Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osaako joku keroa mistä oon saanut ilmaisen kultapakan jonka kortit pysty myymään ?Ennakkotilasin kyllä pelin mutten koodia saanut joten mikä pakka tuo oli ?
Itekki tänään huomasi et oli tullu ilmane kultapakka. Ei mitään käryä mistä tullut, en edes ennakkotilannut koko peliä..
Osaako joku kertoa mistä oon saanut ilmaisen kultapakan jonka kortit pysty myymään ?Ennakkotilasin kyllä pelin mutten koodia saanut joten mikä pakka tuo oli ?
Varmaan jaettu kaikille kun itselläkin oli, Eric Johnson kyllä kelpas siitä hienosti kerta myydäkin pystyy.
Näytä liitetiedosto 13410
Kylläpä naurattaa miten ne oikeasti on saanu tasotukset tähänkin peliin, palkat oli jo 104milj kun olin tykittäny jengin täyteen staroja
ja päätin että tämä perseraiskaus saa loppua omalta osaltani kun mikään ei onnistunut. Laitettiin Compton Gangsters neloseen ja nyt
palkat laski 13miljoonaa. Arviolta 30% paremmin pelaa jengi nyt ja Varlamov torjuu kaiken. Rammer, painu helvettiin. Olet syöpä.
Jotain kertoo siitäkin, että tein 3 AV maalia heti ekaan peliin jo sillä että Bergeron oikeasti luisteli niinkun pitäs eikä jäänyt ties minkä
goljatin jalkoihin.
Olet johdossa, vastustaja heittää kiekon katsomoon ja ruutuun tulee seuraavassa aloituksessa viesti: "The game was unable to re-synchronize with your opponent(s)." Ottelu siis päättyy, eikä sitä merkitä tilastoihin. Siinä on tarpeeksi tarkka kuvaus tapahtumista, vaan eipä taida kyseistä bugia nykykonsoleilla sentään olla.Joku vois selventää meikäläiselle että mitä tarkottaa syncro niin voin 60 pelin huttikokemuksella kertoa onko tullut ps4sella sitä vastaan!
Jos 3-12 tulee persettä niin ei tuota nyt EA:n piikkiin voi laittaaTää on niin tätä... Eka matsi koko päivänä ja taululla 3 - 12... Ei vaan mikään taas kulje , Jokinen häviää 120kg pakille luistelukisan vaikka pääs vauhdista pinkoon ja toinen läks vauhditta. Vihun kaikki poket onnistu ja meikälle 20min pelkästään niistä jäähyjä. Onet ohi jne... Ea mitä nyt taas ?
Jos 3-12 tulee persettä niin ei tuota nyt EA:n piikkiin voi laittaa
En ole ikinä tavannut ärsyttävämpää tapaa luetella jengi. En jaksanut 4ttä miestä pidemmälle.Hola!
Eka Divariin on noustu ja jopa eka yrityksellä kääritty se 5000 pucksia. Alkaa tajuaan kuviot niin johan niitä maaleja rupee tulemaan. Pari joukkuettakin tuli kerättyä, Florida, Calgary ja NJ.
Fiksuna poikana ennen hintoja kattomatta päätin kerätä Coloradon kun kerta tuli pakasta Simeoni ja Gabriel mutta, sehän perkeleen Duchene maksaa aivan vitusti tonneja (200000) niin siitähän se kiinni jäi.
Joukkue on kuitenkin aivan jees
"Oh, really"- Mäkkinnon-ja Gabriel
Pacskarätti- Isompi Boyle- Maarian
Gögliäänö- Allu- Ass Gräbner
ja jarruvitja, kaikille tuttu
Imama- Gutierrez- Babintsev -kuulostaa ehkä enemmän Kylmän ringin hahmoilta mutta näillä mennään
niin ja ne pakit
ty barrie - Puumaisteri( Hannu jortikkaa lainatakseni)
E Jonsson- Hummus
Bogofjdsoisiasian- hjalmarasasaniion
maalisa Simeoni Coloradosta
Mitäsmitäs. Eikö enää saa kuin tuota 17,5k kultapakettia vai onko mun ps4 joku häiriö vaihteeksi kun ei muita paketteja kaupassa ole ?