friikkinä ei saa täysiä kemioita ja näkyyhän se kentälläkin.

Keräsin tänään CGY:n ja bonuspaketista joku muuan Datsuykin Paveli! Nam! :P
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Makea päivän avaus . Eka matsi , nopeasti johtoon, erän verran kokeili synkroa ja onnistui.
Huomenna kokeillaan ehkä uudestaan.

Taisi käydä niin, että kaikki nämä sosiopaatit jäi vanhalle konsolille.

Onko tuo top-100 lista samalla synkrolista ?

Vastustaja vanha tekijä TP-LINK_CF80CB

Ainakin yksi synkropelle Top 10 ps3 HUT listalla näyttää olevan. Kyseinen sankari on Trdtime. Kannattaa välttää kyseinen kaveri tai näin ainakin ite jatkossa teen. Taitaa olla vielä paikallisia kun sujuvasti Suomen kielellä yritti mua uusinta metsiin saada synkron jälkeen.. Tuollaiset urpot pitäis saada potkittu hutista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainakin yksi synkropelle Top 10 ps3 HUT listalla näyttää olevan. Kyseinen sankari on Trdtime. Kannattaa välttää kyseinen kaveri tai näin ainakin ite jatkossa teen. Taitaa olla vielä paikallisia kun sujuvasti Suomen kielellä yritti mua uusinta metsiin saada synkron jälkeen.. Tuollaiset urpot pitäis saada potkittu hutista.

Itekki tuota vastaan pelasin ja niihän se kiekko alko katsomoon lentään ku pääsin johtoon. Perusteli ton synkron sillä, että olin nii huono pelaamaan, mut EA päätti antaa mulle kauhean edun.

Muihin tällasiin en oo vielä onneks törmänny.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain vähän aikaa sitten sen palaavan käyttäjän palkinnon.. 20pakettia... Oon nyt aukonu niitä, ja ei oo tullu mitään ihmeellistä.. Paras tainnu olla Seidenberg. Mut nyt tuli just Lehtonen. Mut paska juttu ku just ostin sen tos toissapäivänä, ja kerkesin sillä yhen pelin pelata, ja nyt se on väsyny. Eikä sitä voi vaihtopakkaan siirtää.. Sinne meni Lehtonen ilmaseks... prkl..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain vähän aikaa sitten sen palaavan käyttäjän palkinnon.. 20pakettia... Oon nyt aukonu niitä, ja ei oo tullu mitään ihmeellistä.. Paras tainnu olla Seidenberg. Mut nyt tuli just Lehtonen. Mut paska juttu ku just ostin sen tos toissapäivänä, ja kerkesin sillä yhen pelin pelata, ja nyt se on väsyny. Eikä sitä voi vaihtopakkaan siirtää.. Sinne meni Lehtonen ilmaseks... prkl..

Minkähän takia olet Lehtosen johonkin ilmaiseksi laittanut? Jos se väsynyt on, niin pelaa toisella maalivahdilla niin monta peliä, kuin Lehtosella on väsymystä (ja samalla Lehtonen luukkuvahtina), niin väsymys poistuu ja voit pistää kortin myyntiin (jos se nyt on "oikeasta" paketista nostettu, eikä ilmaispakasta).

E: Pitäisikö se heittää uuden version kunniaksi uusi synkrolista käytäntöön. Eikä sitten mitään turhia lisäyksiä.

Jos vastustaja

A) nostaa purkukiekon vahingossa katsomoon kerran tai ehkä kahdesti pelin aikana
B) ottaa maalivahdin pois kavennusta/tasoitusta hakiessa

niin ei sitä tarvitse synkropelleksi syyttää.

Jos vastustaja

A) heittää kiekkoa katsomoon jatkuvalla syötöllä
ja/tai
B) vaihtelee maalivahtia edestakaisin jatkuvalla syötöllä ilman syytä

niin voi olla mahdollista, että tämä kyseinen janari on synkroilija.

Järki käteen listaa päivittäessä. Ja muistakaa; jos te viestiä voitte laittaa foorumille (kännykkäpaskasta en tiedä), niin voitte myös päivittää tätä listaakin ihan itse. Ja kokeillaanko pitää sama versio käytössä jos mahdollista, ettei lista elä jatkuvasti erinäköiseksi.

A


B


C


D


E


F


G


H


I


J


K


L


M


N


O


P


Q


R


S


T
TP-LINK_CF80CB
Trdtime

U


V


W


X


Y


Z


Å


Ä


Ö

Ja vielä edit; täyttä varmuutta tuon synkron toimintatavasta ei minulla ole, koska koko viime vuoden version aikana synkrovastustajien määrän voi laskea sormilla ilman sormiakin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis sain nyt just ilmaispaketista Lehtosen. Myyntihinta siis 0coins. Mut olin ostanu saman kyseisen herran juuri pari päivää sitten 17000coins? hintaan. Ja nyt se on väsynyt, enkä voinu siirtää sitä vaihtopakkaan, jotta oisin voinnu siirtää ton 0coins arvosen Lehtosen omaan kokoonpanoon/kokoelmaan..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ootteko saanu tällä viikolla tota ennakkotilaajan pakettia? Kerran viikossa kun piti tulla. Tosin sain viime viikolla jo 2 pakettia
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis sain nyt just ilmaispaketista Lehtosen. Myyntihinta siis 0coins. Mut olin ostanu saman kyseisen herran juuri pari päivää sitten 17000coins? hintaan. Ja nyt se on väsynyt, enkä voinu siirtää sitä vaihtopakkaan, jotta oisin voinnu siirtää ton 0coins arvosen Lehtosen omaan kokoonpanoon/kokoelmaan..

Aa.. Paska homma kyllä. Eikö tällaisissa tilanteissa oikeasti ole minkäänmoista kikkavaraa? :(
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eilen meni pää kyllä niin jumii tohon huttiin.. mulla oli viimenen matsi 4 divaris et nousisin 3div. Boostasin kaikki 2 ekaa ketjuu +9 luistelulla ja varlamovin 94 kok . Sitten tulee äijä jolla on täynnä alle tonnin pelaajia hän vei sitten 7-4 en voinut tehä mitää ku se polkee jollai zubruksella läpi ohi mun 99 larssonin ja yandlen...koko pelin pelaajat olivat törkeen hitaita ja kiekko pomppi tietenkin vastustajalle kaiken lisäks tän äijän piti kattoo joka ikinen uusinta. Pistin sit matsin jälkee viestiä että ***** mitä tasotus pelleilyy tää on! Kaveri pisti sit viestii takas et opettele pelaa ja tuu sit vast huutelee ja ne sunki maalis oli tasotusta sit kysyin otettaisko ihan huviksee online ottelu kaveri suostui. Muutamien sanojen vaihtojen jälkee päästii sitte pelaamaan vein 6-1 sovittiin että häviäjä pitää päänsä kii mutta matsin jälkeen tuli viel viestiä että huomas 3 erän puoles välis et oli taktiikat päin helvettiä? No kysyin että haluuko vielä uuden ,otettiin sit toinen iskin tokassa erässä 5-1 se lähti menee eikä enään mitää kuulunut mä en ymmärrä tätä tasotus skeidaa pakko varmaa myydä parhaat pois mun jengi täl hetkel näyttää tältä
Oshie-n.bäckström-gaborik
Havlat-99henrique-burns
Boedker-bozak-eriksson
raymond-filppula-semin
yandle-99larsson
J.johnson-e.johnson
alzner-girardi
Varlamov
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tänään availtu noin 20pakkaa joista 8 ilmaisia. Ja paras pelaaja oli myyntikelvoton Yakupov. Seuraavat taidanki availla vasta kun kausi alkaa ja tulee jotain uusia
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Oli muuten tänään melko tuskaa vääntää jotain hopeapronssikulta-paskajengiä vastaan, pelaajat liikkuivat kuin olisi liimaa luistimissa ja kiekot pomppivat miten sattuu. Kerrankin sentään voitin kyseisen ottelun, silti yhtä helvettiä tuo on pelaa tuollaisia vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kävipäs klassisesti, katselin että viikon aikana on tullut kerättyä kasaan noin 50k coinseja ja mietin että mitähän pelaajia noilla ostaisin. Sitten tulikin maailmankaikkeuden paras idea laittaa Premium-pakkoihin kaikki coinsit ja tyhjin käsinhän siinä jäätiin komeasti. Oma vika, olisi pitänyt tuo touhu lopettaa jo siihen kun viikko sitten napsahti Letang ensimmäisistä pakoista. Ensi viikko keräilläänkin sitten menetettyjä coinseja ja samalla kadonnutta motivaatiota tähän pelimuotoon. Senttiäkään en nimittäin oikeaa rahaa tähän laita.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sitten tulikin maailmankaikkeuden paras idea laittaa Premium-pakkoihin kaikki coinsit ja tyhjin käsinhän siinä jäätiin komeasti.

Tää käy muuten joka kerta, ite monesti saan n. 18k kasaan kun Big Buff ollut hankintalistalla mutta aina tuossa kohtaa tajuan, että sehän maksaa yli 30k joka ei
ikinä tule kasaan ja sitten kaikki pakkoihin siinä toivossa, että sieltä paukkuis joku jolla rahottais Ison Mustan Mörön. :D Ei oo oikein toiminu tähän asti, mutta eipä
sille mitään akuuttia tarvetta ole kun jengi on oikein hyvässä kuosissa tällä hetkellä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ketä suosittelisitte pakiksi, jos edellytyksinä on hyvä laukaus ja nopea luistelu? Hinta saisi olla max. 30k.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hävisimpä tiukan 0-0 tilanteen toisessa jatkoerässä, mutta ilokseni huomasin HUT Happy Hourin! Ilmotellaankos näistä missä vai minkä mukaan tuo lisäbonus pamahtaa?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä tää peli alkaa olemaan aikas liki kaukalopalloa !!!

Coast to coast yhellä nopealla äijällä...Kiemurtelua..kaartelua..mailalla veivaamista eestaas..vartalolla suojaamista.. kantti keskelle ja veto jne...

Ei paljon kannata edes yrittää ns. kanadalaista karvaperse-kiekkoa: kiekko päätyyn ja perään tai toimita miehet ja kiekko maalille

Go rinkball \o/

En avaudu sen takia ettenkö pärjäis... 40-15-2

Ärsyttää nyt vaan jostain syystä :D
 
Ylös Bottom