Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainakin ps4 puolella joukkueen ja hyökkäysketjujen taktiikoita pystyy muokkaamaan kohdasta joukkue ja sieltä taktiikat.

Joo niin varmaa pystyykin muokkaamaan. Mutta esim, sit vaikka normi online pelin puolella jos oon vaikka aina pelaillu San Josella, ja sit täs pelimuodossa isken omalle joukkueelle San Josen logon, ni onko sit samat taktiikat kuin online pelis. Ja muutenkin et vaihtuuko ne logon mukaan?!

[video=youtube;mkIbpoGPmZw]https://www.youtube.com/watch?v=mkIbpoGPmZw&feature=youtu.be[/video]
valehtelisin jos en väittäisi ettei vituta hävitä tällä tavalla.

Huoh , on nää mailan nostot ja huitasut syöpää. Ja nää tasotukset miljoona tiimille viällä prkl.

Äsken pelasin yhden matsin ja tiimillähän ei ollut taitoa , mutta kaikki ykköstähdet kentällä. Omat poket ja stick liftit tuotti 16min jäähyjä ja vihun jatkuvat onnistumiset näissä tuotti suurta iloa minulle. 0 jäähyä näistä vaikka joka tilanteeseen tää tuli joko jättipommilla tai huitomalla. Noh jäähyn tappo onnistuu ja av pyörityskin suurinta osaa vastaan tuottaa maalin tai parikin kuten nyt. Mutta eipä siinä , omat onet ja jopa rystykämmenet meni yli tai ohi vaikka mokke ois jo kahvilla. Karkeasti n. 7 onetimeria tyhjistä ohi ja 2 rystykämmentä läpiajosta ohi vaikka maalivahti oli poissa pelistä. Vihu heittää siniviivalta 3 löysää rystyä ja jokainen upposi perhosasentoon menossa olleen moken längistä ja siihen muutama laidasta ammuttu kaukolämy jotka uppoaa leikitellen takaylänurkkaan. Huoh...

Kannatti juuri ja juuri kerätä Calgary:
pakka1 D.Helm M.Moulson
pakka2 B.Little
pakka 3 A.MacDonald J.Tavares M.Vlasic
pakka4 M.Ryder
pakka5 V.Sobotka P.Gaustad

Kannatti juuri ja juuri kerätä Calgary:
pakka1 D.Helm M.Moulson
pakka2 B.Little
pakka 3 A.MacDonald J.Tavares M.Vlasic
pakka4 M.Ryder
pakka5 V.Sobotka P.Gaustad

Ite keräsin kans Calgaryn. Paras nosto viidestä pakasta oli joku 82ovr molari.

Yhen pakkiparin ja hyökkäyskentän Calgaryltä laitoin iltelleni pelaavaan kokoonpanoon.
Ei vakuuttana. Ja varsinkin Rämö maalilla ollu aivan paska. Muutaman pelin yritin. Ukot myyntiin ja Buffalo työn alle.

Ja toi on muuten paska. Kun jos saa noista jostain ilmaispakasta jonkun hyvän, esim. niinku sain aikasemmin sain Lehtosen. Ja vaikka miulla ois Lehtonen vaihtopakassa, ni se lasketaan että se on kokoelmassa,
ni en voi tota ilmaista korttia siirtää itselleni.. NHL14 tämähän onnistu...?!

Tässä on taas taisteltu jokunen aika hirveitä yhteyksiä vastaan. On todella rasittavaa pelata kun viive on aivan älytöntä välillä+ siihen päälle osassa peleistä se tökkiminen. 100/10 kuitu kuitenkin kyseessä ja pingit pyörii 2-5ms luokkaa. Eli ei sitä paljon paremmaksi enää saa omasta päästä. Syytän kyllä tässä suurimmaksi osaksi EA:n servuja, vai onko muilla oikeasti hyvät yhteydet HUT peleissä? Manuaaliset porttiohjauksetkin koitettu... Onkohan EA:lla PS3 ja PS4 samat servut kaikenlisäksi käytössä. Ei vaan pysty ymmärtää kun koko eurooppa on täynnä servuja mitä voisi vuokrata pelikäyttöön, mutta ei niin ei... Nää yhteydet on samaa luokkaa kun aikoinaan jenkkejä vastaan pelatessa.

Muuten ihan mainiota huvia tuo HUT on mutta en kyllä itse jaksa montaa viikkoa enää vääntää jos yhteydet siellä jatkuu tällasina.

Tässä on taas taisteltu jokunen aika hirveitä yhteyksiä vastaan. On todella rasittavaa pelata kun viive on aivan älytöntä välillä+ siihen päälle osassa peleistä se tökkiminen. 100/10 kuitu kuitenkin kyseessä ja pingit pyörii 2-5ms luokkaa. Eli ei sitä paljon paremmaksi enää saa omasta päästä. Syytän kyllä tässä suurimmaksi osaksi EA:n servuja, vai onko muilla oikeasti hyvät yhteydet HUT peleissä? Manuaaliset porttiohjauksetkin koitettu... Onkohan EA:lla PS3 ja PS4 samat servut kaikenlisäksi käytössä. Ei vaan pysty ymmärtää kun koko eurooppa on täynnä servuja mitä voisi vuokrata pelikäyttöön, mutta ei niin ei... Nää yhteydet on samaa luokkaa kun aikoinaan jenkkejä vastaan pelatessa.

Muuten ihan mainiota huvia tuo HUT on mutta en kyllä itse jaksa montaa viikkoa enää vääntää jos yhteydet siellä jatkuu tällasina.

Itellä kyl toiminu yhteydet hyvin. Niikuin peli sarjan muutamassa aikasemmassakin. Ja käytössä on joku saunalahen 8M laajakaista. Ja pleikka toimii langattomasti.
Tän vuoden peleissä yhdessä ollu reilumpaa tökkimistä, ja senkin uskon johtuvan vastustajasta.. kait..
Yks voitto tullu ku vastustajalta? katkes yhteys.. ei yhtään tappiota..

Kaippa sitä kanssa voisi buffaloon siirtyä kun on nyt Moulson :D Myers on käsittääkseni ainoa kallis, 20k
Kun se Tavares nasahti niin onkohan Islandersilla muita kalliita, eipä kai

Kaippa sitä kanssa voisi buffaloon siirtyä kun on nyt Moulson :D Myers on käsittääkseni ainoa kallis, 20k
Kun se Tavares nasahti niin onkohan Islandersilla muita kalliita, eipä kai

Joo Myers taitaa olla ainut kallis, ja itellää se ois tarkoitus muutenkin hankkia. Ainakin 14 oli luottopakkeja..

Huh on ollu kyllä sellasta syöpää tää pelaaminen koko illan että. Putosin ykkös divarista 2 divariin sekä boardilla 100 pinnasta lähemmäs 200. En oo voittanu matsiakaan enää sen jälkeen kun palkat nous 99 miljoonaan. Ihme settiä taas meinaa ohjain lentää kun tuntuu niin täydeltä kusetukselta

mä ostin meijerin ja annoin sille kapukortin vaikeaa tuntuu vihuilla olevan päästä sen ohi

Voi hyvää päivää taas EA ! Siinä meni meikäläisen Div.5 mestaruus aivan nuin vain hetkessä.

Lähdin jahtaamaan mestaruutta johonka pisteen tarvitsin. Tilanne 2 - 3 vastustajalle , joka pääsee läpiajoon. No eikös minun botti kerennyt heittäytymään , huitaisten kiekon lavasta. Noh rankkarihan siitä tuomittiin , vaikka eihän vastustaja menettänyt tasapainoaan saatikka kaatunut tilanteesta. Oliko tämä nyt oikea tuomio näin sääntöjen tuntevien mielestä ? (Ainakaan oman pelihistorian aikana , en ole kertaakaan aikaisemmin nähnyt RL vastaavasta tilanteesta).

Noh sinne meni se mestaruus bonus ja jälleen meikäläisen Luongo jahti sai uuden hidasteen , viellä sellaset 20 - 25k uupuu :/

Voi hyvää päivää taas EA ! Siinä meni meikäläisen Div.5 mestaruus aivan nuin vain hetkessä.

Noh sinne meni se mestaruus bonus ja jälleen meikäläisen Luongo jahti sai uuden hidasteen , viellä sellaset 20 - 25k uupuu :/

Mä voitin sen tänään aika helpolla ;)
ja Luongo tuli ja meni kun keräilin floridan

Noh helppo divarihan se oli , vaikka muutama helppo tappio tulikin näille kuuluisille ''ajan keskelle ja lauon ristikulmaan'' jampoille ;) Tuokin peli oli minun , sillä rankkarin jälkeen kavensin kyllä 3 - 4 (ilman rankkaria siis tasanhan tuo ois ollunna..). Jotenkin niin puhdas tilanne ja silti tollanen ratkasu tuomarilta.

Höh harmi että kerkes mennä :/ Ei tunnu kenelläkään olevan sitä näköjään tai muut ei edes kehtaa ilmoittaa scam pelkoansa :/

Ps. Onko noista pakoista mahdollista saada jotakin hyvää ?

Mä voitin sen tänään aika helpolla ;)
ja Luongo tuli ja meni kun keräilin floridan

Sä olet Vesa kyllä niin huikea tyyppi. Sulle kaikki on niin ihanan helppoa. Saisinpa edes yhden päivän olla sinä niin munkin elämä ois niin makiaa :D

Eikös niistä voi tällä hetkellä tulla ihan miyä vaan. Käsittääkseni. Ja varmasti myös jatkossakin (kun ToTW-kortit yms.) tulee, niin kokoelmapakoista saanee mitä vaan näistä "peruskorteista".

Ite keränny Calgaryn ja Floridan. Noista pakoist parhaimpina O'Reilly ja Oshie. Kaveri sai Zajacin ja Carlsonin noista samaisista, joten kyllä noista voi ihan hyviä kortteja saada. Ite en taas puolestaan oo noista pakoista mitkä oon puckseilla ostanut, niin saanut yhtään mitään. Paras joku 85 tason pelaaja, josta tais saada joku 1k..

Ite keränny Calgaryn ja Floridan. Noista pakoist parhaimpina O'Reilly ja Oshie. Kaveri sai Zajacin ja Carlsonin noista samaisista, joten kyllä noista voi ihan hyviä kortteja saada. Ite en taas puolestaan oo noista pakoista mitkä oon puckseilla ostanut, niin saanut yhtään mitään. Paras joku 85 tason pelaaja, josta tais saada joku 1k..

Ei sattuis Luongoa oleen ?

Tuntuupa että olen ainut tällä foorumilla jolla ei ole merkittäviä nostoja tullut nuista kokoelma pakoista?:confused:
Vaikka olen kuitenkin kerännyt Buffalo, Florida, Columbus, Carolina, Calgary, New Jersey, Toronto, Vancouver ja Winnipeg :(

Tuntuupa että olen ainut tällä foorumilla jolla ei ole merkittäviä nostoja tullut nuista kokoelma pakoista?:confused:
Vaikka olen kuitenkin kerännyt Buffalo, Florida, Columbus, Carolina, Calgary, New Jersey, Toronto, Vancouver ja Winnipeg :(

Et ole ainut, itse keräillyt noiden lisäki muutaman muunkin joukkueen ja Miller on tällä hetkellä paras nosto.

Ylös Bottom